اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

واعظی در واکنش به کارت زرد نمایندگان مجلس: می‌گویند «پهنای باند اینترنت» را توسعه ندهید

محمود واعظی وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، جلسه خود را با نمایندگان مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ دیدارم با نمایندگان خوب بود.


وی در ادامه در پاسخ به این که چرا نمایندگان به وی کارت زرد دادند،‌ گفت: به هر حال ما به دلیل برخی بهانه‌ها توسعه پهنای باند اینترنت  را تعطیل نمی‌کنیم لذا این توسعه باید انجام شود اما اینکه می‌گویند توسعه ندهید تا کارهای دیگر انجام شود مملکت ضرر می‌کند.


 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان سؤال ملی نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد و کلات و مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران از محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


این سؤال قبلاً در کمیسیون فرهنگی مجلس مورد رسیدگی قرار گرفته بود اما به دلیل قانع نشدن نمایندگان سؤال‌کننده از پاسخ‌های وزیر، سؤال برای بررسی بیشتر به صحن علنی ارجاع شد.


پژمان‌فر و آقاتهرانی در این سؤال از وزیر ارتباطات پرسیدند: دلایل توسعه شبکه و پهنای باند اینترنت توسط وزارت ارتباطات بدون پیوست فرهنگی و قبل از راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و بی‌توجهی به ظرفیت داخلی چیست؟ علت عدم ابلاغ ضوابط بهره‌برداری از اینترنت تلفن همراه چه می‌باشد؟


نمایندگان پس از استماع پاسخ‌های وزیر ارتباطات و توضیحات نمایندگان سؤال‌کننده، با 70 رأی موافق، 99 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از 195 نماینده حاضر در صحن علنی، یازدهمین کارت زرد مجلس مجلس نهم را به واعظی نشان دادند.


مجلس پیش از این به علی‌‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش (2 کارت زرد)، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی (یک کارت زرد)، رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم (یک کارت زرد)، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی (دو کارت زرد )، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (یک کارت زرد)، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور (یک کارت زرد) و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجات (2 کارت زرد) داده‌ بودند.

ممنوعیت کنسرت شجریان، ایرانی‌ها را به ترکیه کشاند

پس از آنکه سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم رسماً مهر تأییدی بر ممنوعیت برگزاری کنسرت‌های محمدرضا شجریان زد، وب‌سایت رسمی این استاد موسیقی سنتی کشورمان، ‌نظرسنجی در خصوص برگزاری کنسرت منتشر کرد؛ نظرسنجی که ‌به نوعی تلویحاً حکم بلیت‌فروشی را دارد و با توجه به جزئیاتش، مقدمه برگزاری کنسرت‌های شجریان برای ایرانی‌ها در کشور همسایه است و به نوعی مقدمه انتقال زمینه اجراهای زنده او در ایران برای ایرانی‌ها به نقطه‌ای نزدیک ایران است.

به گزارش «تابناک»، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در زمان تبلیغات انتخاباتی و همچنین در فیلم تبلیغاتی‌اش از صدای محمدرضا شجریان استفاده کرد و از دوست داشتن صدای شجریان گفت و نشان داد ‌به او و صدایش علاقه‌مند است. بعد از پیروزی روحانی در انتخابات، این امیدواری نزد دوستداران شجریان به وجود آمد که او دوباره به صحنه بازگردد و اجرای زنده‌اش را از سر گیرد و نشانه‌هایی نیز در این زمینه مشاهده شد.

  ادامه مطلب ...

اعترافات بی پرده پرستو صالحی از عمل زیبایی اش تا ممنوع الکاری

اعترافات بی پرده پرستو صالحی از عمل زیبایی اش تا ممنوع الکاری

"پرستو صالحی" بازیگر زن سینمای ایران پس از سال ها دلیل ممنوع الکاری خود را اینگونه توضیح داد.

پرستو صالحی در صفحه شخصی خود  به سوال های هواداران خود اینگونه جواب داد .

چند تا سوال هست که تو کامنت ها تکرار میشه خواستم چون فرصت جوابگویی به تک تک دوستان نیست یکجا جواب بدم

١- متاسفانه من و آقای مجید صالحی با هم هیچ نسبت خانوادگی نداریم

٢- من ٩ آبان ١٣٥٦ در تهران به دنیا اومدم بیمارستان شهدای تجریش کنونی

٣-متاسفانه نمی تونم دوستان رو فالو کنم چون شما فکر کنید این تعداد زیاد هر روز پست جدید میگذارند و کنترل صفحه ی خودم از دستم خارج میشه و نظارت سخت درک بفرمایید و عذرم رو بپذیرید ولی کامنت هاتونو با عشق تک به تک می خونم

٤- من عمل جراحی زیبایی نکردم گونه هم نگذاشتم که اگر می کردم هم باکی از گفتنش نداشتم چون خدا زیباست و زیبایی رو دوست داره فقط و فقط تزریق ژل در لب داشتم ١٠ سال پیش اونم پشیمونم مثله....

٥-از انتخابات ١٣٨٤ به بعد چند سالی ممنوع الکار شدم به علت صحبت هایی که کرده بودم در گردهمایی ولی خدارو شکر این دو سال اخیر کم کم مشغول به کار شدم، بنابراین حضورم در کارهای ضعیف رو بگذارید به حساب وقفه ی طولانی که کار نکردم و قدرته انتخابه کم شده ام.......باز هم اگه سوالی بود تعارف نکنید بپرسید دوستتون دارم یه عالمه

تصویر قبل از عمل "مژده لواسانی" مجری شبکه دو

تصویر قبل از عمل

مژده لواسانی مجری برنامه "کافه سوال" شبکه دو سیما عکسی از خود در کودکی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

مژده لواسانی با انتشار عکس زیر در صفحه اجتماعی اش نوشت:

من بعد از ولایت علی (ع) سرمایه ای در این جهان ندارم که بهش افتخار کنم و از داشتنش حس غرور کنم،جز شما فرشته ی مادر و حضرت پدر...

من افتخار میکنم که دخترِ چون تویی هستم که همه ی سهم منی از خوشبختی و همه ی سهم خانه ای از آرامش و عشق...کاش خوبی ات به من ارث میرسید،چون اکتسابی مثل تو شدن،محال است...از خدا ممنونم برای داشتنت و همین از تمام جهان کافیست...

پی نوشت: تو میچرخی به دور من،کنارت شعله ور میشم

تو تکراری نمیشی، من،بهت وابسته تر میشم

پی نوشت دو:عکس؛ پانزده سال پیش،لبنان ........ دعا نوشت: خدایا این خانواده ی کوچک را برای هم حفظ کن.


مژده لواسانی قبل از عمل

مژده لواسانی قبل از عمل

وزارت ارشاد: شجریان برای کنسرت ممنوعیت قانونی دارد

معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که محمدرضا شجریان برای برگزاری کنسرت، ممنوعیت قانونی دارد.

حسین نوش‌آبادی در گفت‌وگو با «آرمان» تصریح کرد: آقای شجریان محدودیت‌هایی دارند که توسط نهادهای دیگر قرار داده شده است و دست ما نیست.

وقتی مریض میشدی و پزشک ازت میپرسید : بیماریت چیه ؟؟؟

همیشه منتظر مادرت میشدی و جواب دادن رو به اون می سپردی ؛

چرا که میدونستی مادرت همون احساسی رو داره که تو داری و حتی از خودت بیشتر دردت رو احساس می کنه !!!


روز مادر مبارک

توافق هسته ای؛ اسب زین شده، افسار پاره و حکایت زندگی مردم

همان طور که پیش بینی می شد، برخی افراد که آرزومند عدم توافق ایران و 1+5 بودند، از ساعاتی پس از حصول توافق در لوزان، ساز مخالف کوک کرده اند و سعی بر تخریب تیم مذاکره کننده ایرانی و دستاوردهای آن دارند. از جمله مدیر مسؤول محترم روزنامه کیهان در گفت و گو با خبرگزاری فارس گفته است: "در یک کلمه باید گفت که اسب زین شده را داده‌ایم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم."

توافق هسته ای؛ اسب زین شده، افسار پاره و حکایت زندگی مردم
جمله زیبایی است اما تطبیق آن با توافق هسته ای، بستگی دارد به این که از چه زاویه ای به آن نگاه کنیم ؛ اگر از منظر مردم بنگریم ، نگاه دیگری حاکم است و اساساً ماجرای اسب و زین و افسار نیست؛ حکایت، حکایت زندگی است.

در 8 سال حاکمیت تندروها بر کشور، 6 قطعنامه تحریمی علیه ایران تصویب شد. هر چند رئیس جمهور وقت، بی تفاوت به رنج مردم، قطعنامه ها را "کاغذ پاره" می نامید ولی واقعیت چیز دیگری بود: عرصه بر مردم، روز به روز تنگ تر می شد و چه بسیار افرادی که به واسطه فقدان دارو، در آن چند سال جان خود را از دست دادند و اینک در میان ما نیستند.

اینک اما مردم ایران احساس می کنند که روزنه جدیدی به روی آنها و زندگی شان گشوده شده است و آینده، بهتر از گذشته خواهد بود و به همین دلیل ساده و البته مهم، خوشحال و امیدوار هستند. ماجرا برای مردم، ماجرای اسب و زین و افسار نیست ، حکایت، حکایت زندگی است.

اما اگر بر دیده "کاسبان تحریم" بنشینیم و به آنچه در لوزان گذشت بنگریم، واقعیت همان است که حسین شریعتمداری گفته است. هر چند هیچ اتهام اقتصادی متوجه شخص وی نیست ولی آنچه گفته، دقیقاً حرف دل کاسبان تحریم است که با توافق ایران و 1+5 ، نه فقط اسب زین شده، که کالسکه طلایی اش را نیز از دست می دهند و باید به افسار پاره بسنده کنند.

سال گذشته و بعد از توافق ژنو ، با دوستی که در حوزه گردشگری فعال است صحبت می کردم. می گفت که اخیراً در جلسه ای با حضور برخی دست اندرکاران صنعت حمل و نقل هوایی شرکت داشته است. در آن جلسه، مردی با چهره ای موجه و رسمی حاضر بود و مدام از این که دولت جدید و تیم مذاکرات ارزش ها را زیر پا گذاشته اند و عزت ملی را لگدمال کرده اند، با حرارت تمام انتقاد می کرد.
بعد از پایان جلسه، یکی از مدیران حاضر در آن به من گفت: می دانی این مرد که بود؟
پاسخم منفی بود. گفت: او در کار خرید و فروش قطعات هواپیماست. از وقتی که تحریم ها تشدید شده، روی هر قطعه، سه برابر قبل سود می کند.
آنجا بود که علت نارضایتی و آن همه داد و قال به ظاهر ارزشی اش را دریافتم. طبیعی است که کاسبان تحریم - و از جمله آن دلال به ظاهر ارزشی - از توافق هسته ای ایران و 1+5 عصبی شوند. این منطق بازار است که هر آنچه مانع کسب باشد، مورد تنفر قرار گیرد.

البته مهم نیست که کاسبان تحریم چه می گویند چرا که رهبری نظام بر همه جزئیات اشراف صددرصدی دارند و همه توافقات با صلاحدید و نظارت ایشان انجام شده است، دولت منتخب ملت توافق را امضا کره و عموم مردم ایران نیز از این امر راضی و خوشحال هستند. حال در این میان، چند نفر نیز ناراضی باشند، چه اشکال دارد؟! سال ها ده ها میلیون ایرانی از وضعیتی که برایشان درست کرده بودند، ناراضی بودند و امروز هم بگذار اقلیتی کوچک دلواپس باشند؛ همه را که نمی توان راضی کرد! مهم ، جمهور است که امروز لبخند بر لب دارد.

شادی مردم در خیابان ها بعد از اعلام توافق هسته‌ای (+عکس)

شمار زیادی از مردم به دنبال اعلام بیانیه توافق هسته ای، به خیابان ها آمده و به شادی پرداختند.

مردم در خیابان ولیعصر تهران با بوق زدن، شادی و ابراز احساسات خود از نتیجه به دست آمده در مذاکرات هسته ای در لوزان ابراز شادمانی کردند.

این افراد همچنین با در دست داشتن پرچم ایران و سردادن شعارهایی در حمایت از ظریف، از توافق هسته ای اعلام شده میان ایران و 1+5 در لوزان سوئیس حمایت کردند.

شادمانی از توافق هسته ای در تهران

 

درگوشی ظریف و خانم موگرینی

نشست وزیران خارجه ایران و گروه ۱+۵ در لوزان سوئیس

طنز وایبری ایرانی ها در آخرین روز مذاکرات

همزمان با آخرین روز مذاکرات هسته ای در لوزان سوئیس، این طنز در وایبر دست به دست می شود که اشاره ظریفی دارد به یکی از ادعاهای عجیب و غریب احمدی نژاد:

«خبر فوری:

در لوزان سر همه چی توافق شد و فقط یک مورد مونده و آن این که ۱+۵ می پرسه: “اون دختر ۱۵ ساله ای که تو زیر زمین خونشون تو قابلمه انرژی هسته ای درست می کرد الان کجاست؟” »

منبع: عصر ایران