اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

عکس ملیکا شریفی نیا و همسرش

عکس ملیکا شریفی نیا

عکسی از ملیکا شریفی نیا در کنار همسرش

ملیکا شریفی نیا و همسرش

چه بلایی بر سر مردم ایران آورده‌ایم؟

خبر دردناک و حیرت‌آور است! ایرانیان بیشتر از افغانستانی‌ها سوار بر قایق‌های مرگ، می‌خواهند خود را به استرالیا برسانند تا در آنجا سکنی گزینند؛ اما همه آنان به مقصد نمی‌رسند. برخی در اقیانوس جان می‌دهند و برخی هم گرفتار اردوگاه‌هایی می‌شوند و سالیان سال ‌با درد و زجر در آنجا زندگی می‌کنند.

به گزارش «تابناک»، در روزهای اخیر، سفیر استرالیا در ایران، از واقعیت دردناکی درباره ایرانیان پرده برداشت. «پال فُلی»، سفیر استرالیا در تهران، خبر داد که از آغاز ماه ژانویه سال‌ جاری تاکنون، ۶۵۰۰ تن از ایران با قایق و بدون روادید، راهی آب‌های استرالیا شده و خواستار ورود به خاک آن کشور بوده‌اند. وی افزود: ‌ایرانیان بیش از همه کشور‌ها حتی افغان‌ها مهاجرت غیرقانونی به استرالیا داشته‌اند.

سفیر استرالیا در تهران در ادامه هم‌نین خبر داد: «از نوزده ژوئیه تاکنون، ۱۹۹۰ تن بدون روادید با قایق به استرالیا سفر کرده‌اند که بیش از ۱۰۰۰ نفر‌ آن‌ها ایرانی هستند. وی افزود: هم‌اینک ‌در اردوگاه‌های مهاجرتی استرالیا، ۳۳۵۰ ‌ایرانی حضور دارند.

البته سفیر استرالیا ‌‌روشن نکرده ‌که مدارک تحصیلی ایرانیانی که ‌قاچاقی از ایران به ‌استرالیا می‌روند، چیست، زیرا در این صورت درمی‌یافتیم‌، بیشتر ایرانیانی که با قایق‌های قاچاق‌بر‌ها به استرالیا برده می‌شوند، چه بسا ‌از تحصیل‌کردگان ایرانی باشند‍!

به راستی چه بلایی بر سر مردم این کشور آورده‌ایم؟ چرا بخشی از این مردم از این کشور گریزان شده‌اند و در صدر فهرست قاچاق انسان به استرالیا قرار گرفته‌اند؟ چرا باید مردم ایران بیش از کشورهایی که امنیت و ثبات جانی هم در آنجا نیست، خواهان فرار از کشور باشند؟ چرا ایرانیانی که می دانند عزم سفر به استرالیا رفتن به دام قاچاق برها و بازی و با جان و مالشان است این مسیر خطرناک را همچنان دنبال می کنند؟

برخی مقامات و برخی مسئولان! کمی به خود بیایید. آمار ایرانیان فراری از کشور خود، آماری نیست که ‌بشود آن را پنهان کرد؛ نه مانند تورم است که با نقطه‌ای و... بتوان آن را دستکاری نمود و نه دیگر رقابت‌های انتخاباتی در میان است، بلکه پای جان ایرانیانی در میان است که به امیدی از کشور خود فرار می‌کنند تا شاید آینده‌ای ‌برای خود بجویند. برای یک بار هم که شده به واقعیت های موجود پشت نکنیم،انکارشان نکنیم، بی تفاوت نباشیم. این افرادی که جان خود را در این مسیر از دست می دهند هموطتان ما هستند. همان هایی که گاهی اوقات به آنان افتخار می کنیم! همان هایی که در غم ها و رنج های تاریخی این ملت صبورانه ایستاده اند و زندگی کرده اند. اینک چرا زندگی را از آنان دریغ می کنیم؟ چرا دسترسی این مردم به مسئولان برای طرح مشکلات شان محدود شده است؟ چرا رانت خواران گرداگرد مسئولان را فرا گرفته اند و به اسم دور زدن تحریم سودهای کلان به جیب زده اند، اما یک شهروند عادی برای زندگی کردن از این کشور فرار می کند؟

ختم رویاهای فاطمه / مرگ دلخراش یک زن جوان آبادانی در راه مهاجرت به استرالیا+ عکس

 
چمدان کوچک آرزوهای شان را بسته بود، دست دخترکش را گرفته بود تا برود به سرزمینی که زندگی خوب، رویایی غیرقابل دسترس نباشد، واقعیتی باشد در دسترس همگان. فاطمه دهقانی مدیسه را می گویم...

ادامه مطلب ...

خاتمی و ناطق‌نوری در افطاری عارف؛ خبرتصویر

ضیافت افطار محمدرضا عارف شب گذشته (دوشنبه) با حضور جمعی از شخصیت‌ها و فعالان سیاسی و رسانه‌ای در مجتمع فرهنگی رایزن برگزار شد. 

به گزارش «پرسش» به نقل از ایسنا، در این مراسم چهره‌های شناخته‌شده‌ای نظیر سیدمحمد خاتمی، علی‌اکبر ناطق نوری حضور داشتند.

جعفر توفیقی، مرتضی حاجی، محمدرضا خاتمی، زهرا و نعیمه اشراقی و عبدالله رمضان‌زاده از دیگر چهره‌های حاضر در مراسم شب گذشته بودند.

محمدرضا عارف و همسرش میزبان این ضیافت افطار بودند و با حضور بر سر میزهای مهمانان مراسم، ضمن خوش‌آمدگویی، با برخی از آنها گفت‌وگوهای کوتاهی داشتند.

  ادامه مطلب ...

صورت خونین مهناز افشار در جشن تولد کارگردان مشهو

                                

 

                   

عکس جواد عزتی در کنار همسرش

وب سرگرمی ؛ 

محمدجواد عزتی (زاده ۲۰ دی ۱۳۶۰) بازیگر اهل ایران و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.


وی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفا دور نزنیم…، دست بالای دست و قهوه تلخ ایفای نقش کرده است. همچنین وی در فیلم طلا و مس ایفای نقش کرده است.

 

عکس جواد عزتی در کنار همسرش عکس جواد عزتی در کنار همسرش

رنگ تبلیغاتی حسن روحانی در برنامه نود /تصاویر

نود با حاشیه های سیاسی نیز همراه بود .

دکور این برنامه که با توجه به موضوعات مختلف و رنگ تیم ها تغییر رنگ می دهد در ابتدای برنامه به رنگ تبلیغاتی حسن روحانی در آمد و تا چند دقیقه این رنگ به صورت ثابت نمایان بود .

پس از دقایق ابتدایی برنامه دیشب 90 عادل فردوسی پور که حسابی از قطعی اینترنت در برنامه‌اش کلافه بود، بینندگان را به تماشای یکی از آیتم‌ها دعوت کرد.

بعد از تماشای آیتم این برنامه و بازگشت به استودیو عادل گفت: «خب اینترنت ما هم وصل شده.» و سپس با نیشخندی گفت: «کلا مچکریم!»

گفتنی است این تکه کلام برگرفته از فضای مجازی و پیج معروف «روحانی مچکریم» است.

همچنین وی اولین درخواست خود را از دولت روحانی را مطرح کرده و بسیار امیدوار بود که این دولت مسابقات جام ملت های آسیا در سال 2019 را به ایران می آورد.