اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

امام جمعه همدان: 32 درصد زنان و مردان جوان کشور عقیم هستند/ یکی از دلایل عقیم شدن مردان، پوشیدن لباس‎های تنگ است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: 32 درصد زنان و مردان جوان کشور عقیم هستند، و یکی از دلایل عقیم شدن مردان، پوشیدن لباس‎های تنگ است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جماعات بخش مرکزی همدان با موضوع نقش حفظ کاربری اراضی کشاورزی در اقتصاد مقاومتی، با انتقاد از ساخت ویلاهای مجلل در باغ‎های همدان، گفت: با جمع‎آوری پولی که برای ساخت ویلاها هزینه شده، امکان ایجاد چندین کارخانه در استان فراهم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک نفر با لباس دین بر تن طبیب‌الدوار نباشد به خود، مردم و دین خدا لطمه زده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: اگر هر باید و نباید و تکلیف اجتماعی، سیاسی، اخلاقی، تربیتی و... در کپسول دین به خورد مردم ارائه شود مردم بهتر آن را می‎پذیرند.

وی با اشاره به اینکه ارائه مسائل با چاشنی دین به مردم بسیار اثرگذار است، ادامه داد: باید هر روحانی و طلبه به همه مسایل اشراف داشته باشد.

محمدی با بیان اینکه در کشور در بسیاری از قسمت‎ها از جمله آب اسراف وجود دارد، افزود: بسیاری از مردم در زمان غسل و یا وضو گرفتن متوجه اسراف خود نیستند.

وی در خصوص مصرف شکر و نمک در کشور نیز گفت: پزشکان معتقدند نمک و شکر سم سفید است اما در مصرف در این دو محصول نیز در کشور شاهد افزایش هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه ایرانی‎ها در خرید لباس، مسکن، ماشین، خرج عروسی‎ و عزا و... اسراف می‎کنند، تاکید کرد: اگر الگوی مصرف را به مردم آموزش دهیم 50 درصد اقتصاد مقاومتی محقق می‎شود.

محمدی با انتقاد از ساخت ویلاهای مجلل در باغ‎های همدان، افزود: با جمع‎آوری پولی که در دارالمومنین همدان برای ساخت ویلاها هزینه شده، امکان ایجاد چندین کارخانه و از بین بردن بیکاری در استان فراهم می‌شد.

وی با بیان اینکه روحانیون در بسیاری از مسایل ورود ندارند، بیان کرد: در کشور چند میلیارد تومان پول خارج شده و وسایل آرایشی وارد می‎شود اما روحانیون چنین مسایلی را برای مردم بازگو نمی‎کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به محصولات تراریخته افزود: اسرائیلی‎ها و کشورهای شیطانی گندم، جو و ذرت را دستکاری می‎کنند تا زن و مرد ملت مسلمان را عقیم کند.

محمدی با اشاره به اینکه دشمن از هزار جبهه وارد شده و با اسلام و مسلمانان می‎جنگد در حالی که ما متوجه نیستیم، بیان کرد: نسل امروز را باید برای فردا تربیت کرد.

وی با بیان اینکه روحانیت باید راجع تمام مسائل اطلاعات کافی داشته باشد؛ وظیفه این قشر را درمان درد اجتماع دانست و تاکید کرد: دین آمده تا ابتدا معیشت و بعد معاد را درست کند اما اغلب روحانیون به دنبال معاد رفته و معیشت را رها کرده‌اند
نظرات 1 + ارسال نظر
از وبلاگ خود درآمد کسب کنید... دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:26 ب.ظ http://ADONIYA.ir

با سلام خدمت شما مدیر گرامی
با توجه وبلاگ زیبا و مفید شما، جهت همکاری و کسب درآمد در سایت آدونیــا دعوت می شوید.
سایت آدونیــا اولین موتور هوشمند ایندکس مطالب وبلاگ ها در ایران است. با استفاده از امکانات کاملا رایگان آن می توانید علاوه بر افزایش بازدید وبلاگ خود، درآمد حرفه ای داشته باشید...
منتظر حضور گرم شما هستیم.
ارادتمند شما – http://ADONIYA.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد