اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

تنبیه عجیب جواد خیابانی

گزارشگر صدا و سیما به دلیل تأخیر در حضور در ورزشگاه با جریمه یک نیمه‌‌ای گزارش نکردن مسابقه روبرو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا جواد خیابانی امروز گزارشگر دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان بود.

6718

 او با تأخیر و در حالی که 12 ثانیه از شروع مسابقه گذشته بود وارد ورزشگاه شد. به همین خاطر مهدی هاشمی او را جریمه کرد و در نیمه اول مزدک میرزایی وظیفه گزارش مسابقه را بر عهده داشت.

خیابانی در دقیقه 20 به نشانه قهر می‌خواست ورزشگاه را ترک کند اما جلوی او را گرفتند و با پادرمیانی زمانی او در نیمه دوم گزارش مسابقه را انجام داد.

 

جواد خیابانی به علت تصادف با تأخیر به ورزشگاه رسید اما مسئولان شبکه می‌‌گفتند او باید نیم ساعت قبل از بازی در ورزشگاه حاضر شود.

انتشار تصاویر تصادف گوهر خیراندیش

بهروز افخمی پشت فرمان نشسته است، مهدی فخیم‌زاده روی صندلی جلو و گوهر خیراندیش در صندلی عقب دیالوگ می‌گویند، ماشینی از روبرو نزدیک می‌شود، چشمان متعجبِ فخیم‌زاده «شاخ به شاخ» شدن دو ماشین را تعقیب می‌کند.

به گزارش فرهنگ نیوز ، بر اساس ویدئویی که اخیرا روی آنتن تلویزیون رفت، هنگام فیلمبرداری صحنه داخل اتومبیل، بهروز افخمی (کارگردان) راننده است و مهدی فخیم‌زاده (بازیگر) روی صندلی جلو نشسته و کمربند ایمنی دارد. صدای گوهر خیراندیش هم شنیده می‌شود که دیالوگ می‌گوید. او روی صندلی عقب نشسته و قرار است در فیلم طوری نمایش داده شود که انگار راننده اوست. صدابردار هم زیر صندلی عقب ماشین خوابیده است.

فخیم‌زاده دیالوگ‌هایش را می‌گوید: «تندتر برو، سبقت بگیر». راننده (افخمی)، ماشین نیسان کناری را رد می‌کند، چهره فخیم‌زاده توی هم می‌رود: «ماشین، ا ِا ِا ِاِ …» و دو اتومبیل «شاخ به شاخ» تصادف می‌کنند.

فخیم‌زاده و افخمی به دلیل بستن کمربند ایمنی آسیب نمی‌بینند اما خیراندیش که گویا خیلی راحت و بدون بستن کمربند روی صندلی عقب نشسته، در صحنه تصادف به جلو پرت می‌شود و سر و کتفش آسیب می‌بیند. در راه بیمارستان هم گویا مهره‌های کمرش جابه‌جا می‌شود.

گوهر خیراندیش پس از بستری شدن در بیمارستان، عمل شده و این روز‌ها در حال ریکاوری و فیزیوتراپی است. سیدجمال ساداتیان، تهیه‌کننده «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: این بازیگر سینما که هم‌اکنون در منزل به سر می‌برد، احتمالا از آخر هفته جلوی دوربین می‌رود. قرار بود ایشان در دو نقش حضور داشته باشند که با انتخاب بهروز افخمی (کارگردان فیلم) شهین تسلیمی جایگزین یکی از نقش‌هایشان شده است.

تصاویر زیر برای نخستین بار از گوهر خیراندیش پس از سانحه فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» منتشر می‌شود. همچنین عکس‌هایی از مهدی فخیم‌زاده در داخل اتومبیل و هنگام تصادف که شب گذشته در «هفت» نمایش داده شد، نیز قابل مشاهده است.

  ادامه مطلب ...

عکس/شبح سیاه در خیابان های تهران

خودروی لوکس مدل " شبح سیاه: Black Phantom " ساخت شرکت انگلیسی رولز رویس در تهران که قیمتی بیش از 1 میلیارد تومان دارد.

نتانیاهو: آمریکا شعارهای «مرگ بر آمریکا» ایرانی‌ها را بشنوند و تحریم‌ها را کاهش ندهد

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی امروز در واکنش به راهپیمایی ضدآمریکایی در شهرهای ایران به مناسبت 13 آبان ماه، از واشنگتن خواست تحریم‌های ایران را کاهش ندهد.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی امروز در واکنش به راهپیمایی ضدآمریکایی مردم ایران، تداوم تحریم‌ها را خواستار شد و گفت ایران واقعی همانی است که امروز دیده شد.

وی در این مورد گفته است: آمریکا و 1+5 شعارهای «مرگ بر آمریکا» ایرانی‌ها را بشنوند و تحریم‌های آن‌ها را کاهش ندهند.

نتانیاهو افزود: ده‌ها هزار نفر برای [آیت‌الله] خامنه‌ای به خیابان‌های تهران آمدند و «مرگ بر آمریکا» گفتند. ایران واقعی همین است.

امروز رسانه‌های اسرائیلی نیز راهپیمایی مردم ایران را پوشش داده و به گستردگی کم‌سابقه آن اذعان کردند.

نظر ظریف درباره اتفاق روز عید غدیر

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در جدیدترین نوشته اش در فیس بوک به موضوعات مختلف از جمله حادثه روی داده در حاشیه دیدار میرحسین موسوی و دخترانش در روز عید غدیر اشاره کرد.

متن نوشته جدید ظریف به این شرح است:


دوستان سلام

ساعت 9 و نیم شب یکشنبه است و تازه از هیئت دولت برگشته ام.

دیروز، بعد از یک هفته استراحت درمانی در منزل، به وزارت امور خارجه رفتم. البته در دوران استراحت هم جلسات و کار را از منزل دنبال می کردم. به عبارتی دورکاری!

روز شنبه، بعد از چند ملاقات و دیدار و جلسه داخلی، با اخضر ابراهیمی، نماینده ویژه دبیرکل ملل متحد در مورد سوریه، که به تهران آمده است دیدار و پس از آن مصاحبه مطبوعاتی مشترک داشتیم و در مورد روش های کمک به بازگشت صلح به سوریه و امنیت به منطقه گفتگو کردیم. 12 سال پیش با آقای ابراهیمی در کنفرانس بن، برای بازگرداندن صلح به افغانستان پس از رهایی از طالبان همکاری خوب و موفقی داشتم و امیدوارم این بار هم بتوانیم به توقف خونریزی در سوریه کمک کنیم.

در روزهای گذشته شاهد تحولات مختلفی بودیم. مهرورزی های فراوانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بنده و سیاست خارجی حتی در معابر عمومی پایتخت ابراز شد! که البته نگرانی زیادی از آن نیست. خوشحالم که مردم و مسئولین عالیرتبه کشور از سیاست خارجی حمایت می کنند و در این دو روز هم تأییدهای محکم و مجددی از این حمایت ها را دریافت کردم که باعث دلگرمی بنده و همکارانم شد. امیدوارم که بتوانیم با حمایت مردم و مسئولین باری را از دوش کشور و مردم برداریم و در مقابل این همه بزرگواری شما شرمنده نشویم.

نکته دیگر. آنچه در روز عیدغدیر اتفاق افتاد برای همه تلخ بود. نظرات و انتقادات شما را هم در این زمینه دیدم و گرچه توقع دوستان برای موضع گیری پیرامون مسایلی که از حوزه مسئولیت من خارج است را غیرواقع بینانه می دانم، ولی از اینکه صفحه مرا برای اظهارنظرهای خود قابل می دانید خوشحالم و از همه شما سپاسگزار، که حتی در پاره ای از موقعیت ها، اگرچه با تلخی، بازهم به یاد من هستید. به قول نظامی گنجوی:

اگر با من نبودش هیچ میلی
چرا ظرف مرا بشکست لیلی

به هرحال در این زمینه اظهار نظر وزیر محترم اطلاعات، که قبل از من توجه همکار گرانقدرم سرکار خانم دکتر ابتکار را جلب کرده بود، به نظر من هم شروع خوبی برای برخورد سازنده با این گونه موارد است: «برقراری امنیت باید در چارچوب باشد. خداوند از پایمال شدن حق خود اگر سهوی و غیرعمدی باشد گذشت می‌کند اما از پایمال شدن حق مردم حتی اگر سهوی هم باشد نمی‌گذرد. کسانی که دل به مهر نظام مقدس جمهوری اسلامی بسته‌اند و علاقه‌مند به رشد این نظام هستند باید در جهتی حرکت کنند که همه ملت احساس امنیت کنند و البته پیشگیری مقدم بر درمان است.»

امیدوارم در روزهای آینده بیشتر در مورد تحولات سیاست خارجی برای شما گزارش دهم.

شب همگی شما خوش و خدا نگهدار ایران عزیز و شما مردم خوب و بزرگوار.

حرف های غیرمنتظره یک بازیگر طنز در برنامه زنده تلویزیونی

حضور یوسف صیادی بازیگر طنز سینمایی در برنامه زنده تلویزیونی حاشیه ساز شد.

به گزارش پارسینه، یوسف صیادی که شب گذشته در برنامه زنده شبکه  تهران حاضر شده بود نسبت به برخورد  با افراد "آستین کوتاه" و زنانی که "پوشش و حجاب" در محل اجرای این برنامه تلویزیونی خاصی  داشتند اعتراض کرد.

این بازیگر طنز خطاب به مجری گفت این کار خوبی نیست که آن هایی را که آستین کوتاه هستند به سالن راه نمی دهید و آن ها را در جاهای پرت می نشانید.

مجری صدا و سیما در واکنش به این اعتراض گفت علت جابجایی افراد آستین کوتاه نزدیک تر کردن آن ها به سیستم هایی گرمایشی بوده است و گزینش افراد با توجه به رنگ لباس آن ها نیز بخاطر مسائل تصویربرادری است.

 ویژه برنامه جنگ شادی باعنوان "حلقه مهربانی" هر شب به صورت زنده از شب عید قربان تا عید غدیر ساعت 21 از شبکه 5 پخش می شود.

باران کوثری در حال آب بازی در پارک آب و آتش

مجله اینترنتی کمونه: در حالی که فیلمبرداری دومین ساخته سینمایی بلند رضا درمیشیان با عنوان «عصبانی نیستم» به تازگی به پایان رسیده در تازه ترین تصویر منتشر شده از فیلم، باران کوثری بازیگر نقش اصلی آن را با سر و صورتی خیس می بینیم. هایده صفی یاری این روزها در حال تدوین این فیلم است.

 

image635177890329736149[1]

نظر وزیر ارشاد درباره تک‌خوان‌های زن در موسیقی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طبق نظر مراجع اگر صدای تک‌خوان‌های زن در موسیقی موجب مفسده نباشد، ایرادی ندارد و برخی از مراجع در این باره چنین نظری دارند.علی جنتی در حاشیه رونمایی از نخستین و بزرگترین نهج‌البلاغه مطلا که امروز 30 مهرماه در محل دفتر وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد، در پاسخ به پرسشی درباره افزایش تک‌خوان‌های زن و مغایرت آن با نظر بعضی مراجع گفت: طبق نظر مراجع اگر صدای تک‌خوان‌ها موجب مفسده نباشد ایرادی ندارد و برخی از مراجع در این باره چنین نظری دارند. 

به گزارش ایسنا، علی جنتی سپس در پاسخ به سوال دیگری درباره این‌که بسیاری از هنرمندان جوان در عرصه هنرهای تجسمی از طریق موسسه‌های فرهنگی خارج از کشور شناسایی و در ادامه برای به خدمت گرفتن آن‌ها تلاش‌هایی از سوی کشورهای خارجی می‌شود، گفت: ما همواره امیدوار هستیم که کارهای حوزه نگارگری به گونه‌ای رواج پیدا کند که آثار هنرمندان این عرصه در کشورهای دیگر به قیمت بالا به فروش برسد. ما به دنبال این هستیم که وضعیت اقتصادی هنرمندان به گونه‌ای شود که آن‌ها بتوانند روی پای خود بایستند. اما در رابطه با اینکه ممکن است این افراد توسط کسانی در خارج از کشور شناسایی شوند و به آنجا بروند، باید گفت کاری که ما باید بکنیم، این است که به این افراد ارزش ببخشیم و آن‌ها را مورد احترام و کرامت قرار دهیم. و آن‌ها را با احترام نسبت به کشور دلبسته کنیم.

عکس متفاوت از نگار جواهریان و باران کوثری

<عکس متفاوت از نگار جواهریان و باران کوثری در پشت صحنه یه حبه قند

 عکس متفاوت از نگار جواهریان و باران کوثری

 

 عکس متفاوت از نگار جواهریان و باران کوثری

نیکی کریمی و مهدی پاکدل در ساحل چمخاله+عکس

این عکس در ساحل چمخاله تهیه شده است. در این عکس محمود کلاری، سامان سالور، مهدی پاکدل و نیکی کریمی در سر صحنه «تمشک» دیده می‌شوند.