اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

حضور خاتمی در منزل زندانیان آزاد شده (+عکس)

خاتمی با حضور در منزل فیض الله عرب سرخی از بازداشت شدگان وقایع سال 88 که به تازگی از زندان آزاد شده‌اند دیدار و احوال پرسی کرد.

  ادامه مطلب ...

جنجال در ووشو به خاطر هدیه تهرانی

 جنجال در ووشو به خاطر هدیه تهرانی


مسئولان فدراسیون ووشو اخیرا تغییراتی در سبک تای چی چوان ایجاد کرده و هدیه تهرانی را به عنوان نایب رئیس جدید جایگزین شکوفه دیوانی کردند.

این انتصاب در حالی رخ داده که جامعه ووشو معقدند این بازیگر تخصصی در این رشته ندارد و تنها مدتی آموزش دیده و در حدی نیست که نایب رئیس این سبک شود.

دیوانی نیز تاکید کرده مسئولان ووشو از بازیگر و سرشناس بودن تهرانی سواستفاده کرده اند و حضور این بازیگر در دوره های اروپایی نیز صحت ندارد.

علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو نیز با تاکید بر این نکته که مسئولان قبلی فعالیت خوبی نداشتند تهدید کرد که اگر دیوانی بخواهد همچنان خود را نایب رئیس بداند از وی شکایت خواهد کرد.

قیمت سکه و دلار در بازار امروز

طلا نیوز : قیمت سکه امروز شنبه 30شهریور نسبت به ساعات آغازین دوباره با کاهش قیمت روبه رو شد و قیمت ها در ساعت16:35اینگونه بوده است.

به گزارش طلا نیوز،امروز از ابتدای صبح تا این ساعت، قیمت‌ها لحظه به ل

tala_dolar_seke

حظه در حال کاهش است و قیمت سکه تمام طرح جدید 919،سکه تمام طرح قدیم 917هزار تومان،نیم سکه 488هزار تومان ،ربع سکه297هزار تومان معامله شده است .

 

همچنین امروز مثقال طلا به قیمت407هزارو500تومان رسید و طلای 18عیار 94هزارو72تومان و سکه گرمی200هزارتومان بوده است.

 

گفتنی است امروز قیمت دلار  آزاد 2 هزار955تومان و هر یورو  4 هزار و 50تومان اعلام شد.


سقوط نرخ ارز قیمت خودرو را کاهش داد/ ۵۰۰ هزار تا ۷ میلیون تومان

آفتاب: استقبال کم خریداران بازار خودرو و کاهش نرخ ارز طی روزهای اخیر باعث افت اندک قیمت خودرو در بازار شد.

در حال حاضر هر دستگاه پژو 206 تیپ 2 به قیمت 36.5 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود که افت قیمت 500 هزار تومانی را نسبت به روزهای قبل نشان می‌دهد.

همچنین هر دستگاه پژو 206 تیپ 6 با افت قیمت 2 میلیون تومانی در بازار، 49 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت پژو 206 صندوق‌دار مدل V8 نیز با افت 500 هزار تومانی به 38 میلیون تومان رسیده و در عین حال، قیمت پژو 206 صندوق‌دار مدل V9 با افت یک میلیون تومان به 51 میلیون تومان رسیده است.

پژو 207 دنده معمولی نیز کاهش قیمت یک میلیون تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر 47 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

  ادامه مطلب ...

تداوم کاهش محسوس قیمتها در بازار مسکن پایتخت

قیمت‌ها در بازار مسکن به شکل محسوسی کاهش یافته است به‌طوری‌که در برخی از محله های مرکز شهر تهران که حباب قیمتی بیشتری داشت، نرخها تا 800 هزار تومان در هرمتربع کاهش نشان می دهد.

به گزارش مهر، در حال حاضر در برخی از محله های تهران قیمتها به طور محسوسی کاهش پیدا کرده است به طوری‌که تا هر مترمربع 800 هزار تومان پایین تر خرید و فروش می شود در واقع محله هایی که بیشترین حباب مسکن را داشتند با کاهش قیمت بیشتری مواجه شده اند اما وضعیت بازار وضعیت بازار مسکن در روزهای اخیر نشان می دهد برخی از سازندگان در مقابل کاهش قیمتها و شکستن بیشتر حباب بازار مسکن مقاومت نشان می دهند.

در واقع این دسته از سازندگان حاضر نیستند قیمتها را کاهش دهند و معتقند که وقتی نرخهای چند برابری را برای مصالح ساختمانی پرداخت کردند الان نمی توانند با قیمتهای کمتری آپارتمانهای خود را به فروش برسانند، زیرا در نهایت سود چندانی نصیب آنها نمی شود.

در حقیقت، عرف نادرستی در بازار مسکن به وجود آمده که سازندگان و بساز بفروش‌ها دیگر حاضر نیستند کمتر از دو برابر، سودی را به دست بیاورند؛ به همین جهت در مقابل کاهش قیمتها انعطافی نشان نمی دهند و حاضر به فروش آپارتمانهای خود نیستند.

از سوی دیگر کاهش نرخ ارز در هفته گذشته یکی از موضوعاتی است که می تواند در درازمدت تاثیر زیادی را بر بازار مصالح ساختمانی داشته باشند و نرخ ساخت را در هرمترمربع کاهش دهد بنابراین امکان کاهش بیشتر قیمت ها در بازار مسکن وجود دارد.

براساس این گزارش، در حال حاضر به طور متوسط نرخ ساخت مسکن کمتر از 700 هزار تومان است که البته وابسته به نوع مصالحی است که در ساخت به کار می رود اما کاهش قیمتها در برخی از مصالح ساختمانی مانند سنگ، تاثیر زیادی را بر نرخ ساخت و ساز گذاشته است.

  ادامه مطلب ...

مسابقات بانوی شایسته جهان اسلام

سومین دوره مسابقات بین المللی انتخاب بانوی شایسته جهان اسلام در سال 2013 هفته گذشته در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار شد و یک بانوی نیجریه ای به عنوان بانوی شایسته جهان اسلام در سال 2013 انتخاب شد.




زندانیان حوادث 88 پس از آزادی(+عکس)

فیض الله عرب سرخی و نسرین ستوده دو تن از زندانیان حوادث سال 1388 که شب گذشته به همراه جمعی دیگر از زندانیان آزاد شدند، در کنار خانواده و فرزندانشان.


بازگشت اساتید بازنشسته به دانشگاه علامه

سرپرست جدید دانشگاه علامه طباطبایی گفت: تعدادی از اساتید بازنشسته دانشگاه که هیچ مشکلی در هیچ زمینه ای نداشتند بازگشته و فعالیت خود را در دانشگاه آغاز کردند.

به گزارش مهر، دکتر حسین سلیمی در حاشیه جشن آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به تعداد اساتید بازنشسته که مجدد فعالیت خود را در این دانشگاه آغاز کرده اند گفت: در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد اساتیدی که بازگشته و فعالیت خود را آغاز کرده اند ندارم.

وی گفت: اما تعدادی از اساتید بازنشسته که هیچ مشکلی هم در هیچ زمینه ای نداشتند به دانشگاه بازگشته و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی هدف از برگزاری جشن آیین آغاز سال تحصیلی را شروع سالی پرنشاط برای دانشجویان همراه با اخلاق، سلامت و آرامش عنوان کرد.

وی مهمترین برنامه های خود را در سال تحصیلی جدید حفظ آرامش، نشاط و ارتقا سطح علمی و فرهنگی دانشگاه علامه اعلام کرد.

تعدادی از زندانیان حوادث پس از انتخابات 88 آزاد شدند

 نسرین ستوده عصر امروز از زندان آزاد شد.

به گزارش ایسنا، نسرین ستوده که چندی پیش به دلیل داشتن پرونده‌ای محکوم به حبس شده بود، عصر امروز (چهارشنبه 27 شهریور) با حکم عفو آزاد شد.

همچنین بر اساس این گزارش فیض الله عرب‌سرخی، محسن امین‌زاده، میرطاهر موسوی، احمد زیدآبادی، عیسی سحرخیز، مهدی محمودیان، محمدعلی ولایتی و حسن زرین‌پور نیز که بعد از وقایع سال 88 زندانی شده بودند، آزاد شدند.

در بین آزادشدگان از بند زنان نیز، نام مهسا امرآبادی، محبوبه کرمی، مریم جلیلی، میترا رحیمی، فرح واضحان، ژیلا مک‌وندی، کفایت ملک‌محمدی به چشم می‌خورد.

فرهاد دانشجو برکنار شد/ میرزاده سرپرست دانشگاه آزاد شد

لحظاتی پیش ، در جلسه ی هیات امنای دانشگاه آزاد که در دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد ، مهندس فرهاد دانشجو از سمت خود برکنار شد. 
 
خبرنگار «انتخاب» گزارش داد: لحظاتی پیش ، در جلسه ی هیات امنای دانشگاه آزاد که در دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد ، مهندس فرهاد دانشجو از سمت خود برکنار شد.
 
همچنین دکتر میرزاده به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد تعیین شد.
 
 آرای موافقان برکناری دانشجو 6 به 2 (مخالف) بوده است.

بالاخره رئیس جمهور به برخوردهای نیروی‌انتظامی با بدحجابان واکنش نشان داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سه هفته پیش نیروی انتظامی در برخی میادین و مراکز خرید و مشخصا برج میلاد، برخورد با بدپوششی و بدحجابی را شروع کرده است. هرچند که سوابق نشان می دهد برخورد با بدپوششی معمولا در ابتدای فصل گرم شروع می شد.

فرماندهان ناجا البته همیشه گفته اند گشت های امنیت اخلاقی هیچ وقت تعطیل نمی شوند. اما حضور پررنگ آنها در ماه آخر تابستان امسال بیشتر به چشم امده است. 

امروز اما رییس جمهور در جلسه هیات دولت به این برخوردها واکنش نشان داد. او که در دوره انتخابات ریاست جمهوری گفته بود: "من به کمک پلیس کاری خواهم کرد که امنیت واقعی باشد و دختران ما در خیابان احساس امنیت کنند و نخواهم گذاشت مأموری بی‌نام و نشان از کسی سئوال کند. دختران خود حافظ حجاب و عفاف هستند" (اینجا) اکنون از نیروی انتظامی خواسته است با رویکرد اخلاقی و به دور از افراط و تفریط این موضوع را پیگیری کند.

آنطور که پایگاه اطلاع رسانی دولت از این جلسه گزارش کرده است، در این جلسه حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور با تاکید بر حساسیت موضوع اخلاقی، اجتماعی عفاف و حجاب و لزوم اهتمام به آن، از همه مردم اخلاق مدار و به ویژه جوانان رشید و فهیم کشور دعوت کرد با رعایت این دستور دینی، هنجارهای مورد قبول اکثریت جامعه را محترم بشمارند.

رئیس جمهور همچنین از نیروی انتظامی خواست در برخورد با این موضوع، اجرای قانون را با رویکرد اخلاقی و با رعایت کرامت انسانی و به دور از هر گونه افراط و تفریط پیگیری کند و به وزیر کشور نیز ماموریت داد تا موضوع را در شورای اجتماعی کشور مطرح کند.

همچنین روحانی به کمیسیون فرهنگی هیئت دولت دستور داد تا موضوع اخلاقی، اجتماعی عفاف و حجاب را بررسی و نتیجه را به هیئت وزیران و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند.