اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

تصادف گوهر خیراندیش در صحنه ی فیلمبرداری فیلم جدیدش

http://www.coca.ir/wp-content/uploads/2013/10/13-8-21-1759531314694279_5.jpg

گوهر خیراندیش بازیگر تلویزیون و سینما در صحنه ی فیلمبرداری فیلم « آذر، شهدخت، پرویز و دیگران » تصادف کرد و به بیمارستان منتقل شد.

آیدین افخمی، دستیار بهروز افخمی در فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» ضمن تایید این مطلب گفت: «ایشان در صحنه تصادف کردند و سر و کتفشان زخمی شد و سپس برای انجام مداوا به درمانگاه انتقال پیدا کردند.»

او ادامه داد: «در درمانگاه مداوا انجام و برای انجام آزمایشات تکمیلی به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شدند. تا‌ آنجا که می‌دانم ایشان هنوز در راه هستند و به تهران نرسیده‌اند، به همین دلیل تاکنون چیزی از اینکه ایشان نیاز به مداوای جدی یا عمل جراحی داشته باشند به ما اعلام نشده است.»

گوهر خیراندیش که به همراه عوامل فیلم بهروز افخمی (آذر، شهدخت، پرویز و دیگران) برای فیلمبرداری به رینه – پلور دماوند رفته بود، سر صحنه فیلمبرداری با یک ماشین تصادف کرد و دچار سانحه شد.

خیراندیش برای فیلمبرداری یکی از صحنه‌ها با ماشین در حال حرکت بود که به طور اتفاقی با یکی از ماشین‌های محلی که ناگهان از فرعی بیرون می‌آید تصادف می‌کند.

بازیگر مشهور تلویزیون در لباس دامادی

مهدی پاکدل (زاده سال ۱۳۵۹ در اصفهان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. وی دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد، واحد تهران مرکز است.

بازیگر مشهور تلویزیون در لباس دامادی

پاسخ ظریف به نامه دختر ایرانی در فیس بوک

محمد جواد ظریف در یکی از جدیدترین نوشته های فیس بوکی خود به نامه قابل تامل و البته تکان دهنده ای که توسط یک دختر جوان ایرانی در صفحه فیسبوکش منتشر شده بود پاسخ داد.

در بخشی از پاسخ ظریف به این دختر ایرانی آمده؛ «می دانم که مسئولیت سنگینی بر دوش من و همکاران من است و گرچه در ایجاد شرایط کنونی نقشی نداشته ایم ولی به هرحال با پذیرش مسئولیت باید در جهت حل آن حرکت کنیم. امیدوارم با تدبیر ریاست محترم جمهوری و با حمایت همه مردم مشکلات انباشته اقتصادی به تدریج رفع شوند و زندگی برای شما و بقیه مردم راحت تر شود.

اما اطمینان داشته باشید که برای مذاکره جدی و رفع فشارها، بهترین روش تلاش برای رسیدن به تفاهم از طریق تعامل سازنده و عزت مند است. اندکی صبر، سحر نزدیک است.» این دختر جوان در کامنتی که چندی پیش خطاب به وزیر خارجه کشورمان در صفحه فیس بوک گذاشته بود از وضعیت اقتصادی و بیکاری در جامعه گلایه کرده و در بخشی ازنامه خود نوشته بود: «یه کاری کنید کاری کنید که تحریم ها تموم بشه ، ارزونی بشه، کرایه خونه کم بشه ، مواد غذایی ارزون بشه، بازار کار رونق پیدا کنه، امنیت و رفاه داشته باشیم…»

بازگشایی سفارتخانه های ایران و انگلیس تا 8 روز دیگر/ عمان حافظ منافع ایران در کانادا شد

مقرر است کاردارهای غیر مقیم تا هشت روز آینده از سوی دو کشورمعرفی شوند اما در پایتخت های دو کشور به طور ثابت مستقر نمی شوند و در تردد خواهند بود. به این ترتیب با فعالیت های کاردارهای غیر مقیم، سفارتخانه های دو کشور بازگشایی می شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه از بازگشایی سفارتخانه های ایران و انگلیس به صورت کاردار غیر مقیم تا هشت روز آینده خبر داد.

به گزارش عصر ایران به نقل از ایرنا، «مرضیه افخم» روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی در محل وزارت خارجه ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تعیین کاردارهای غیرمقیم ایران و انگلیس افزود: پیرو مذاکراتی که وزیران امور خارجه دو کشور در نیویورک داشتند و تماس هایی که بین دو کشور و مذاکرات در سطوح دیگر انجام شد، تفاهم شد که بحث تعیین کاردار غیر مقیم به منظور از سرگیری روابط تنظیم شود.

وی ادامه داد: مقرر است کاردارهای غیر مقیم تا هشت روز آینده از سوی دو کشور معرفی شوند اما در پایتخت های دو کشور به طور ثابت مستقر نمی شوند و در تردد خواهند بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: به این ترتیب با فعالیت های کاردارهای غیر مقیم، سفارتخانه های دو کشور بازگشایی می شود.

افخم خاطرنشان کرد: تعیین حافظ منافع پایان می یابد و تهران و لندن از این طریق مراودات سیاسی خود را از سر می گیرند.

ساختمان سفارت ایران در لندن


در روز 8 آذر 1390 تعدادی از معترضین به ساختمان سفارت انگلیس در تهران حمله کردند و ضمن ورود به این ساختمان، برای مدت زمان محدودی آن را اشغال کردند. به دنبال این حادثه، انگلیس تصمیم گرفت سفارت خود در تهران را تعطیل و به صورت متقابل، ضمن اخراج دیپلمات های ایرانی از لندن، سفارت ایران در لندن را تعطیل کند.

بعد از این حادثه، دو کشور تصمیم گرفتند روابط میان دو طرف در سطح دفتر حفاظت از منافع باشد. به همین منظور، کشور عمان حافظ منافع ایران در لندن و کشور سوئد حافظ منافع انگلیس در تهران شد.

حمله معترضین به سفارت انگلیس در تهران در آذر 1390


 
ادامه مطلب ...

شعبده ای به نام سانسور

آگاهی افزودنی است و هرگز نمی توان از آن کاست. شعبده جعبه سانسور نیز هنگامی کارگر می افتاد که مردمان از شگردهای شعبده بی خبر بودند. اکنون اما مخاطبان به جای حیرت از کبوترهایی که از کلاه شعبده به پرواز در می آیند به شگرد های شعبده باز می اندیشند.

عصر ایران؛ مهرداد خدیر - « نمی دانم این جعبه لعنتی چه شعبده ای است که همواره در تاریخ عمر کوتاه خود به صورت یک وسیله اختصاصی جهت اغراض و منافع این وآن در می آید.»

- « صدا وسیما جعبه سانسور است.اما مردم آگاه شده اند و عقل خود را به این جعبه نمی سپارند و نمی توانند از آگاهی مردم کم کنند.»

جمله دوم بخشی از سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی در 23 مهر 1392 در کرمانشاه است که همین چند روز پیش بیان شد و واکنش آشکار او به برنامه خبری 20:3 به حساب می آید که در آن هاشمی رفسنجانی به  انتساب خاطره دروغ به امام خمینی متهم شده بود و با پخش سخنرانی های علنی رهبر فقید انقلاب می خواستند ثابت کنند ادعای هاشمی درباره دستور امام به حذف شعار مرگ بر آمریکا با واقعیت ها و آنچه از کلام امام مستفاد می شود سازگار نیست. حال آن که هاشمی از دستور حذف شعار در رسانه های دولتی گفته بود و نه جاهای دیگر و ادعای هاشمی مبتنی بر دیدار خصوصی بود که طبعا مثبوت و مضبوط نیست و بر اساس اعتماد به راوی می توان پذیرفت یا قبول نکرد.

درباره گوینده جمله اول اما به دشواری می توان حدس زد کیست. این عبارت را سید کمال خرازی در مقام معاون سیاسی وزارت امور خارجه در سال 1358 و در اعتراض به نحوه پوشش خبری حضور هیات ایرانی در سازمان کنفرانس اسلامی در برنامه های تلویزیون بیان کرد و همان موقع هم در روزنامه اطلاعات منتشر شد.

از بازی های روزگار این که هم مخاطب اصلی آن نوشته و هم نویسنده آن، بعدتر وزیر امور خارجه شدند. صادق قطب زاده در آن زمان رییس رادیو تلویزیون ملی ایران بود. سازمانی که هنوز صدا و سیما خوانده نمی شد.اما اندک زمانی پس از آن وزیر امور خارجه شد. کمال خرازی اما 16 سال بعد وزیر خارجه شد و 8 سال در این سمت ماند.


  ادامه مطلب ...

شنیده‌ها از نتایج نظرسنجی رابطه ایران و آمریکا

نتایج اولیه این نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر مردم خواهان تغییر نوع روابط این و آمریکا هستند.

به گزارش نامه، حسن روحانی رئیس جمهور ایران بعد از بازگشت از سازمان ملل در واکنش به اعتراض‌ها نسبت به گفتگوی تلفنی وی با باراک اوباما گفت دولت درباره رابطه با آمریکا نظرسنجی خواهد کرد.

رئیس جمهور در این مورد گفت:«از دو دستگاه مهم نظرسنجی خواسته‌ام نظر مردم را بگیرند که با حرکت دولت در سفر به آمریکا و مذاکره موافق هستند یا نه؟ و مخالفین چند درصد هستند؟»

در همین ارتباط وپس از سخنان رئیس جمهور، نوبخت سخنگوی دولت از آغاز این نظر سنجی با دستور روحانی خبر داد.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار نامه، نتایج اولیه این نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر مردم خواهان تغییر در نوع روابط این و آمریکا هستند.

در نتایج اولیه این نظرسنجی 80 تا 90 درصد مردم، خواهان تغییر در نوع روابط این دو کشور هستند و 10 تا 20 درصد ار مخاطبان این نظر سنجی مخالف تغییر در رابطه ایران و آمریکا هستند، در عین حال در صد قابل توجهی از همین گروه 10 -20 در صدی مخالف بهبود روابط ،موافقت خود را با حدف شعار مرگ بر آمریکا از نماز جمعه و مجامع عمومی اعلام کرده‌اند.

آیت الله هاشمی: صدا و سیما جعبه سانسور است/مردم ایران عقل خود را دست صداوسیما نمی‌دهند

سیاسی اجتماعی > سیاسی  - آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صدا و سیما را جعبه سانسور خواند و خاطرنشان کرد: مردم دیگر تحت تاثیر صدا و سیما و جعبه‌ای که مطالب را با سانسور به مردم تحویل می‌دهد نیستند؛ مردم ایران امروز آگاه شده اند و عقل خود را دست جعبه ای که سانسور می‌کند نمی‌دهند.


آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صدا و سیما را جعبه سانسور خواند و خاطرنشان کرد: مردم دیگر تحت تاثیر صدا و سیما و جعبه‌ای که مطالب را با سانسور به مردم تحویل می‌دهد نیستند؛ مردم ایران امروز آگاه شده اند و عقل خود را دست جعبه ای که سانسور می‌کند نمی‌دهند.

به گزارش تیک، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در کرمانشاه تصریح کرد: آگاهی چیزی نیست که بتوان به زور آن را پس گرفت؛ اگر آن را اسیر کنند طبیعاتا بیشتر می‌شود و اگر آزاد گذاشته شود که خود به خود این آگاهی در بین مردم رواج پیدا می‌کند. با تعصب و لجاجت و دروغگویی نمی‌توان جلوی آگاهی ملت را گرفت؛ هیچ لجوج دروغگویی در دنیای امروز پیروز نمی‌شود. ممکن است بتوان با زور و تهدید مردم را آرام نگه داشت اما این خلاف فطرت انسان است؛ این آرامش ساختگی همیشه یکنواخت نیست و جزر و مد دارد.

وی در ادامه به مسائل بانوان اشاره کرد و گفت: زمانی یکی از دغدغه‌های اصلی بنده تحصیل خانمها در دانشگاه بود که امروزه می‌بینیم که این قشر در مراز دانشگاهی نه تنها از آقایان کمتر نیستند بلکه در بسیاری از موارد گوی سبقت را نیز از آن‌ها ربوده اند. زمینه حضور بانوان در پست‌های مختلف وجود دارد و این دیگر به خود آن‌ها بستگی دارد که چرا آن طور که باید و شاید حضور پیدا نمی‌کنند.

هاشمی خطاب به بانوان اظهار کرد: چرا در زمان انتخابات مجلس به همجنس‌های خود رای نمی‌دهید؟ در آن صورت هم می‌توانید قانون تصویب کنید هم وزیر عزل و نصب کنید و اداره امور راه به دست بگیرید؛ اگر این کار را نمی‌کنید پس خودتان مقصر هستید. مردم دیگر تحت تاثیر صدا و سیما و جعبه ای که مطالب را با سانسور به مردم تحویل می‌دهد نیستند؛ مردم ایران امروز آگاه شده‌اند و عقل خود را دست جعبه‌ای که سانسور می‌کند نمی‌دهند.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت و پتانسیل بالای ایران در تربیت دانشمندان سخن گفت و بیان داشت: محیط کلاس‌های درس باید محیط تبادل نظر باشد؛ اینطور نباشد که استاد سخن بگوید و دانشجو فقط گوش کند؛ دانشجویان باید به بحث و تبادل نظر با استاد بپردازند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید از قید و بند امنیتی و دانشجویان اخراجی و ستاره دار و امثالهم رها شوند و به محیطی آزاد برای کسب علم و دانش و آگاهی تبدیل گردند.

زنجیره انسانی برای حمایت از کارون (+عکس)

شماری از دوستداران محیط زیست با ایجاد زنجیره انسانی در ساحل کارون در اهواز، ضمن هشدار درباره کم آب شدن این رودخانه، مخالفت خود را با انتقال آب کارون به مناطق مرکزی ایران اعلام کردند.

پایگاه خبری بروال نوشت: چهارشنبه 24 مهر ماه، برای دوستداران محیط زیست در خوزستان زمانی بود که در ساحل غربی رود کارون حلقه ای نمادین از انسان ها تشکیل دهند و اعتراض خود را به انتقال آب سرشاخه های کارون به استان های مرکزی ایران اعلام کنند.

در این برنامه تعداد زیادی از دوستداران محیط زیست از شهرهای مختلف خوزستان از جمله رامهرمز، آبادان، خرمشهر، مسجد سلیمان، دشت آزادگان، شادگان و... شرکت کرده بودند.

یکی از حاضرین در این زنجیره انسانی با بیان وضعیت کنونی رودخانه کارون که عمق آن  در بعضی نقاط شهر اهواز به یک متر رسیده است خواستار پیگیری جدی فعالان محیط زیست خوزستان در این مورد شد.

وی ریشه بسیاری از بیماریهای گسترش یافته در خوزستان را کم آبی کارون دانست.



  ادامه مطلب ...

وزیر کشور جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی شد

عبدالرضا رحمانی‌فضلی پیش از ظهر امروز پس از پایان مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید گیلان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر تفویض اختیار فرماندهی کل قوادر نیروی انتظامی به وزیر کشور اظهار کرد:‌ فرماندهی معظم کل قوا حکم جانشینی خودشان در نیروی انتظامی را به بنده دادند و به نحو مطلوب منویات ایشان را پیگیری می‌کنیم.

وی درباره تغییر استانداران کشور اظهار کرد: تغییر استانداران فرآیندی دارد که به مرور طی می‌شود.

وزیر کشور در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر قطع یارانه‌ دهک‌های مختلف گفت: قطع یارانه‌ها در گروه‌های بالای درآمدی بستگی به مصوبه مجلس دارد و در این راستا یک دهک و یا دو یا سه دهک مطرح است که احتمالاً برای بودجه سال 93 اجرا می‌شود.

استخرپارتی و مهمانی‌های شبانه در تهران

زیر پوست شب‌‌های تهران چه می‌گذرد؟ گشت‌های ارشاد و نهی از منکر با جامعه جوان ایران چه کرده‌اند؟ وقتی آزادی‌های فردی سلب می‌شوند و جوانان از ساده‌ترین حقوق محروم‌اند، چه واکنش‌هایی از خود نشان می‌دهند؟

http://www.dw.de/image/0,,17162925_303,00.jpg

ظریف بر روی ویلچر (عکس)

عصر ایران - محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پایان دو روز نشست ایران و گروه 1+5 در ژنو سوئیس، با استفاده از ویلچر، در محل کنفرانس خبری حاضر شد و سپس به همین شیوه هم ، محل نشست را ترک کرد. او به دلیل بیماری و احساس درد از ناحیه کمر و دو پا، مجبور شد از ویلچر استفاده کند.

  ادامه مطلب ...