اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

فریاد عقرب سیاه پای چوبه دار! + عکس

عقرب سیاه که اقدام به ربودن و آزار و اذیت 4 زن جوان در تهران کرده بود، سحرگاه سه‌شنبه ـ 21 شهریورماه ـ به دار مجازات آویخته شد.


ادامه مطلب ...

عکس های دیدنی تیلور سویفت

تیلور سویفت دیگر در فیلم (بدبختی) نقشی نخواهد داشت . تیلور سویفت بخاطر خواندن آهنگهای عاشقانه اش جاودانه میماند.

اگرچه بنا بر شایعات جاری در ماه گذشته تیلور سویفت قرار بود که نقشی را در فیلم سینمائی موزیکال با عنوان (بدبختی) بازی کند اما خبرنگاری عنوان کرد که چیزی بیشتر از یک موضوع مطرح شده نیست.

عکس های دیدنی تیلور سویفت

ادامه مطلب ...

اینو کپی کنید توی نوار آدرس

اینو کپی کنید توی نوار آدرس ..خعلی ناززززززه خدایش.



http://0up.ir/images/d6jqi79d3sposnyr3yhu.swf


  نظر یادتون نره ها!!!! نظر هر چی دوست داشتین بذارین!

اخبار تکمیلی در مورد خری که ممنوع التصویر شد

«گفتم غم تو دارم، گفتا غمت سرآید، گفتی یا نگفتی؟ گفتی یا نگفتی؟ گفتی یا نگفتی؟» این حافظ بود به روایت «جیگر»، عروسک محبوبی که عید امسال به همراه آقای «همساده» توانست محبوب ترین کاراکتر تلویزیون شود ، اما این عروسک دوست داشتنی هم راهی لیست «ممنوع التصویری ها» شده است.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر «انتخاب» ؛ شنیدن خبر کنار گذاشتن و حذف یک عروسک آنهم در بازپخش مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» در شبکه جام جم و شبکه نمایش، باعث بهت صاحبنظران شده و علاقمندان به این عروسک را به خاطر این تصمیم، ناخرسند کرده است.این عروسک، خری بود به نام «جیگر» که خیلی زود توانسته بود یکی از محبوبترین کاراکترهای تلویزیون شود. شبکه های جام جم و نمایش، در اقدامی مشابه از بازپخش قسمت ها و آیتم هایی که در آن «جیگر» حاضر بود به طور کامل خودداری کرده اند. نکته قابل توجه آنکه، پیشتر و در ایام اعیاد مذهبی و پخش قسمت های جدید این برنامه نیز خبری از این کاراکاتر بامزه نبود.CHN که اولین بار این خبر را پوشش داد به نقل از مسئولین صداوسیما نوشته است که «این کاراکتر بدآموزی رفتاری داشته و به این دلیل این شخصیت محبوب از کلاه قرمزی کنار گذاشته شده است»

ادامه مطلب ...

سوپراستار واقعی سینمای ایران کیست؟ گلزار یا کلاه قرمزی؟

http://www.entekhab.ir/files/fa/news/1391/6/7/25555_462.jpg



در حالی که کسادی اوضاع اکران در سال جدید با فروش فوق العاده «کلاه قرمزی و بچه ننه» تا حدودی جبران شده پرسشی که به ذهن بسیاری از مخاطبان می رسد این است که چگونه است ایرج طهماسب و حمید جبلی هرگاه که کنار هم قرار می گیرند این توانایی را دارند که مخاطبان را به وجد آورند اما سوپراستارهای سینمایی ایران که برای یک گفتگوی 500 کلمه ای با رسانه ها مدتها آنها را در تعلیق نگه می دارند هنوز این قدر توانایی ندارند که به واسطه نام خود هم که شده مخاطب به سینما بکشانند مگر جز این است که استار به کسی می گویند که آن قدر توانایی داشته باشد که تنها به واسطه نامش مخاطب را به سینما بیاورد؟
ادامه مطلب ...

آخر دیوار چین کجاست؟ + عکس

کمتر کسی پیدا می‌شود که نام دیوار چین را نشنیده باشد یا عکس‌های آن را ندیده باشد اما انتهای این تنها ساخته بشر که از ماه هم قابل مشاهده است، کجاست؟
به گزارش فارس، این قسمت از دیوار چین که به «سر اژد‌ها» معروف است در ۳۰۰ کیلومتری شهر بیجینگ در کرانه دریای بوهای واقع شده است. سر اژد‌ها در این منطقه بیست متر در دریا پیش رفته که انگار اژد‌ها در حال آب خوردن است!   
   آخر دیوار چین کجاست؟ + عکس www.taknaz.ir
این قسمت از دیوار در سال ۱۹۰۰ تخریب شده و بعد‌ها توسط مردم دوباره بازسازی می‌شود.

کلاه قرمزی در ۱۳ روز میلیاردر شد


«کلاه قرمزی و بچه ننه» با گذشت 13 روز از اکران توانست یک میلیارد و 60 میلیون تومان در تهران به دست آورد.


ادامه مطلب ...