اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

آفرین به مدیر مدرسه

همخوانی آهنگ مرحوم مرتضی پاشایی در مدرسه ابتدایی


عوارض استفاده از هدفون

http://www.hidoctor.ir/wp-content/uploads/2014/01/headphone.jpg


کارشناسان و صاحبنظران معتقدند تداوم این وضعیت باعث می‏شود تا گوش‏های جوانان زودتر از حد معمول پیر شود. به گفته آنان گوش کردن مداوم به موسیقی با استفاده از هدفون موجب می‏شود افراد توانایی شنیدن فرکانس‏های بالا را از دست بدهند. چنین افرادی همچنین در محیط‏های شلوغ و پر سر و صدا نمی‏توانند مکالمات مورد نظرشان را به آسانی بشنوند و تعقیب کنند.


به گزارش فارس این روزها در هر کجای شهر شاهد افرادی هستیم که با گذاشتن هدفون (گوشی) در گوششان، مشغول شنیدن موسیقی هستند. البته منبع پخش صوت متفاوت است ولی معمولا انواع MP۳ PLAYER یا گوشی‏های همراه برای این کار مورد استفاده قرار می‏گیرند.

این وضع مختص کشورمان نیست و نسل جوان امروزی به نحوی گسترده از انواع دستگاه‏های پخش موسیقی قابل حمل به خصوص IPOD برای شنیدن موسیقی استفاده می‏کنند.

گسترش این پدیده نگرانی‏هایی را در مورد سلامت عمومی افراد و بخصوص احتمال کاهش شنوایی به علت استفاده مداوم از هدفون به دنبال داشته است، بخصوص که برخی جوانان در بیشتر ساعات شبانه روز هدفون در گوش دارند و با صدای بلند به موسیقی گوش می کنند.

استفاده طولانی مدت از گوشی‌ها (هندز فری یا هدفون) متصل به تلفن همراه با دستگاه‌های پخش موسیقی است که متاسفانه تعداد زیادی از جوانان برای مدت طولانی از آن استفاده می‌کنند، مکالمه و استفاده طولانی مدت از این گوشی‌ها عوارض ثابت شده‌ای را به دنبال دارد که پیر گوشی، افزایش احتمال عفونت گوش و آسیب پذیری عصب شنوایی از جمله آن است که خطر آن به مراتب بیشتر از استفاده از خود گوشی موبایل است و عوارض آن هر چقدر که استفاده از آن طولانی مدت‌تر باشد بیشتر است.

کارشناسان و صاحبنظران معتقدند تداوم این وضعیت باعث می‏شود تا گوش‏های جوانان زودتر از حد معمول پیر شود. به گفته آنان گوش کردن مداوم به موسیقی با استفاده از هدفون موجب می‏شود افراد توانایی شنیدن فرکانس‏های بالا را از دست بدهند. چنین افرادی همچنین در محیط‏های شلوغ و پر سر و صدا نمی‏توانند مکالمات مورد نظرشان را به آسانی بشنوند و تعقیب کنند.

* هشدارکارشناسان

کارشناسان هشدار می‏دهند که با تداوم این وضعیت در دهه آینده شاهد افزایش شدید تعداد افرادی خواهیم بود که از مشکلات متنوع شنوایی رنج می‏برند. نکته بسیار جالب آن که به اعتقاد متخصصان پزشکی، استفاده از گوشی حتی برای جلوگیری از شنیدن صداهای مزاحم محیطی هم کار غلطی است و ممکن است در نهایت منجر به کاهش میزان شنوایی شود.

مشکل مهمی که در اینجا پیش می‏آید، آن است که ماه‏ها و حتی چند سال پس از استفاده از گوشی عوارض این کار مشخص نمی‏شود و شاید یک دهه طول بکشد تا جوانان و نوجوانان بفهمند با استفاده مداوم از هدفون چه آسیب شدیدی به سلامتشان وارد کرده‏اند.

* علائم آسیب دیدگی

یکی از نشانه‏های آسیب رسیدن به گوش به علت گوش کردن زیاد به موسیقی از طریق هدفون آن است که وقتی شما یک محل پر سر و صدا را ترک می‏کنید، گوشتان تا مدتی یه اصطلاح زنگ می‏زند. اگر مدتی به گوشتان استراحت دهید احتمالا وضعیت بهبود خواهد یافت، اما اگر مرتبا از هدفون استفاده کنید، گوش داخلی شما هم آسیب می‏بیند که در این صورت ممکن است قدرت شنوایی شما برای همیشه کاهش یابد.

متاسفانه به علت تولید باتری‏های پرقدرت با عمر بالا کمتر کسی به گوشش استراحت می‏دهد و این از مواردی است که پیشرفت فناوری در عمل به ضرر انسان تمام شده است.

لذا توصیه متخصصان در این زمینه این است که اگر شب تا صبح و صبح تا شب هدفون در گوش دارید و موسیقی می‏شنوید بهتر است در این عادت غلط تجدید نظر کنید.

حضور هنرمندان در تشیع پیکر «مرتضی پاشایی»


تشیع پیکر مرتضی پاشایی
محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ
 
تشیع پیکر مرتضی پاشایی

محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ

  ادامه مطلب ...

مرتضی پاشایی درگذشت

یکی هست که دیگه نیست feeling sad

روحش شاد

دهه طلایی مهندس


بینندگان عزیز  امروز به سطح شهر آمدیم تا نظر مردم را درباره‌ دوران ریاست مهندس ضرغامی بر صداوسیما جویا شویم که توجه شما را به این نظرخواهی جلب می‌کنیم:

گزارشگر: قربان شما از برنامه‌های صداوسیما در این ١٠‌سال راضی بودید؟
قربان: راستش من ٩‌سال و ١١ماه اول رو راضی بودم.
گزارشگر:  اون ماه آخرش چی؟
قربان:  اون ماه آخر دیگه خیلی راضی بودم.
    
گزارشگر: دوست عزیز میشه بگید بارزترین نمونه‌ عملکرد فراجناحی صداوسیما چیه؟
دوست عزیز: «بارزترین نمونه‌ عملکرد فراجناحی صداوسیما چیه»
    
گزارشگر: جناب به نظر شما صداوسیما وظیفه اطلاع‌رسانی فراجناحی خودش‌رو در این ١٠‌سال خوب انجام داده؟
جناب: با عرض سلام. جا داره این‌جا از پدر و مادرم و برادر مرحومم تشکر کنم. از مربی‌هایی که در زمین‌های خاکی نازی‌آباد برای من زحمت کشیدند به‌خصوص آقای دوستی مهر. از مدیران تیم قلع و جیوه‌ برازجان که حقوق ما رو نخوردن. در ضمن این‌جا به نوبه‌ خودم از همسرم هم تشکر می‌کنم که سال‌ها دوری من رو تحمل کرد و مهریه‌اش رو بخشید و بعد از طلاق پسرمون‌رو نگه داشت. ببخشید سوالتون چی بود؟
گزارشگر:  کیوی دوست دارید؟
جناب:  خیلی!
    
گزارشگر:  آقا به نظر شما رسانه ملی تونسته در دوره‌ ١٠ ساله ریاست مهندس ضرغامی بی‌طرفی خودشو  بین جناح‌ها حفظ کنه؟
دوست عزیز: جناح؟ جناح چیه؟ راستش من تا حالا ندیدم صداوسیما طرف کسی رو بگیره. اصلا طرفی ندیدم تو تلویزیون. اصلا طرف چی هست؟ من کی‌ام؟ شما کی هستی؟ این طرفو کی گرفته؟!
    
گزارشگر: خانم آیا صداوسیما در این ١٠‌سال از نظر صحت و سقم اطلاعات و اخبار، منبع موثقی بوده براتون؟
خانم:  والا تا اونجاییکه من دیدم همه چی درست بوده و اطلاعات و اخبار تلویزیون موثق بودند.
گزارشگر: پس شما شایعات فریب‌خوردگان داخلی و رسانه‌های بیگانه‌ خارجی درباره نادرستی اخبار رسانه ملی رو رد می‌کنید؟
خانم: والا ما یه عمره داریم از تلویزیون راز بقا می‌بینیم تا حالا نشون نداده که خرگوشا پلنگ بخورن. بیگانه‌ها حرف مفت می‌زنند. ژست روشنفکری به خودشون می‌گیرن اما اندازه یک بزغاله هم از دنیا فهم و شعور ندارن!
    
گزارشگر: برادر شما به عملکرد آقای ضرغامی چه نمره‌ای می‌دید؟
برادر:  ببخشید اشانتیون ندارید؟
گزارشگر: آقا! اون مال نمایشگاه مطبوعاته. این‌جا مصاحبه درباره عملکرد مهندس ضرغامیه.
برادر:  پس لااقل کی پخش میشه؟!
    
گزارشگر: پدرجان شما برنامه‌های تلویزیون رو می‌بینید؟
پدرجان: بله بله بنده خیلی پیگیر برنامه‌های تلویزیون هستم.
گزارشگر: میشه چند برنامه مورد علاقتون‌رو نام ببرید؟
پدرجان: البته من برنامه‌ها رو بیشتر قیافتاً می‌شناسم ولی خب برنامه‌های مستند، برنامه‌های ورزشی، فیلم سینمایی، فاطما گل، بفرمایید شام،...
    
گزارشگر: دوست خوبم ارزیابی شما از سال‌های ریاست مهندس ضرغامی بر صداوسیما چیه؟
دوست خوبم: (با صدای بغض‌آلود) این ١٠ سال... دهه طلایی زندگی من بود... مهندس... (گریه)
گزارشگر: تألمات روحیتون رو درک می‌کنم. حتما خاطرات خوبی از دوران ریاست مهندس دارید.
دوست خوبم: بله... (گریه) من در این ١٠‌سال معنی زندگی رو فهمیدم... خونه خریدم... زن گرفتم... ماشین خریدم...
گزارشگر: از مدیر جدید چه انتظاری دارید؟
دوست خوبم: همین فرمونو برن. آقا بهشون بگید همین فرمونو ادامه بدن. سنگرو خالی نکنن.
گزارشگر: ببخشید میشه شغل شما رو بپرسم؟

دوست خوبم: بله بنده نصاب ماهواره هستم!


منبع : روزنامه شهروند

ته اتوبوس....



ته اتوبوس.آن صندلی اخر.کنار شیشه

بهترین جای دنیاست
برای آنکه مچاله شوی در خودت
سرت را بچسبانی به شیشه و زل بزنی به یک جای دور
و فکر کنی به چیزهایی که دوست داری.....
و فکرکنی به خاطرات....
و گاهی چشمهایت خیس شود از حضور پر رنگ یک خیال....
و یادت برود مقصدت کجاست
و دلت بخواهد که دنیا به اندازه همین گوشه ی اتوبوس
کوچک شود....
شیشه بخار بگیرد و تو با انگشت بنویسی "آینده"
و دلت بگیرد از تصورش.....
و دیگر چشمهایت را ببندی
و تا آخرین ایستگاه در خودت گریه کنی....

"آتقی" دوباره به زندان بازگشت!!

جواد گلپایگانی بازیگری که با نقش آفرینی در سریال «آینه عبرت» در دهه 60 در میان مردم محبوب شد گفت: گرچه چند روز

پیش از زندان بیرون آمده بود ولی به دلیل اینکه مابقی بدهی ام را تامین نکرده ان، با من تماس گرفته شد تا برای سپری کردن باقی مانده دوران محکومیت فردا صبح بار دیگر خودم را معرفی کنم.


وی افزود: واقعیت این است که قرار بود برخی از خیرین باقی بدهی مرا پرداخت کنند و حکم کامل آزادی‌ام صادر شود اما به دلیل برخی از مصاحبه های انجام شده در رسانه ها مبنی بر اینکه من آزاد شده‌ام، خیرین هم با تصور اینکه مشکل مالی‌ام حل شده از کمک مالی منصرف شدند و من مجبورم بار دیگر راهی زندان شوم.

گلپایگانی توضیح داد: خوشحالی آزادی ام از زندان خیلی دوام نداشت و فردا صبح برای به پایان رساندن دوران محکومیت به زندان برخواهم گشت.

بازیگر سریال «آینه عبرت» در پایان با اشاره به این مطلب که دوست دارد بار دیگر به دنیای سینما و تلویزیون برگردد، گفت: آرزو دارم بار دیگر در سریال و یا فیلم سینمایی بازی کنم اما چه کنم که فعلا فرصت لازم پیش نیامده است.

جواد گلپایگانی به دلیل یک تصادف در سال های دور و نداشتن تمکن برای پرداخت خسارت به مدت 13 سال در زندان بوده است.

مرتضی پاشایی ممنوع الملاقات شد

آخرین وضعیت مرتضی پاشایی در بیمارستان

به دلیل اوضاع نامساعد مرتضی پاشایی پزشکان ملاقات با وی را ممنوع کرده اند اما با این حال عصر یکشنبه 18 آبان تعدادی از هنرمندان برای افزایش روحیه مرتضی پاشایی به ملاقات وی در ای سی یو رفتند و لحظاتی کوتاه در کنارش بودند.


 وضعیت جسمی مرتضی پاشایی نسبت به دو روز قبل تفاوت محسوسی نداشته است اما روحیه وی مخصوصا با دیدن هنرمندان و دوستانش بسیار خوب بود.

 از جمله هنرمندان حاضر در این روز مهناز افشار ، بهنوش بختیاری ، محمد رضا گلزار ، علی کاظمی ، علی لهراسبی ، روزبه نعمت اللهی ، فرزاد فرزین ، محمد علیزاده ، شهرام شکوهی ، هادی کاظمی ، امید جهان ، مازیار فلاحی ، میلاد ترابی ، مهرداد نصرتی و همچنین سه تن از بازیکنان فوتبال بهروز رهبری فر و محمد نوازی و شیث رضایی

الهام چرخنده در بیمارستان بستری شد

الهام چرخنده در بیمارستان بستری شد

الهام چرخنده هنرمند کشورمان، جمعه شب و در اثر بروز عارضه قلبی در بخش سی سی یو(CCU) یکی از بیمارستان ها بستری شده است. هنوز علت این عارضه قلبی مشخص نشده است اما به نظر می رسد فشارهای عصبی باعث بروز این عارضه باشد. اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

پشتیبان‌گیری از مخاطبین در گوشی های اندروید


این پرسش که چطور باید از لیست مخاطبین پشتیبان گرفته، آن را همگام‌سازی و بازیابی کرد ، یکی از متناوب‌ترین پرسش‌های مطرح شده در میان کاربران است. باز هم توصیه ساده‌ای برای شما داریم.  به دلیل آنکه ما در مورد گوشی‌های اندرویدی صحبت می‌کنیم ، آسان‌ترین راه برای همگام سازی و تهیه پشتیبان از مخاطبین استفاده از حساب جیمیل و اپلیکیشن Gmail در گوشی شماست که به صورت کامل با اندروید یکپارچه شده و بهترین تجربه کاربری ممکن را ارائه می‌کند.

  برای انجام این کار از قابلیت Google Sync برای همگام سازی مخاطبینتان  بهره بگیرید.


قبل از هر چیز باید یک حساب کاربری Gmail داشته باشید پس سریعا در سایت گوگل ثبت نام کنید.تقریبا در تمامی سیستم عامل های گوشی تلفن همراه در بخش تنظیمات یک گزینه به نام Add Acount یا “ایجاد حساب کاربری” دارد پس از این که حساب جی میل خود را ساختید در این قسمت آن را اضافه کنید تا تلفن همراه شما به جیمیلتان متصل شود و یا Sync شود.
آدرس سرویس مخاطبین گوگل در این صفحه می باشد :

https://www.google.com/contacts

 

که میتوانید با ورود به آن به مخاطبین خود را ایجاد یا ویرایش کنید

کدام کشورها در سال ۲۰۱۴ بالاترین سطح رفاه اجتماعی را دارند؟ / جایگاه ایران کجاست؟

مردم کشورهای جهان درچه سطحی از رفاه اجتماعی قرار دارند و کدام کشورها درجه بالایی از رفاه اجتماعی را برای شهروندان خود فراهم کرده اند، آمار سال ۲۰۱۴ دراین باره منتشر شده است.

هادی معیری نژاد- موسسه لگاتوم هر سال رتبه بندی معتبری را درباره رفاه اجتماعی و شاخصه های مربوط به آن ارایه می دهد.

این رتبه‌بندی در هشت زیرمجموعه اقتصاد، حکومت، آموزش، بهداشت، امنیت، آزادی فردی، سرمایه اجتماعی و فرصت شغلی تدوین می شود. اکنون جدیدترین رتبه بندی این موسسه برای سال ۲۰۱۴ نیز منتشر شده است.

تصویر زیر بیانگر رتبه بندی کشورها بر اساس رنگ است. سبز؛ بسیار خوب، زرد؛ خوب، نارنجی؛ متوسط و قرمز؛ بد؛


لگاتوم

برای تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید


نروژ هم‌چون شش سال گذشته در صدر این فهرست قرار گرفته و بهترین سطح رفاه اجتماعی را دارا است. کشورهای سوییس، نیوزلند، دانمارک، کانادا و سوئد نیز بعد از نروژ به ترتیب در رتبه‌های دوم تا ششم جای دارند. استرالیا، فنلاند، هلند و امریکا نیز هفتم تا دهم هستند.

این کشورها در معدل شاخص های هشت گانه بهترین رتبه را نسبت به دیگر کشورها دارند.

جدول زیر نشاندهنده وضعیت ۱۰ کشور اول لیست است؛

لگاتوم


رتبه ایران 

ایران در این رتبه بندی که بین 154 کشور دنیا انجام شده است، در رتبه نه چندان خوب 107 قرار گرفته که نسبت به سال قبل 6 پله سقوط کرده است. البته همانطور که در اینفوگرافیک نخست مشاهده می کنید، ایران رنگ نارنجی را دارد که در محدوده متوسط است. اما چشم اندازهای مثبت در اقتصاد کشور، امید به ارتقای رفاه اجتماعی را زیاد می کند و به زودی به جایگاهی که شایسته ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی ایران است، می رسد.