اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

هدیه 40 میلیون دلاری وزارت نیروی ایران به لبنان

ایران با کمک بلاعوض 40 میلیون دلاری به لبنان، هزینه ساخت یک سد در این کشور را می پردازد.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه الدیار و سایت الانتقاد لبنان "مجید نامجو" وزیر نیرو ایران و همتای لبنانی اش، با امضای توافقنامه ای در بیروت، ساخت سد در منطقه "بلعا"ی لبنان با کمک بلاعوض 40 میلیون دلاری ایران را رسمیت بخشیدند.

براساس این توافقنامه، یک سد به همراه تاسیسات تصفیه آب در منطقه بلعای لبنان توسط شرکت پیمانکار از این کشور ساخته می شود. شرکت ایرانی از طرف وزارت نیرو نیز طراحی و نظارت بر ساخت این سد را برعهده خواهد داشت.

وزیر آب و برق لبنان در مراسم امضای این توافقنامه افزود: هزینه این پروژه نه یک قرض بلکه هبه (هدیه) است و توسط شرکت ها و کارگران لبنانی انجام خواهد شد.


این مقام لبنانی درباره انتقادات وارده به ساخت این سد هم گفت: هر کاری که انجام بدهیم، این اعتراضات وجود دارند. کسی که معترض می شود برای همه شناخته شده است. او می خواهد مردم لبنان را از آب، برق و گاز محروم کند.

وی درباره پیشنهاد ایران برای صادرات برق به لبنان هم گفت: لبنان به شدت نیازمند این برق است. نمی توان این پیشنهاد ایران را رد کرد به ویژه که این پیشنهاد به سود منافع بیروت است، البته برای مناسب تر شدن قیمت برق وارداتی باید مذاکرات بیشتری انجام شود. ادامه مطلب ...

قیمت بلیت هواپیما 65 درصد افزایش یافت

 نرخ بلیت هواپیما در پروازهای داخلی به طور میانگین 65 درصد افزایش یافت و از امروز (سه شنبه) اعمال می‌شود.

به گزارش عصرایران به نقل از ایسنا، سیدعبدالرضا موسوی، رییس انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور با اعلام این خبر افزود: طبق ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری، از 16 آبان ماه نرخ بلیت هواپیما در پروازهای داخلی به طور میانگین 65 درصد افزایش یافته و با نرخ جدید اعمال می‌شود.

وی افزود: این رقم با توجه به مسیرهای مختلف و مسافت‌های متفاوت کمتر و یا بیشتر می‌شود.

رییس انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشور تاکید کرد: سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این میزان افزایش را تایید کرده است.

به این ترتیب از امروز (سه‌شنبه) افزایش میانگین 65 درصدی در نرخ بلیت پروازهای داخلی اعمال خواهد شد. به عنوان نمونه، در حال حاضر بلیت کیش - تهران که تا 15 آبان ماه 100 هزار تومان بود، از این به بعد به قیمت 170 هزار تومان از سوی شرکت‌ها به فروش خواهد رسید.

در حالی موسوی این خبر را عصر روز دوشنبه به ایسنا داد که پیش از این مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری خبر از افزایش نرخ بلیت را داده بودند اما آخرین رایزنی‌ها حکایت ازافزایش تا سقف 50 درصدی داشت.

ادامه مطلب ...

فردوسی‌پور : مردم را "جیگر" فرض نکنید!

به گزارش نامه، در برنامه این هفته 90 به شکسته شدن شیشه های رختکن ورزشگاه کرمان از سوی مهرداد پولادی پرداخته شد.به این بهانه گزارشی از اتفاقات سالهای اخیر در فوتبال ایران پخش و تصاویری از اقدامات ناپسند بازیکنان پس از انجام تعویض ها و شکستن شیشه ها نشان داده شد که در توجیه همه آنها از سُر خوردن خبر دادند!سرپرست پرسپولیس(شیرینی) که هیچ سابقه ورزشی ندارد در این برنامه با وجود پخش این گزارش بار دیگر تاکید کرد که پولادی سُر خورده و ناخواسته باعث شکسته شدن شیشه ها شده است و این در حالی است که این بازیکن علاوه بر شکستن شیشه ها، به تخته وایت برد رختکن نیز آسیب جدی وارد کرده بود.این اظهارات خلاف واقع سرپرست پرسپولیس باعث شد فردوسی پور واکنش جالبی نشان دهد: "چرا به مردم دروغ می گویید و اعلام نمی کنید که پولادی از روی عصبانیت این کارها را انجام داده است؟ مردم را "جیگر" (شخصیت عروسکی برنامه کلاه قرمزی) فرض نکنید!"

مراسم ازدواج در پمپ بنزین


کرسیتوس کارالیس داماد خوشبخت برای برگزاری مراسم ازدواجش فکر بکری کرد. کریستوس که مالک یک پمپ بنزین در شهر پاتراس یونان است برای کاهش هزینه های ازدواج خود تصمیم گرفت مجلس عروسی را در محل کارش برگزار کند. این مرد جوان یونانی می گوید: "برای برگزاری مراسم ازدواج در پمپ بنزینی که متعلق به خودم است مدتی با نامزدم آنا صحبت کرده تا عاقبت او را متقاعد کردم. هدفم کاهش هزینه های ازدواج بود". به این ترتیب پس از کسب رضایت عروس مراسم جشن عروسی با حضور خانواده و دوستان در میان دستگاه های پمپ بنزین برگزار شد.

در این جشن عروسی به مهمانان خیلی خوش گذشت. کریستوس می افزاید: "این هم شیوه واکنش ما در قبال بحران است. بر اساس یک ضرب المثل : یک یونانی به خندیدن و جشن گرفتن ادامه می دهد ولو اینکه دیگر پولی در بساط نداشته باشد.

توقیف یک فیلم دیگر که باران کوثری در آن بازی می کرد

این فیلم سینمایی گویا به دلیل نداشتن پروانه ساخت و ممنوع التصویر بودن باران کوثری به عنوان یکی از بازیگران حاضر در فیلم «خسته نباشید» این فیلم از سوی مقامات مسئول توقیف شده است.

ادامه مطلب ...

بخاطر رهبری گرانی را تحمل کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حاج منصور ارضی به شکایت دولت اشاره کرده و گفته است: توهین به انبیاء و ائمه جرم محسوب شده و طبق قانون تا شش ماه حبس و شلاق دارد.

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ، تهران امروز نوشت: شنیده شده است حاج منصور ارضی از مداحان معروف پایتخت که اخیرا با شکایت برخی از اعضای دولت مواجه شده است روز چهارشنبه در میانه دعای عرفه حسینیه صنف لباس فروش‌ها در خیابان سعدی که پذیرای جمع کثیری از عاشقان امام حسین(ع) بود، به شکایت دولت اشاره کرد و گفته است: توهین به انبیاء و ائمه جرم محسوب شده و طبق قانون تا شش ماه حبس و شلاق دارد.

او گفته است که این بند قانونی را به وکیل خود متذکر شده است.

حاج منصور همچنین بدون اینکه به فرد خاصی اشاره کند نسبت به برخی اقدامات مسئولان انتقاد و به حاضرین توصیه کرد به خاطر شهدا‌ و امام(ره) و رهبری گرانی‌ها را تحمل کنند.

تیم والیبال زنان هنرمندان دوباره به زندان رفت + عکس

روزگذشته بند زنان ندامتگاه «شهرری» روز متفاوتی را تجربه کرد. شور و انرژی بسیاری در فضای سرد و بی روح زندان جریان داشت. صدای جیغ و سوت و تشویق زنان جای سکوت سرد همیشگی حیاط را گرفت.

تیم والیبال زنان باشگاه هنرمندان با حضور چهره هایی چون فاطمه گودرزی، افسر اسدی، مهوش صبرکن، لیلا بلوکات و بیتا سحرخیز و همینطور بازیگران جوانی چون سمیرا حسن پور، مرجان سپهری، لادن سلیمانی، ماریه ماشاءاللهی و نفیسه لطیفیان (همسر احمدرضا عابدزاده) در دیداری دوستانه در مقابل تیم زنان ندامتگاه «شهرری» قرار گرفتند.

فریبا ممدوح، مربی با سابقه تیم صادرات، مربیگری تیم هنرمندان را در این بازی برعهده داشت. همینطور ۲ نفر از والیبالیست های تیم ملی، مرجان صادقی و شهنوش رضی، این تیم را همراهی می کردند.

دنیا کتمانی، کمک مربی تیم هنرمندان بود. این بازی به نفع تیم باشگاه هنرمندان به پایان رسید؛ در نیمه اول این تیم ۲۵-۱۲ بر تیم زنان زندانی غلبه کرد و در گیم دوم هم با نتیجه ۲۵-۲۳ این تیم را پشت سر گذاشت و برنده نهایی بازی شد.

بازی روز گذشته شور و حال خاصی داشت چرا که تیم هنرمندان در بازی سال گذشته این دو تیم چندان قوی ظاهر نشده بود و زنان زندانی انتظار نداشتند امسال با تیمی قوی و پرانرژی روبرو شوند.

ادامه مطلب ...

انتقاد تند رشیدپور به رییس صدا و سیما

 

رضا رشیدپور مجری سابق صداوسیما که کارهای موفقی چون «شب شیشه‌ای» 
 و «مثلث شیشه‌ای» را در کارنامه خود دارد؛  
پس از ممنوع‌التصویری در تلویزیون، در شبکه ماهواره‌ای ایرانیان برنامه اجرا کرد که چندی بعد به دلایل نامعلومی پخش این شبکه متوقف شد. 
 رشیدپور در تازه‌ترین ابتکار خود ویدیوهایی را در خانه ضبط می‌کند و از طریق اینترنت آن‌ها را در اختیار مردم می‌گذارد. 
به گزارش کافه سینما در تازه ترین ویدیویِ رشیدپور، وی نوک انتقادات خود را به سمتِ صداوسیما و بخصوص شخص عزت الله ضرغامی نشانه رفته است.

رشیدپور در ابتدای این ویدیو و بصورت زیرنویس، خود را با عنوان “مهندس رضا رشیدپور…….بیکار” معرفی می‌کند.وی در ابتدا تاکید می‌کند که این ویدیو را در تهران ضبط می‌کند و تحت هیچ شرایطی هم کشور خود را ترک نخواهد کرد.سپس وی با انتقاد از برنامه‌های صداوسیما در خصوص مقابله با ماهواره، رو به ریاست صداوسیما عنوان می‌کند:
«آقای ضرغامی شما را که نمی شود پیدا کرد و به من بیکار هم که وقت نمی دهید تا با شما صحبت کنم.آقای ضرغامی کار فرهنگی ایجابی است نه سلبی. شما کدام برنامه جذاب در صداوسیما را ساختید که مردم ماهواره نبینند.
شما چقدر نیروهای درجه یک رسانه را ممنوع الکار و ممنوع التصویر کرده‌اید که نتوانند بیایند در تلویزیون برنامه اجرا کنند. طوری که مردم صدای محمود شهریاری، فرزاد حسنی، احسان علیخانی، محمدرضا شهیدی‌فر، محمد صالح اعلا و.. را نشنوند.
آقای ضرغامی شما مدام دارید شبکه افتتاح می کنید.آیا می دانید خیلی از از این شبکه‌ها بیننده‌هایش از تعداد کارمندان آن شبکه کمتر است؟
از خانواده خود بپرسید شبکه بازار را می‌شناسند؟ این شبکه چند بیننده دارد؟ ولی چه همه کارمند و چه ساختمان خوشگلی هم دارد.
آقای ضرغامی؛آیا در این کشور محمود شهریاری خطرناکتر است یا سریال «حریمِ سلطان» که به ایرانیان توهین می‌کند ولی مردم دارند نگاه می کنند.
فرزاد حسنی خطرناکتر است یا دلارِ چهار،پنج هزار تومانی؟
چرا مردم را از رسانه‌ی محرم و خودی محروم می‌کنید و بعد میروید آنتن ماهواره‌اش را جمع می‌کنید که مبادا برنامه جای دیگر را ببنید. پس مردم چکار کنند؟