اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

داستان قله ها و دره ها درباره مرد جوانی است که ناشادمانه

در دره ای روزگار  می  گذراند ، تا اینکه با پیرمردی رو برو

می  شود که بر فراز قله ای زندگی می کند . و سر انجام  در 

می یابد که چگونه با به کار گیری اصول ارزشمند پیرمرد و

روش های عملی، در دوران های مختلف زندگی، به آرامش

و موفقیت بیشتری دست یابد.

 



 


دانلود آهنگ تیتراژ سریال "همه چیز آنجاست"



دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Download


دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Download

جام ملت های آسیا گروه C




تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1امارات22006246
2ایران22003036
3بحرین2002143-0
4قطر2002154-0

توضیح سردار آزمون درباره مصدومیتش

زننده گل برتری تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر قطر در خصوص وضعیت مصدومیت خود بیان کرد: آن لحظه خیلی ترسیده بودم اما فکر نکنم مصدومیتم حاد باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از استرالیا، سردار آزمون در خصوص مصدومیت خود در جریان بازی با قطر توضیح داد: در آن لحظه که به پایم ضربه خورد خیلی احساس درد داشتم و کاملا ترسیده بودم. قرار است فردا مورد معاینه قرار گیرم اما فکر نکنم مصدومیتم حاد باشد.

مهاجم تیم ملی فوتبال در خصوص شادی خود با هواداران ایرانی در ورزشگاه نیز بیان کرد: بعد از گل به سمت هواداران ایرانی رفتم و با آنها شادی خودم را تقسیم کردم. از این بابت خیلی خوشحال هستم.

آزمون با اشاره به برد تیم کشورمان برابر قطر گفت: یک برد خوب را برابر این تیم کسب کردیم و از این بابت خیلی خوشحال هستم. امیدوارم که امارات ببریم و بتوانیم سرگروه شویم.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در گروه C رقابتهای جام ملت‌های آسیا روز پنجشنبه برابر قطر به میدان رفت و این تیم را یک گل پشت سر گذاشت.

رئیس دفتر رهبری: نظام می خواهد مردم را به بهشت ببرد و آخرت آنها را تامین کند

 رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین گفت: همه توطئه‌ دشمنان در این راستا است که بگویند نظام اسلامی نمی‌تواند برای بشریت امروز کارساز باشد. اگر نظام ناکارآمد بود پس چگونه این همه تحول در دنیا بوجود آورد؟

به گزارش نسیم، محمد محمدی گلپایگانی امروز در نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، با ابلاغ سلام و پیام تاییدات مقام معظم رهبری گفت: دشمنان به دنبال این مساله هستند که بگویند که این نظام انقلابی نمی‌تواند بر مشکلات خود غلبه کنند و رهبر انقلاب در دیدار مردم شریف قم بر این نکته تاکید کردند که فساد فراگیر نظام پهلوی از ارکان حکومت باعث ذلیل شدن و سقوط این رژیم پهلوی شد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر این نظام اسلامی ناکارآمد بود پس چگونه این همه تحول در دنیا بوجود آورد و خود از کجا به کجا رسید؛ امروز کار ما به جایی رسیده است که ملت‌های دیگر رهبر ما و کشور ما را الگوی خود می‌دانند.

او گفت: باید برای مردم تبیین شود که این نظام نه تنها می‌تواند زندگی مادی مردم را تامین کند بلکه می‌خواهد زندگی معنوی مردم را نیز تامین کرده، دست مردم را بگیرد و به بهشت برساند و آخرت مردم را نیز تامین کند.

 محمدی گلپایگانی گفت: روحانیت معزز امروز در اوج عزت است و در بهترین فرصت قرار دارد که باید این فرصت ها را قدر بدانیم.

تبریک "انصارحزب الله" برای حمله مسلحانه به شارلی

 گروه انصار حزب الله با صدور بیانیه ای حمله مسلحانه به دفتر مجله طنز فرانسوی شارلی ابدو در پاریس و کشته شدن شماری از روزنامه نگارانش را تبریک گفت.

به گزارش عصرایران،‌ هفته نامه "یالثارات" ارگان رسمی گروه انصار حزب الله  در ایران در جدیدترین شماره خود که امروز چهارشنبه منتشر شد از حمله به نشریه فرانسوی شارلی و قتل کاریکاتوریست های آن استقبال کرد.

هفته نامه یالثارات همچنین تیتر یک خود را به این ماجرا اختصاص داد و بیانیه تبریک و استقبال "انصار حزب الله" از این حادثه را در صفحه اول خود منتشر کرد.

تبریک انصارحزب الله به مناسبت حمله مسلحانه به شارلی(عکس)


تیتر یک شماره جدید یالثارات با عنوان "امسال ایام ربیع نور علی نور شد - دشمن هتاک نبی روانه گور شد"‌ با روتیتر " حمد و سپاس بیکران خدای سرمدی و هزاران تبریک و تهنیت به امت محمدی" است.

در بیانیه انصار حزب الله همچنین از موضع دولت ایران و صداوسیما در برابر حمله به شارلی نیز انتقاد شده است.

حمله به دفتر مجله شارلی و قتل روزنامه نگارانش با محکومیت دولت ایران،‌ حماس،‌ حزب الله لبنان و سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران روبه رو شد. القاعده نیز با صدور بیانیه رسمی،‌ مسؤولیت این حمله را برعهده گرفت.

مهمترین بخش های بیانیه انصار حزب الله در تایید و تبریک حمله به شارلی ابدو به این شرح است:‌

- اجرای کیفر مشروع ساب النبی ربطی به عمل تروریستی و داعش ندارد.

- عادلانه است حکم فلان محکمه پیزوی غرب لازم الاجرا باشد اما حکم جعفر صادق بر زمین بماند؟

- عملیات کیفر ساب النبی از ماه قبل طراحی و با فریاد ما انتقام پیامبرمان را گرفتیم اجرایی شد.

- موضع انفعالی روحانی در مورد قتل ساب النبی غیرقابل اعتنا و اطلاع رسانی غلط انداز صداوسیما شدیدا محکوم است.

علاوه بر این در سایت اینترنتی نشریه یالثارات درباره شماره جدید این نشریه نیز آمده است:‌  یالثارات در صفحه گزارش خود با نگاهی متفاوت به مسئله حمله به دفتر نشریه «شارلی ابدو» پرداخته و با لایه برداری از جوانب مختلف آن عنوان داشته که قتل سب کنندگان نبی اکرم پدیده ای مبارک در «فعل» این ماجرا دانسته که باید حساب آن را از فاعلان آن جدا ساخت.

تبریک

در کلش اف کلنز الماس رایگان بگیرید - Clash Of Clans Free Gem

با سایتی که در ادامه به شما معرفی میکنیم شما با انجام چند کار راحت الماس بخرید در کلش اف کلنز اونم رایگان.

مرحله اول
باید در سایت زیر عضو شوید

 http://www.AWSurveys.com?R=3526940 

* پس از بارگزاری صفحه، بر روی گزینه Create A Free Account کلیک کنید.
* در قسمت User Name، نام کاربری خود را وارد کنید.
* در قسمت Password، رمز کاربری خود را که باید حداقل 7 و حداکثر 15 رقم باشد، را وارد کنید.
* نوع جنسیت خود را در قسمت Gender مشخص کنید. ( Male: مرد -- Female: زن )
* در قسمت Email Address، ایمیل خود را وارد کنید.
* و با وارد کردن کد موجود در تصویر، و زدن دکمه Create A Free Account، مرحله اول را طی کنید.
مرحله دوم:
پس از طی کردن مرحله اول،
در مرحله دوم شما باید موجودی ویزا کارد (Visa Card) خود را افزایش دهید.
بعد از کلیک روی تبلیغ وارد صفحه جدید میشید
داخل کادر سفید رنگ آدرس یک سایت یا وبلاگ را وارد میکنید ( فرقی نمیکنه چه سایتی باشه )
سپس دکمه Submit Review رو بزنید 
بعد از انجام این مرحله مجددا به صفحه Home بازمیگردید
تبلیغ قبلی که روی آن کلیک کرده بودید حذف شده ، و باید برای تمام تبلیغات قسمت Surveys نیز همین کار را انجام بدهید تا تمام تبلیغات حذف شوند
مرحله سوم:
در مرحله سوم، شما باید لینک اختصاصی خود را که در قسمت Invite Friends قرار دارد را کپی کرده، و به دوستان خود انتقال دهید. دعوت هر فرد و عضویت رایگان آن در سیستم، برابر با $3 می باشد.
مرحله چهارم:
پس از طی کردن مرحله سوم، و رسیدن موجودی شما به سقف معمول ($15)، شما می توانید، با زدن دکمه Cash Out در منوی Home، ویزا کارت خود را صادر کنید
با این روش میتوانید گیفت کارت های رایگان و همچنین جم رایگان را دریافت کنید
مشکلی بود در خدمتم

شغل‌هایی که در ایران کسی سراغشان نمی‌رود+ تصاویر

 

شاید یکی از دلایل دو میلیون شغل بی تصدی همین بی عدالتی ها باشد. بهتر است با قرار دادن مزایا و امتیازاتی برای این مشاغل سخت و مشاغل دیگری که طرفدار ندارند، باعث جذب نیروهای انسانی شد تا معضل بیکاری هر چه سریعتر رفع شود.

اکثر جوانان بعد از فارغ التحصیل شدن از رشته دانشگاهی و ارسال صدها رزومه به شرکت های مختلف و مصاحبه های متعدد، هیچ جا مشغول به کار نمی شوند. شاید باورتان نشود اما در کنار تعداد افراد بیکاری که سر به فلک کشیده است، تعدادی مشاغل در کشور وجود دارد که به دنبال نیروی کار هستند اما این شغل ها به خاطر نداشتن طرفدار، خالی از منابع انسانی مانده اند!


 شغل‌هایی که در ایران کسی سراغشان نمی‌رود


ادامه مطلب ...

تنها عکس از اعتراض و درگیری دیروز در مجلس

سرویس عکس هیچ یک از خبرگزاری ها تصویری از این لحظه مخابره نکرده است. اما روزنامه مردم امروز در اقدامی ابتکاری با نقاشی لحظه موصوف تلاش کرده تصویری ملموس به مخاطبانش ارائه کند. سابقه استفاده از نقاشی در رپرتاژ خبر به دادگاه متهمان 11 سپتامبر باز می گردد که رسانه های آمریکایی با توجه به ممنوعیت تهیه تصویر از جلسه دادگاه با نقاشی برای مخاطبانشان تصویر سازی می کردند.

تنها عکس از اعتراض و درگیری دیروز در مجلس

الهام چرخنده در جشنواره عمار: «در فاصله یک ماه و چهار روز، سه هزار و نهصد زن را چادری کرده‌ام

الهام چرخنده در جشنواره عمار: «در فاصله یک ماه و چهار روز، سه هزار و نهصد زن را چادری کرده‌ام»


آفتاب: الهام چرخنده گفت: «سازمان فرهنگی هنری بانوی زهرایی» در حال راه‌اندازی است و کسانی که می خواهند در عرصه های فرهنگی و هنری فعالیت کنند به آنها کمک خواهم کرد.

به گزارش آفتاب، خبرگزاری دانشجو نوشت: الهام چرخنده بازیگر انقلابی سینما و تلویزیون در مراسم افتتاحیه اکران های دانشجویی جشنواره مردمی عمار اظهار داشت: جشنواره عمار فرصتی است که من برای اینکه با تأسی به حضرت سمیه (س) اولین بانو شهید در تاریخ اسلام برای پیشبرد هنر ارزشی طی طریق کنم و نوید هنرمندان ارزشی را با باور انقلابی به فضای هنری کشور می دهم.

این بازیگر انقلابی سینما و تلویزیون تصریح کرد: الهام چرخنده ملقب به بانوی زهرایی پس از حدود یک سال و یک ماه از تولد جدیدش به مناسبت جشنواره عمار به نمایندگی از بانوان هنرمند و کسانی که در قلب خودشان اسم حضرت زهرا (س) را پرورش می دهد به اینجا آمده است. امیدوارم در فضای که جبهه فرهنگی است بتوانم گام بردارم و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اعتلای سینمای کشور نیاز محسوسی است و همه باید دریابند که هنر سینما یک ضرورت محسوب می شود.

وی ادامه داد: خاصیت شهرت در تمام دنیا مخصوص سینما برای اشاعه فرهنگی های مختلف است و چه بخواهیم و چه نخواهیم مجبور هستیم آدم تر باشیم.سینما این قدرت را دارد که جامعه را به سمت امید، خلاقیت، اعتماد به نفس و ارزش های کشور ببرد و یا کاملا ضد آنها حرکت کند.

چرخنده با اشاره به اینکه حجاب و عفاف بخشی کوچکی از فضائل حضرت زهرا (س) است اظهار داشت: ایشان یک انسان کامل برای کائنات هستند و تمام تلاشم را می کنم که این روزها خلأهایی را که احساس می کنم با توجه به بخش علمی و تحقیقی و احکام حضرت زهرا (س) در بحث فرهنگی و هنری وارد کنم.خوشحالم که هنوز هنوز بیرق مردان ایران در دستان مردان باغیرت و زنان با عفت است.

این بازیگر انقلابی سینما و تلویزیون ابراز داشت: به فاصله یک ماه و چهار روز که رهبر معظم انقلاب به من لقب زهرایی دادند سه هزار و 900 نفر به کمک من حاضر به استفاده از تاج بندگی یا چادر شدند. چقدر قضاوت آدم ها مهم است و بابت لایک ها چه چیزی را پرداخت می کنیم.

وی ابراز داشت: از شما دانشجویان به عنوان یک بانوی لر بختیاری و سینماگر به خاطر بخشی از زندگی ام عذرخواهی می کنم اما تازه شروع یک کار است. خلأی که درجامعه احساس می شود باید مورد بررسی قرار بگیرد که آیا به یک هنرمند ارزشی فرصت و تریبونی داده شده است و امیدوارم این فضا به زودی فراهم شود.

چرخنده ابراز داشت: زمانی که در بیمارستان بودم کسی سراغ من را نگرفت و تنها یک پیام به من رسید که کاش به جای پاشایی تو بمیری و من امروز شمشیر را از سر غلاف کشیدم و راه برگشتی نیست و بوی عطر حضرت زهرا (س) نه نتها خفه نمی کند بلکه آرامش می دهد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره غیرت و عفت در کل دانشگاه های تهران کنار هم هست گفت: سازمان فرهنگی هنری بانوی زهرای در دست اقدام بوده و کسانی که می خواهند در عرصه های فرهنگی و هنری فعالیت کنند به آنها کمک خواهم کرد.