اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

بلیت «تک سفره» متروی تهران در مرز مجارستان/ عکس

یکی از کارمندان سازمان دیدبان حقوق بشر چیزهایی را که در مسیر پناهنده‌های سوری و افغانی در مرز مجارستان روی زمین پیدا می‌کند، با هشتگ thingstheyleftbehind توییت می‌کند. یکی از مواردی که پیتر بوکائرت (Peter Bouckaert) پیدا کرده، بلیت تکسفره متروی تهران است.

ممنوع الفعالیت شدن ۹ بازیگر زن ایرانی به خاطر بدحجابی/از نرگس محمدی تا الناز حبیبی

سایت خبری «پارسینه» از ممنوع الفعالیت شدن ۹ بازیگر زن ایرانی به خاطر آنچه بدحجابی نامیده، خبر داده است. براساس این گزارش، نرگس محمدی و الناز حبیبی از جمله این بازیگران هستند.
به گزارش پارسینه، بر اساس مصوبه سازمان صدا و سیما، هنرمندانی که در شبکه های مجازی خلاف شئونات حاضر شده اند، همکاری شان با صدا و سیما قطع می شود.

یک پزشک برای بیمارش شجریان و عقیلی تجویز کرد

یک پزشک تبریزی آلبوم‌های «جان عشاق» شجریان و تصنیف «مدامم مست» از آلبوم «یاد باد» سالار عقیلی را برای بیمار تجویز کرده است."

یک پزشک برای بیمارش شجریان و عقیلی تجویز کرد

ستاره های سینما در جشن روز ملی سینما (عکس)

مراسم روز ملی سینما با حضور «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «حجت الله ایوبی» رییس سازمان سینمایی، جمعی از مدیران سینمایی و فرهنگی و اهالی سینما و رسانه پنجشنبه شب در کاخ سعد آباد برگزار شد.


 
ادامه مطلب ...

گرد و غبار خوزستان را درنوردید/ فقط یک شهر تعطیل شد!

با وجود اینکه گرد و غبار شدید و شرجی اکثر مناطق استان را درگیر خود کرده است، تنها دستور برای تعطیلی ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان ماهشهر صادر شد.

طی روزهای اخیر علاوه بر رطوبت بالا، گرد و خاک نیز وضعیت زندگی را برای مردم این استان بسیار سخت کرده است، این روند اما همچنان از سوی مسئولان نادیده گرفته شده و هیچ اقدامی برای کاهش میزان ساعت کار و تعطیلی ارگان‌های اجرایی و نهادهای مختلف دیده نشده است! و تنها دستور برای تعطیلی ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان ماهشهر صادر شده است.

در گزارش زیر وضعیت گرد و غبار و طوفان روز گذشته شهرستان‌های مختلف استان را گزارش داده و گوشه‌ای از صحبت‌های مسئولان در همین ارتباط آورده شده است.

*میزان گرد و خاک اهواز 22 برابر حد مجاز

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان شدت گرد و غبار در اهواز را بیش از 22 برابر حد مجاز خواند و اظهار کرد: میزان گرد و غبار در ساعت 21 در شهر اهواز به 2 هزار و 225 میکروگرم بر مترمکعب (14 برابر حد مجاز) و عین دو (ورودی غربی اهواز) به 3 هزار و 341 میکروگرم بر مترمکعب (22 برابر حد مجاز) رسید.

شهریار عسکری افزود: شدت گرد و غبار در همین زمان در شهرهای ماهشهر به 2 هزار و 234 میکروگرم بر مترمکعب، سوسنگرد به یک‌هزار و 131 میکروگرم بر مترمکعب، شوشتر 620 میکروگرم بر مترمکعب، شوش 550 میکروگرم بر مترمکعب و آبادان به 161 میکروگرم بر مترمکعب رسیده است.

به گفته وی، حد مجاز گرد و غبار در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است.

اقدام غیراخلاقی شبکه خبر درحاشیه دعوت از یک کارتن‌خواب

مشرق نوشت : اقدام غیراخلاقی شبکه خبر در حاشیه دعوت از یک مرد کارتن خواب و عدم پذیرایی از وی به عنوان مهمان برنامه!

عکس/اقدام غیراخلاقی شبکه خبر درحاشیه یک دعوت

رکورد ۹۸ درصدی رطوبت در خوزستان شکسته شد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: صبح امروز شادگان با ۹۸ درصد شرجی در خوزستان بیشترین میزان رطوبت در خوزستان را رقم زد.

کوروش بهادری اظهار داشت: پدیده شرجی که از شب گذشته با درصد بالایی شهرهای استان خوزستان را تحت شعاع خود قرار داده تا صبح فردا ادامه دارد.

وی افزود: این میزان شرجی سبب شکسته شدن رکورد در استان خوزستان به علت جنوبی شدن جریانات هوا از سمت خلیج‌فارس شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: صبح امروز شهرستان‌های شادگان 98 درصد، ماهشهر96 درصد،اهواز 90 درصد و امیدیه و هندیجان با 85درصد روز سختی را از نظر رطوبت متحمل شدند.

وی عنوان کرد: روز گذشته شهرستان‌های آبادان با 49 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 29 درجه سانتی‌گراد به ترتیب بیشترین و کم‌ترین میزان دما در خوزستان را به خود اختصاص دادند.

بهادری اظهار داشت: آسمان استان تا 24 ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با مه رقیق صبح‌گاهی است.

وی افزود: در برخی مناطق استان نیز وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بهادری با اشاره به میزان شرجی بالای استان خوزستان شایعه رطوبت 100درصدی را رد کرد.