اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

جزئیات پیشنهادات غیراخلاقی به صبا کمالی بازیگر سینما


صبا کمالی بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با رسانه های جمعی گفت: چند سالی است که دیگر کارهای تلویزیونی و سینمایی انجام نمی دهم این را هم باید بگویم که من از حدود شش سال پیش فوق لیسانس خودم را در رشته مدیریت بیزینس گرفتم و از آن زمان از عرصه تلویزیون و تئاتر فاصله گرفتم و در واقع می خواهم فعالیت هایم را به سمت کارهای تجاری سوق دهم و خیلی از این موضوع خوشحال هستم. الان هم مدتی است که مجوز یک شرکت تبلیغاتی فشن را گرفته ام و می خواهم در این زمینه فعالیت کنم.

من وقتی وارد این عرصه شدم شرایط خیلی محترمانه تر بود اوضاع هنر نسبت به چند سال اخیر چه از نظر مالی و چه از نظر اخلاقی خیلی بهتر بود ولی چند سالی است که شرایط به گونه ای دیگری است.

یک مقدار شرایط کاری وقیحانه شده است و من در شأن خودم نمی بینم که به سمت بازیگری پیش بروم مگر اینکه فضا خوب شود و کیفیت کارها افزایش پیدا کند در غیر این صورت من اجبار مالی برای کار بازیگری ندارم مضاف بر اینکه کار تئاتر را سالی یک بار انجام می دهم یعنی در زمانی که مخاطبان مرا در تلویزیون نمی بینند در تئاتر حضور دارم.

من بچه شمال هستم و از همانجا در دانشگاه دولتی قبول شدم ابتدای کارم را هم از همانجا شروع کردم و در همان اوایل جایزه اول بازیگری را هم در ایران و هم در خارج از کشور گرفتم یعنی از نظر توانایی بازیگری و یا علاقه بازیگری چیزی در وجودم کم ندارم، اما بعد از سالها کار کردن به مرحله ای رسیدم که ترجیح دادم دیگر در این عرصه نباشم.

امیدوارم شرایط درست شود اما باید بگویم که من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم آنها مرا ۵ سال به عقب پرت کردند یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آنها نمی توان گذاشت.

صبا کمالی با انتقاد از برخی تهیه کنندگان تلویزیون تصریح کرد: تا یک جایی می توانم با آنها کار کنم یک جایی با آنها مقابله کردم حتی وکیل هم گرفتم حقم را هم گرفتم اما باید بگویم بازیگری که از این روش استفاده می کند او را حذف می کنند و اجازه کار به او نمی دهند.

صبا کمالی

الان هم می توانم کارکنم و پیشنهادی دارم اما این پیشنهادات را در حد خودم نمی دانم و مطابق میلم نیست ترجیح می دهم که درفضای تئاتر که فضای سالم تری نسبت به تلویزیون است کار کنم اما من پولم را از کارهای تجاری در می آورم.

در زندگی شخصی به کارهای هنری دیگری هم می پردازم، کارهایی هستند که آنها هم دیده خواهند شد برای مثال عکاسی و نقاشی را هم به خوبی بلدم اصلاَ به این معتقدم که هر آدمی اگر ذهن خلاقی داشته باشد می تواند آن را به کار بگیرد و از آن بهره ببرد.

من آنقدر عرضه دارم که کار تجاری انجام دهم و از آن طریق پول در بیاروم شاید این نکته هم برایتان جالب باشد که من ۱۵ سال کار تئاتر انجام دادم اما ۱۵۰ میلیون تومان از بابت آن پول در نیاوردم ولی حالا در این سه چهار سالی که وارد کارهای تجاری شده ام نسبت به مال دنیا بی نیاز شده ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد