اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

واعظی در واکنش به کارت زرد نمایندگان مجلس: می‌گویند «پهنای باند اینترنت» را توسعه ندهید

محمود واعظی وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، جلسه خود را با نمایندگان مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ دیدارم با نمایندگان خوب بود.


وی در ادامه در پاسخ به این که چرا نمایندگان به وی کارت زرد دادند،‌ گفت: به هر حال ما به دلیل برخی بهانه‌ها توسعه پهنای باند اینترنت  را تعطیل نمی‌کنیم لذا این توسعه باید انجام شود اما اینکه می‌گویند توسعه ندهید تا کارهای دیگر انجام شود مملکت ضرر می‌کند.


 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان سؤال ملی نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد و کلات و مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران از محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را مورد بحث و بررسی قرار دادند.


این سؤال قبلاً در کمیسیون فرهنگی مجلس مورد رسیدگی قرار گرفته بود اما به دلیل قانع نشدن نمایندگان سؤال‌کننده از پاسخ‌های وزیر، سؤال برای بررسی بیشتر به صحن علنی ارجاع شد.


پژمان‌فر و آقاتهرانی در این سؤال از وزیر ارتباطات پرسیدند: دلایل توسعه شبکه و پهنای باند اینترنت توسط وزارت ارتباطات بدون پیوست فرهنگی و قبل از راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و بی‌توجهی به ظرفیت داخلی چیست؟ علت عدم ابلاغ ضوابط بهره‌برداری از اینترنت تلفن همراه چه می‌باشد؟


نمایندگان پس از استماع پاسخ‌های وزیر ارتباطات و توضیحات نمایندگان سؤال‌کننده، با 70 رأی موافق، 99 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از 195 نماینده حاضر در صحن علنی، یازدهمین کارت زرد مجلس مجلس نهم را به واعظی نشان دادند.


مجلس پیش از این به علی‌‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش (2 کارت زرد)، علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی (یک کارت زرد)، رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم (یک کارت زرد)، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی (دو کارت زرد )، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (یک کارت زرد)، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور (یک کارت زرد) و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجات (2 کارت زرد) داده‌ بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد