اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

عکسهای جالبی‌ از پارکور دختران در ایران

پارکور (به فرانسوی: Parkour)‏ یا هنر جابجایی (به فرانسوی: L'art du dlacement)‏ یا شهرنوردی به پیشنهاد گروه رها یک راه نوین برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از توانایی‌های انسان است. داوید بل، بنیان‌گذار پارکور در فرانسه می‌گوید: #1580;نبهٔ فیزیکی پارکور، غلبه‌کردن بر تمامی موانع پیش روست، درست مانند این‌که در شرایط اضطراری گیر کرده باشید. پارکور فقط صرف حرکات نیست، بلکه مجموعه‌ای هدفمند و دارای فلسفهٔ خاص خویش است. پس هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کاراترین، روان‌ترین و مستقیم‌ترین مسیر و مناسب‌ترین حرکات است که می‌تواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد.��#1705;ارایی یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های پارکور است، و به این معنی است که لازم نیست حرکات سریع‌ترین باشند، بلکه باید مستقیم‌ترین و با صرف انرژی کمتری انجام شوند و همچنین مانع آسیب دیدگی دراز مدت یا کوتاه مدت شوند



 
ادامه مطلب ...

فرزاد جمشیدی از رسانه ملی خداحافظی کرد

یکی از مجریان معروف صدا و سیما، با انتشار نامه‌ای از این سازمان و از صندلی اجرای تلویزیونی خداحافظی کرد!

به گزارش «اصولگرا»، فرزاد جمشیدی (مجری شناخته شده‌ تلویزیون) پس از 20 سال همکاری با رسانه‌ ملی، امروز و با انتشار نامه‌ای از صدا و سیما خداحافظی کرد! او که طی این سال‌‌ها بالاخص با اجرای برنامه‌ سحرگاهی ماه خدا از شبکه یک سیما، با ادبیات خاص خود و با ایجاد فضایی معنوی، به یکی از نوستالوژی‌های مذهبی و رمضانی ایرانیان تبدیل شده بود، در این نامه خداحافظی، بازهم با قصه و لطیفه و شعر و ضرب‌المثل، کنایاتی را راجع به شایعات پیرامون خود، ارایه‌ کرده و در نهایت با خداحافظی از اجرای تلویزیونی، هاله‌ای از ابهام را دور خود تنیده است.

بنابر این گزارش، در یکسال گذشته شایعات فراوانی پیرامون این مجری شناخته شده و محبوب در برخی سایت‌ها و پاره‌ای از مطبوعات منتشر شد. سکوت رسانه‌ ملی از یک طرف و بررسی‌های قضایی در عالی‌ترین مرجع قضایی که اتهامات وارده به این مجری سرشناس را یکی پس از دیگری با برائت مواجه می‌کرد از سوی دیگر، خبرسازی علیه این مجری تلویزیون را قوت بخشید ضمن اینکه تمامی منابع خبری نیز فقط به یک نفر (که در حقیقت همان شاکی پرونده بود) ختم می‌شد و شخص دیگری نیز پاسخگوی این خبرسازی‌های غیراخلاقی نبود.

آنچه مسلم است اینکه رسانه‌های انتشار دهنده اخبار مربوط به این مجری که عمدتاً از فضاهای مجازی زرد، سایت‌های تفریحی و غیرجدی به شمار می‌آمدند عملآً مرتکب تخلف فاحشی شدند و آن اینکه اخباری را در سطح وسیع منتشر کردند که بدون رسیدگی قضایی و تنها بر پایه‌ گفته‌ها، نشر پیدا کرد و از نتیجه دادگاه و حکم قضایی و برائت مجری خبری نبود.

ظاهراً سایت‌ها و فضاهای مجازی مورد اشاره، فرزاد جمشیدی را در روندی انتقام آمیز با صدا و سیما، به عنوان عامل تسویه حساب با رسانه ملی قرار داده و قربانی کردند و در حالیکه جرایمی بسیار سنگین‌تر از آنچه در مورد این مجری می‌گویند و می‌نویسند، حتی در میان برخی چهره های هنری و ورزشی رخ می‌دهد و در سکوت می‌گذرد. 

در هر حال این گونه که پیداست رسانه‌ ملی که به شدت از ضعف داشتن مجری‌های توانمند و تربیت آن، رنج می‌برد با عدم حمایت خود از جمشیدی و فقدان یک سیستم قدرتمند که بتواند چنین موضوعاتی را در درون خود سامان دهد و از رشد و شیوع آن‌ها در سطح سایر رسانه‌ها و فضاهای اینترنتی جلوگیری به عمل آورد، یکی دیگر از چهره‌های قدیمی خود را از دست داد؛ مثل خیلی دیگر از مجریان توانمندی که در طول سال‌های گذشته از این رسانه رفته‌اند.

این گزارش می افزاید: ظاهراً امسال در ماه مبارک رمضان، مرغ سحر هم به ربنای شجریان پیوست تا صدا و سیما –بیش‌از پیش- از میراث ملی و البته چهره‌های مقبول خود، تهی شود و جایگزینی جدید برای آن بیاورد!

عکس علی دایی، همسر و دخترش در جشن شادی

عکس علی دایی، همسر و دخترش در جشن شادی

علی دایی همسر و دخترش

رئیس آینده رسانه ملی کیست؟

با نزدیک شدن به پایان دوره پنج ساله ریاست عزت الله ضرغامی بر سازکان صداوسیما، گمانه زنی های جدید برای ریاست آینده رسانه ملی شنیده می شود.
 
با این حال برخی جریانات داخلی صداوسیما نیز تلاش دارند تا خود را به عنوان رئیس آینده مطرح کنند.
 
اگر چه در تمامی این سالهای اخیر، از افرادی همچون غلامعلی حداد عادل و محمدحسین صفارهرندی به عنوان محمتل ترین گزینه های جانشینی ضرغامی یاد می شود اما برخی معاونین فعلی سازمان نیز در زمره افراد محتمل برای کسب کرسی ریاست هستند.
 
با این حال بر اساس شنیده ها، بار دیگر احتمال ریاست صفارهرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی بر رسانه می قوت گرفته است. صفارهرندی از جمله فعالان سیاسی اصولگراست که سابقه فعالیت های مختلف فرهنگی را در کارنامه دارد.
 

خوشحالی دانشگاه گلاسکو از ریاست جمهوری روحانی

دانشگاه "کلدونیان" گلاسکو در شمال بریتانیا از پیروزی دکتر حسن روحانی دانش آموخته این دانشگاه در انتخابات ریاست جمهوری ایران ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش عصر ایران، در متنی که در سایت رسمی دانشگاه"کلدونیان" گلاسکو منتشر شده است؛ پروفسور "پاملا گیلیز" معاون رییساین دانشگاه با ابراز مسرت از پیروزی یک دانش آموخته این دانشگاه در انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت که این پیروزی را به حسن روحانی تبریک می گوید.


وی ابراز امیدواری کرده است که پیروزی روحانی به عنوان یک دانش آموخته از این دانشگاه آینده ای توام با موفقیت برای ایران و مردم این کشور به همراه داشته باشد.

دکتر حسن روحانی در سال 1999 موفق به دریافت مدرک دکترا در رشته حقوق از دانشگاه کلدونیان در گلاسکو انگلیس شده است. وی در سال 1995 نیز مدرک کارشناسی ارشد خود را از این دانشگاه دریافت کرده است.

نمایی از پردیس دانشگاه کلدونیان گلاسگو در مرکز شهر گلاسگو

پایان نامه فوق لیسانس و دکترای حسن روحانی در گلاسکو (+لینک)

حسن روحانی در سال 1995 مدرک کارشناسی ارشد و در سال 1999 موفق به دریافت مدرک دکترا در رشته حقوق از دانشگاه کلدونیان در گلاسکو شمال بریطانیا شده است.

لینک پایان نامه کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و دکتری حسن روحانی را می توان اینجا مشاهده کرد.

لینک پایان نامه کارشناسی ارشد

لینک پایان نامه دکتری




هاشمی رفسنجانی: اینها نمی فهمند دارند چه می کنند

hashemi-rafsanjani-sahamnews-22


هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضاء ستاد خود ضمن تشکر از آنها، ناگفته هایی را در مورد روزهای پیش و پس از ثبت نام ریاست جمهوری مطرح نموده است.

به گزارش سحام، سایت جهش، با انتشار محتوای این جلسه، بخش هایی از سخنان آقای هاشمی در رابطه با اقتصاد کشور را نیز منشتر کرده است.

آقای هاشمی در بخشی از گزارش خود درباره وضعیت وخیم اقتصادی کشور می گوید: “با این کوی مشکلات هرکس که راضی به پذیرفتن مسوولیت باشد باید ابتدا قصدش را پرسید که با این بودجه بدون منابع چگونه می خواهد ۲۵ درصد حقوق کارمندان را افزایش دهد؟ دولتی که بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به بانک ها و پیمانکاران بدهکار است را چگونه می خواهد اداره کند؟”

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود می افزاید: “پولی نمانده و اگر هم باشد قابل انتقال به داخل نیست. پول های خارجی را خوشبینانه به چین دادیم و آنها با دریافت هزینه ای آن را به یوآن تبدیل کردند و بعد هم گفتند به جای پول کالا می دهیم و بعد از آن هم گفتند نه هر کالایی، بلکه آنچه خودمان تعیین می کنیم می دهیم. هند هم آمده نفت ما را با قیمتی خیلی ارزان می خرد اما حاضر نیست حتی روپیه بپردازد. این گزارش وزیر بازرگانی و رییس کل بانک مرکزی است که در یکی از جلسات تلخ مجمع آمدند و گفتند.”

متن کامل این سخنان در ادامه آمده است:

- خدمت رهبری هم رفتم و گفتم در انتخابات نامزد نمی شوم تا اگر ایشان فکری درباره کسی در نظر دارند انجام دهند.

ادامه مطلب ...

اولین عکس‌العمل هاشمی بعد از رد صلاحیت چه بود؟

آیت الله هاشمی رفسنجانی در اولین فرصت قرار است بیانیه ای در خصوص دلایل حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری و به دنبال آن عدم احراز صلاحیتش از سوی شورای نگهبان بیانیه صادر کند.
یکی از فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد که حاج آقا گفته اند که سر فرصت بیانیه ای خواهند داد.

به گزارش مهر، محسن هاشمی در پاسخ به این سئوال که عکس العمل آقای هاشمی بعد از رد صلاحیت چه بود؟ اظهار کرد: من وقتی ایشان را دیدم هیچ نکته ای به من درباره رد صلاحیت نگفتند.

وی در عین حال افزود که آیت الله هاشمی رفسنجانی در اولین فرصت قرار است بیانیه ای در خصوص دلایل حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری و به دنبال آن عدم احراز صلاحیتش از سوی شورای نگهبان بیانیه صادر کند.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سئوال که مخاطب بیانیه آقای هاشمی مردم است یا مسئولان، تصریح کرد: هنوز مشخص نیست.

وی در خصوص این که آقای هاشمی در حال حاضر چه‌کار می کند، اضافه کرد: آقای هاشمی هم اکنون در دفترشان و میزبان اعضای ستاد انتخاباتی‌شان هستند و همانطور که در خبرها آمده در حال تقدیر از آنهاست.

صادق زیباکلام: هاشمی برای رد صلاحیت شدن نذر کرده بود!

صادق زیباکلام ضمن بیان پیش بینی خود از واکنش هاشمی رفسنجانی به نتیجه اعلام شده از سوی شورای نگهبان گفت: آقای هاشمی هیچ واکنشی نشان نخواهند داد و از امروز به دنبال ادای نذر خود می روند. ایشان حقیقتا نذر کرده بودند که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت نشوند؛ این را من براساس اخبار موثق می گویم.
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران معتقد است آیت الله هاشمی رفسنجانی از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، صادق زیباکلام ضمن بیان پیش بینی خود از واکنش هاشمی رفسنجانی به نتیجه اعلام شده از سوی شورای نگهبان گفت: آقای هاشمی هیچ واکنشی نشان نخواهند داد و از امروز به دنبال ادای نذر خود می روند. ایشان حقیقتا نذر کرده بودند که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت نشوند؛ این را من براساس اخبار موثق می گویم.

هاشمی از ابتدا هم قصد شرکت و ثبت نام در انتخابات را نداشت

وی افزود: هاشمی از ابتدا هم قصد شرکت و ثبت نام در انتخابات را نداشت. از سوی دیگر نمی توانست وضع مملکت و نظام را به این شکل فعلی ببیند، نظامی که عمری برای آن زحمت کشیده بود را رها کند بنابراین بین دو رویکرد متناقض بودند از یک سو نسبت به کشور و مردم احساس دین و تکلیف می کردند از سوی دیگر مطمئن بودند که با شرایط فعلی راه دشواری را پیش رو دارند در نهایت هم دیدیم که از بین این دو رویکرد به وجدان شان پاسخ دادند جلو آمدند تا وضع کشور را سامان ببخشند حال اینکه رد صلاحیت شدند به نظر من این چیزی است که خودشان هم می خواستند چون به تکلیف و دین شان عمل کردند و نذر کرده بودند که رد شوند.

ادامه مطلب ...