اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

حقیقت اینـــه کــــه: هــــرچی مهـــربونتر باشی؛ بیشتـــر بهت ظلم میکـــنن هــــرچی صـــادق تـــر باشی؛ بیشتـــر بهت دروغ میگــــن هـــرچی خـــودتو خاکی تـــر نشون بـــدی؛ واست کمتـــر ارزش قائلنـــد هـــرچی قلبتـــو آسونتـــر در اختیار بـــذاری؛ راحت تـــر لـــهش میکـــنن و اگــــر بدونند کـــه منتظـــری و بهشـــون احتیاج داری انـــدازه یه دنیا ازت فاصلـــه می گــــیرند ..

ترکیدن لاستیک هواپیما در فرودگاه عسلویه

لاستیک هواپیمای شرکت ماهان،پرواز تهران-عسلویه صبح امروز ساعت 8:30 هنگام نشستن هواپیما در فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه ترکید که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.



محمدرضا خاتمی ممنوع‌ الخروج شد!

برادر رئیس جمهور اصلاحات ممنوع‌الخروج شد.

سیدمحمدرضا خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص انتشار اخباری مبنی بر ممنوع‌الخروج شدن وی گفت: من نیز در فرودگاه متوجه ممنوع‌الخروج شدن خود شدم.

وی ادامه داد: این مسئله بدون اطلاع قبلی صورت گرفته و با توجه به اینکه من از یکی از حقوق شهروندی خویش محروم شده‌ام باید از این مسئله مطلع و دلیل آن را می‌دانستم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه ماموران در فرودگاه هیچ اطلاعی از ممنوع‌الخروجی من نداشتند، اظهار داشت: ماموران حتی از اینکه من باید از چه مرجعی این مسئله را پیگیری کنم نیز اطلاعی نداشتند.

خاتمی تاکید کرد: تعجب‌آور است که عده‌ای بدون توجه به قوانین و مقررات کسانی را از حقوق شهروندی‌شان محروم می‌کنند و حتی آنها را از این محرومیت مطلع نمی‌کنند. این در حالی است که ممکن است این افراد برای آن مسئله هزینه‌هایی نیز کرده باشند.

نائب رئیس مجلس ششم شورای اسلامی با اشاره به حکم ممنوع‌الخروجی قبلی خود خاطرنشان کرد: قبلا نیز چنین حکمی صادر شده بود و البته از قبل به من نیز خبر داده بودند و من به این حکم اعتراض کردم و حکم ممنوع‌الخروجی نیز لغو شده بود.

خاتمی با بیان اینکه دلیل صدور چنین تصمیمی را نمی‌داند، یادآور شد: من نمی‌دانم این احکام از کجا صادر شده و دلیل این مسئله چیست.

کاترین اشتون در ۲۶ سالگی / عکس

"کاترین مارگارت اشتون"، متولد 20 مارس 1956 مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و مذاکره کننده ارشد در مذاکرات هسته‌ای با ایران



کاترین اشتون

بازگشت مجری جنجالی به تلویزیون +عکس

به گزارش صبحانه، شب گذشته سه شنبه ۱۸ شهریور ماه بعد از پخش گزارش سفر رییس جمهوری به کشور ترکیه، شبکه یک سیما به پخش ویژه برنامه های جشن میلاد امام رضا (ع) در سراسر کشور مبادرت کرد که در بخشی از آن فرزاد جمشیدی مجری برنامه های مذهبی تلویزیون به اجرا پرداخت.
 
مهر نوشت: این برنامه که در ادامه جشن های ملی ولادت ثامن الحجج، حضرت امام رضا (ع) در شهر اصفهان برگزار شده بود، تصویر جمشیدی را روی آنتن برد.
 
فرزاد جمشیدی، مجری برنامه های معارفی تلویزیون ایران است که پیش از این برنامه های «یاد خدا» و «ماه خدا» را در شب های جمعه هر هفته و سحرهای ماه مبارک رمضان روی آنتن داشت.
 
از دو سال قبل به خاطر شکایت شاکی خصوصی، پرونده ای علیه این مجری تلویزیون مطرح بود که در دی ماه سال ۱۳۹۱ حکمی رسمی برای وی صادر و منتشر شد البته شاکی پرونده وی نیز در تاریخ چهارم تیرماه ۱۳۹۲ رضایت خود را نسبت به این مجری تلویزیون اعلام کرد.
 
اجرای تلویزیونی فرزاد جمشیدی به برنامه «زیر سایه خورشید» مربوط می شده که روز پنجشنبه ۱۳ شهریور جاری در میدان امام علی (ع) شهر اصفهان برگزار شده بود.

وقتی دایی گریه کرد

در اقدامی بی سابقه و بدون اطلاع مدیرعامل، علی دایی با تصمیم رئیس هیئت مدیره پرسپولیس از سمتش برکنار و حمید درخشان به عنوان سرمربی آینده سرخپوشان معرفی شد.

عکس/ وقتی دایی گریه کرد

روحانی: فرهنگ با " ون و مینی بوس و پاسبان" درست نمی‌شود / متأسفانه دو چیز یاد گرفته‌ایم؛ دیوار و فیلتر

عده‌ای در اول انقلاب به دنبال ایجاد دیوار در کلاس‌ها برای جدایی دخترها و پسرها بودند که امام (ره) وقتی متوجه این مسأله شد بسیار عصبانی شد.
 رییس جمهوری با بیان اینکه «برای حل معضلات مملکت، کلیدی جز علم و دانش و تحقیق و فناوری نمی‌شناسم»، گفت: حتی برای مبارزه با فساد نیز باید دانشگاهیان و اهل نبوغ، طرح ارائه دهند؛ با شعار و با دادگاه بردن صرف افراد نمی‌توان از فساد پیشگیری کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی روز یکشنبه در جمع نخبگان و برگزیدگان خراسان رضوی تصریح کرد: پیشگیری از فساد نیز راه علمی برای طرح‌ریزی کم شدن رابطه مراجعه‌کننده و کارگزار را می‌طلبد و «دولت الکترونیک» یکی از راه‌های علمی مبارزه با فساد است.

حجاب و عفاف با ون و پاسبان

روحانی تأکید کرد: آیا راه ترویج عفاف در جامعه، ون است؟ راه دیگری نداریم؟ بانوان ما که خودشان فرهیخته و دانشگاهی و استاد و محقق هستند آیا برای گسترش عفاف و حجاب راهی ندارند؟ آخر اگر آدم چیزی را تجربه کرد و نشد، فردا دیگر عین آن را نباید انجام دهد بلکه باید به اصلاح راه قبلی اقدام کند.

رییس جمهوری با تأکید بر اینکه نیازمند راه علمی برای ارتقای اخلاق و نشاط در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: برای نحوه رفتار دختر و پسر در جامعه راه علمی می‌خواهیم؛ حال بگویند جدا کنیم. فردی در اوایل انقلاب گفت که خوب نیست مردان و زنان در پیاده رو در کنار هم راه می‌روند و عنوان کرد که تنها راه کشیدن دیوار است؛ گفتم لااقل دیوارش کوتاه باشد تا بتوانیم افراد را پیدا کنیم ...؛ اوایل انقلاب عده‌ای در دانشگاه تهران دنبال کشیدن دیوار در کلاس‌ها بودند که امام(ره) نهیب کشید بر آنان که اینها سخیف کردن موازین اسلام است.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: دین اسلام، دین مشکلات و سختی‌ها نیست و این همه پیچیدگی ندارد؛ بلکه برای مشکلات باید راه حل درست و علمی پیدا کنیم. البته در کشور ما این همه عاشقان قرآن و اخلاق، عفاف و حجاب را دوست دارند و قرآن فلسفه حجاب را امنیت بیشتر می‌داند و همه امنیت می‌خواهند؛ پدر و مادر خواهان آن است که وقتی دختر خانم‌شان بیرون می‌رود، مورد اذیت و آزار قرار نگیرد و خود دختر خانم هم همین را می‌خواهد؛ بنابراین فرهیختگان باید راه درست علمی در این حوزه را پیدا کنند.

  ادامه مطلب ...

رئیس دفتر رئیس جمهور ترک موتور در مشهد (عکس)

رویز اسماعیلی معاون اطلاع رسانی و ارتباطات دفتر رئیس جمهور در فیسبوک خود نوشت:

عصر امروز رییس دفتر رییس جمهور بدلیل رسیدگی به مشکلات و گفتگو با مراجعین در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان خراسان رضوی؛ از همراهی با کاروان دولت جا ماند.

برای رسیدن به جلسه دولت (که در حرم مطهر علی ابن موسی الرضا ع برگزار می شد) موتور سیکلت عبوری یکی از هموطنان مشهدی را ترجیح دادند.

رئیس دفتر رئیس جمهور ترک موتور در مشهد (عکس)

نزدیکی حرم توفیق دیگری در انتظار بود. روز میلاد شمس الشموس و مشهد توفان دلدادگان بود. انبوه جمعیت در دسته ها و هیاتها از نقاط مختلف کشور مدح مولا امام هشتم می گفتند و روانه حرم بودند.

رئیس دفتر رئیس جمهور ترک موتور در مشهد (عکس)

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/1/17/972821_966.jpeg

کلاه قرمزی: آقای مرجی،چی شد شما کچل شدی؟

مجری: از بس که فکر کردم
کلاه قرمزی: اگه به فکر کردن بود که پسرعمه زا جان باید عین نارگیل میشد!
مجری: پسرعمه هم وقتی بزرگ شد اگه زیاد فکر کنه کچل میشه
کلاه قرمزی: ینی منم بخوام واس درس خوندن فکر کنم کچل میشم؟
مجری: آره ولی اینو بهونه نکن واس درس نخوندن،بزرگ که شدی میری مو میکاری
کلاه قرمزی: شما که 20میلیون باید خرج مدرسه و دانشگام کنی 20میلیون هم خرج کاشت مو میشه 40میلیون،خب 30میلیون بده ترک تحصیل میکنم میرم مدرک بخرم دیگه!!
مجری: فکر میکنی با مدرک تقلبی بهت کار میدن!؟
کلاه قرمزی: مگه با مدرک اصل میدن!؟

 حذر میکنم از آنانی که گستاخی را شجاعت می انگارند و مهربانی را ترس . پرحرفی را دلیل بر آگاهی ، و خاموشی را از روی نادانی تعبیر میکنند

مخالفت حامد بهداد با چالش سطل یخ + تصویر

حامد بهداد ستاره سینمای ایران که این روزها هیچ کس خبری از او به گوش نمی رسد و قرار است به زودی جدیدترین فیلمش را روی پرده سینماها با عنوان «آرایش غلیظ» ببینیم، در صفحه توئیتر خود با انتشار این عکس نسبت به چالش جهانی سطل آب و یخ موضع گرفت و این متن را نوشت:«نمی خوام غر بزنم و ایراد بگیرم! حمایت از یک بیماری خوبه، ولی کاش به جای این همه آب و ادا و اطوار، هر کسی یه شیشه آب میفرستاد برای کودکان آفریقایی!