اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس

رئیس‌جمهور امروز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، محمود نیلی احمدآبادی را برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی رئیس‌جمهوری روز چهارشنبه در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، محمود نیلی احمدآبادی را برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

متن نامه روحانی به لاریجانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام

احتراما، در اجرای اصل 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، شرح حال و برنامه جناب آقای دکتر محمود نیلی احمدآبادی، برای اخذ رای اعتماد جهت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به مجلس شورای اسلامی معرفی می گردد.»

حسن روحانی

تجمع اصفهانی ها در اعتراض به اسید‌پاشی‌ های اخیر (عکس)

مردم اصفهان در چند روز اخیر به شیوه های مختلف از جمله از طریق شبکه های اجتماعی در اعتراض به اسیدپاشی ها به روی زنان یا دختران اصفهانی که موجی از انزجار عمومی ایجاد کرد، دعوت به تجمع کردند.



تجمع اصفهانی ها در اعتراض به اسید‌پاشی‌ های اخیر (عکس)

تجمع اصفهانی ها در اعتراض به اسید‌پاشی‌ های اخیر (عکس)

  ادامه مطلب ...

از ماجرای زهرا امیر ابراهیمی تا فیلم اتاق عمل: چرا خودمان برای شرافت خودمان احترام قائل نیستیم؟

عصرایران - سال 1385 ، یک فیلم خصوصی منتسب به زهرا امیر ابراهیمی در فضای مجازی منتشر شد و به سرعت شیوع پیدا کرد. او در آن زمان به دلیل بازی در سریال "نرگس"، به شدت مشهور شده بود اما ناگهان در اوج محبوبیت و در حالی که آینده درخشانی برای او در سینمای ایران پیش بینی می شد، فاجعه رخ داد و سرنوشت یک دختر ایرانی به کلی دگرگون شد.

فاجعه اما فقط برای امیر ابراهیمی نبود. هر چند او در این ماجرا درگیر آبرویش شد و نهایتاً ترک وطن کرد، اما واقعیت این است که در این میان ، فاجعه دیدگان اصلی ، همه ما مردمی بودیم و هستیم که آن فیلم دیدیم، منتشر کردیم، دست به دست پخش کردیم و موبایل به موبایل پراکندیم تا خدای ناکرده کسی نباشد که فیلم خصوصی یک شهروند را ندیده باشد! حتی در آن زمان، سی دی فروشان غیرقانونی هم در کنار گوش عابران زمزمه می کردند که فیلم زهرا امیر ابراهیمی را هم دارند.

این نوشتار ، قصد بازخوانی ماجرای زهرا امیرابراهیمی را ندارد چه آن که اولاً هر چه بوده تمام شده است و ثانیاً آنچه او انجام داده بود، کاری بود که خیلی های دیگر هم مرتکبش می شوند ولی هیچگاه عیان نمی شود و به حکم ستار العیوبی، نباید هم بشود.

این یادداشت به بهانه انتشار فیلمی از یک زن در اتاق عمل یکی از بیمارستان های جنوب کشور نوشته شده است که نشان می دهد از سال 85 تا کنون ، وضعیت اخلاقی جامعه لااقل در خصوص حفظ حریم ها ، بهتر نشده است. در این ماجرا، متأسفانه کادر پزشکی از این زن در حالت نامتعارفی تصویر برداری کرده و سپس یکی از آنها ، فیلم را در فضای مجازی پخش کرده است. بلافاصله بعد از این ماجرا ، دهها سایت ، لینک دانلود این ویدئوی شرم آور را منتشر کردند و در فاصله اندکی ، جست و جوی کلمات مربوط به این ماجرا به طرز وحشتناکی در گوگل، یاهو و ... افزایش یافت به طوری که وبمستر گوگل، بعضاً تا 1750 درصد افزایش جست و جو برای کلمات مرتبط را گزارش کرده است. در شبکه های اجتماعی نیز صدها جوک درباره آن زن ساخته و منتشر شد.

  ادامه مطلب ...

جلوگیری از نوازندگی زنان در یک کنسرت


 گروه «عرفان» که قرار بود، در هنرسرای «خورشید» اصفهان روی صحنه برود، اجرایش به‌دلیل حضور نوازندگان زن روی صحنه‌ی اجرا، لغو شد.

به گزارش ایسنا، گروه موسیقی «عرفان» به اصفهان آمده بود تا در اجلاس و جشنواره‌ی میراث فرهنگی ناملموس به اجرای موسیقی نواحی ایران بپردازد، اما با ناملایمتی‌هایی که از سوی مسوولان برگزاری اجلاس ICCN و مدیران اصفهان صورت گرفت، کنسرت این گروه در هنرسرای «خورشید» هم برگزار نشد.

این گروه موسیقی در آیین افتتاح اجلاس میراث فرهنگی ناملموس برخلاف وعده‌ی مسوولان، بدون حضور زنان نوازنده‌ی خود به اجرای موسیقی پرداخت، اما پس از این رویداد به اعضای این گروه قول داده شد تا در هنرسرای «خورشید» با حضور همه‌ی اعضا و نوازندگان زن، به اجرای برنامه بپردازند. این در حالی است که در هنرسرا نیز از روی سن رفتن بانوان جلوگیری شد.

جلوگیری از نوازندگی زنان در یک کنسرت
 
ادامه مطلب ...

محک


چشم چشم بی ابرو

قشنگی حتی بی مو

درد داری می‌دونم

درد و بلات به جونم

تو لحظه زندگی من

فقط دو روزه دنیا

کسی خبر نداره

قرار چی شه فردا

آخه خدا بزرگه

هر چی بخواد همونه

فقط خودش می‌دونه

کی میره کی میمونه

نمی‌تونن تو جونت

غصه ها جا بمونن

وقتی تمام دنیا

برات دعا می‌خونن

الهی باشی و من

تو رو ببینمت باز

تو رو خدا با اشکات

منو به گریه ننداز

چشم چشم بی ابرو

هزار تا قرص و دارو

درد داری می‌دونم

درد و بلات به جونم

نزار روزات هدر شن

نگو دلت شکستس

بازم بخند دلت قرص

خدا کنارمون هست

نزار دلت بگیره

تو لحظه های سختی

دوست ندارم ببینم

گریه کنی یه وقتی

اولین همایش حزب اعتماد ملی پس از 88

گروه سیاسی: حزب اعتماد ملی به مناسبت عید سعید غدیر خم همایشی را با سخنرانی علی مطهری (نماینده تهران) و رسول منتجب نیا (قائم مقام مهدی کروبی) در تهران برگزار می کند.
اولین همایش حزب اعتماد ملی پس از 88
به گزارش انصاف‌نیوز، در این همایش که از سوی شاخه ی تهران این حزب برگزار می شود، الیاس حضرتی و محمدصادق جوادی حصار نیز سخنرانی خواهند کرد.حزب اعتماد ملی سال 84 با محوریت حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی تشکیل شد و وی دبیرکلی آن را از ابتدا تاکنون بر عهده دارد؛ البته کروبی از بهمن ماه 89 پس از حوادث انتخابات 88 که یکی از کاندیداهای آن بود، در حصر خانگی به سر می برد. پیشتر برخی اعضای شورای مرکزی، فعالیت مجدد این حزب را منوط به زمان رفع حصر کرده بودند اما این اولین برنامه ی رسمی حزب اعتماد ملی در شرایطی برگزار خواهد شد که در شرایط وی تغییری رخ نداده است. این همایش روز دوشنبه 21 مهرماه از ساعت 16 الی 18 (4 تا 6 بعدازظهر) در خیابان دماوند (غرب به شرق)، بعد از بزرگراه امام علی ع، پلاک 1048 برگزار خواهد شد.

100 هزار بیمار مبتلا به ایدز در کشور

محرز، تشکیل کمیته یا اتاق فکر ویژه در تمام سازمان ها برای اجتماعی کردن رویکرد مبارزه با مواد مخدر را مهم دانست و افزود: باید نهادهایی در زمینه مسایل اجتماعی فعالیت می کنند، بخشی از بودجه خود را صرف مداخله در پدیده مبارزه با مواد مخدر کنند.

رییس مرکز تحقیقات ایدز ایران گفت: تخمین زده می شود بطور غیر رسمی یکصد هزار نفر در کشور مبتلا به ایدز باشند که اعتیاد به مواد مخدر بویژه مواد صنعتی و روانگردان مهمترین عامل ابتلای آنان به این بیماری است.
 
به گزارش ایرنا از ستاد مبارزه با مواد مخدر، «مینو محرز» افزود: آمارهای رسمی وزارت بهداشت نشان می دهد حدود 30 هزار بیمار مبتلا به ایدز شناسایی شده اند.
 
وی با هشدار به اینکه اعتیاد به مصرف مواد مخدر بویژه تزریقی باعث افزایش 10 برابری تماس جنسی در میان معتادان شده است، ادامه داد: این موضوع منجر به بروز بیماری ایدز می شود که بسیاری از معتادان از ابتلا به این بیماری بی خبرند.
 
این استاد دانشگاه گفت: مصرف مواد مخدر و روانگردان منجر به افزایش انرژی نمی شود بلکه برای بدن کشنده است و رفتارهای پرخطر جنسی و نامطمئن را به همراه دارد، ضروریست مسوولان و دست اندرکاران اجرایی کشور به این هشدارها توجه ویژه داشته باشند، جوانان در معرض خطر آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد هستند.
 
محرز با بیان اینکه آموزش مهارت های زندگی بویژه «نه گفتن» باید از دوران مدرسه آغاز شود، تصریح کرد: بسیاری از جوانانی که در کشور به مصرف مواد مخدر روی آورده اند، از دوران مدرسه آموزش مهارت های زندگی را نداشتند، باید به کودکان، در مقابل شبکه های مافیایی مواد مخدر که هوشمندانه عمل می کنند، نه گفتن را یاد دهیم تا آنان در نوجوانی و جوانی آگاهانه عمل کنند تا معتاد نشوند.
 
این متخصص بیماری های عفونی خاطرنشان کرد: رسانه ها نقش مهمی در این آگاهی دارند و باید وزارت آموزش و پرورش را همراهی کنند.
 
محرز، روند افزایش اعتیاد به مواد مخدر را در کشور سریع و بحرانی دانست و تاکید کرد: وظیفه ما و همه دستگاه ها این است که همکاری جدی را در رویکرد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر با ستاد داشته باشند، زیرا اعتیاد، بی بند و باری و افزایش بیماری های عفونی و هپاتیت را بدنبال دارد.
 
به گفته وی، این بیماری ها درمان خاصی ندارد و ضروریست برنامه های کاهش آسیب و پیشگیری از اعتیاد قوی تر شود، باید همه نگاه ها و برنامه ها را معطوف این کار کنیم.
 
محرز، تشکیل کمیته یا اتاق فکر ویژه در تمام سازمان ها برای اجتماعی کردن رویکرد مبارزه با مواد مخدر را مهم دانست و افزود: باید نهادهایی در زمینه مسایل اجتماعی فعالیت می کنند، بخشی از بودجه خود را صرف مداخله در پدیده مبارزه با مواد مخدر کنند.
 
این استاد دانشگاه تصریح کرد: نهادها باید با تشکیل اتاق فکرهای ویژه در چارچوب ماموریت ها و مقدورات خود، راهکارهای مبارزه با مواد مخدر را شناسایی کرده و به سهم خود برای تحقق آنها گام بردارند.
 
محرز گفت: هدف مهم و اصلی در این راه باید حمایت از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جهت مقابله با اعتیاد به مواد مخدر باشد و اگر عزم ملی در بحث پیشگیری، درمان و مبارزه وجود داشته باشد، بطور قطع شاهد کاهش آسیب اجتماعی های خواهیم بود.

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمیشی به نام محبت با لینک مستقیم

% دانلود آهنگ جدید سیاوش قمیشی به نام محبت

متن آهنگ جدید سیاوش قمیشی به نام محبت


من میگم اگه میخوندم
واسه خاطر دلت بود
تو میگی طلوع من باش
خیلی زوده واسه بدرود..
من میگم خسته شدم از
شب و دلتنگی و غربت
تو میگی زندگی اینه
درد تو درد  محبت..

  ♫♫♫

من میگم بهای این عشق
واسه من ترک وطن بود
تو میگی صدات همیشه
متن خاطرات من بود
توی نامه گفته بودی
مثل باد بی سرزمینی
دنبال خودت میگردی
خواب بارونو میبینی

به پرنده ی مهاجر
الکی بگو که خوبه
نگو طفلی شوق پرواز
یه حکایت دروغه..