اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

ذوق زدگی کیهان از نشست اخیر مذاکرات ژنو (+عکس)

روزنامه کیهان در تیتر یک خود، نتیجه نشست اخیر میان ایران و 1+5 را "شکست" توصیف کرد. حسین شریعتمداری مدیر مسؤول کیهان هم در سرمقاله این روزنامه نوشت:"خوشبختانه بی نتیجه ماند".


ذوق زدگی کیهان از توقف مذاکرات ژنو: خوشبختانه بی‌نتیجه‌ ماند!

به جشن طلاق ما خوش آمدید!

این شیوه جدید اعلام طلاق و از هم‌پاشیدگی خانواده‌های ایرانی است که هر چند ابتدا فقط در تهران رواج داشت اما این روزها در همه کلانشهرهای کشور باب شده است.

«جات هم اصلا خالی نیست»؛ این عنوان کارتی شکیل است با عکسی زیبا از یک زن و مرد که از هم فاصله گرفته‌اند و لبخند می‌زنند!

سایت شهرخبر با این مقدمه گزارش داد: داخل این کارت زیبا که شبیه کارت دعوت مراسم میهمانی است، نوشته شده است: «دیگه پشت دستمو داغ می‌کنم / که تا زنده‌م عاشق هیشکی نشم / عاشق هر کی بشم خیالی نیست / لااقل اسیر تو یکی نشم / عروسکی بودم برات / که تو بهم نفس دادی / دلم رو یک روز خریدی / فرداش آوردی پس دادی - بدینوسیله از شما دعوت می‌شود که به جشن آزادی مریم و محمد قدم بگذارید!»

این شیوه جدید اعلام طلاق و از هم‌پاشیدگی خانواده‌های ایرانی است که هر چند ابتدا فقط در تهران رواج داشت اما این روزها در همه کلانشهرهای کشور باب شده است.

محمود - فروشنده کارت دعوت در خیابان بهارستان - می‌گوید: از 2 سال گذشته تا کنون مراجعات زیادی داریم که زوج‌های جوان با خوشحالی به سراغ ما می‌آیند و کارت‌های جشن طلاق خود را سفارش می‌دهند. اوایل این امر باعث تعجب ما می‌شد و حتی چند بار از گرفتن سفارش برای این کارت‌ها سر باز زدیم اما وقتی از همکاران سوال کردیم دیدیم آنان این سفارشات را می‌پذیرند و برایشان عادی است. بیشتر کارت‌های فانتزی با متن‌های خنده‌دار مورد توجه این متقاضیان است و در بسیاری از موارد هم زن و مرد با هم برای سفارش دادن کارت میهمانی طلاق خود مراجعه می‌کنند!»

به این ترتیب است که به نظر می‌رسد از هم گسیختن ارزش‌ها به ماجرای زشت طلاق که روزی روزگاری برای مردم جامعه نکوهیده و ناپسند بود نیز باز شده است.

  ادامه مطلب ...

فناوری‌های نوین؛‌ گسترش دهنده مفاسد یا مفاهیم

دفتر آیت الله مکارم شیرازی - که از مراجع پیشرو و بروز هستند - برای انتقال مفاهیم مذهبی مورد نظر ایشان ،‌سایتی به 6 زبان فارسی،عربی،آذری،انگلیسی،روسی و اردو راه اندازی و فعال کرده است.
عصرایران - حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم اظهار داشته اند: "گسترش فناوری‌های نوین، امکان انتقال ناهنجاری‌ها و مفاسد را بسیار آسان کرده است و همین مسأله تهدیدات بسیاری را به دنبال دارد." (ایسنا)

حق با ایشان است. بخش بزرگی از ناهنجاری های اخلاقی و مفاسد که تا دیروز محصور در مرزها و خانه ها بود، اکنون به مدد تکنولوژی به راحتی می تواند در دسترس همگان قرار گیرد.
اما واقعیت این است که آنچه آیت الله مکارم گفته ،‌تنها بخشی از واقعیت است. کل واقعیت این است که " گسترش فناوری‌های نوین، امکان انتقال ناهنجاری‌ها و مفاسد و هنجارهای و مفاهیم را بسیار آسان کرده است و همین مسأله تهدیدات و فرصت های بسیاری را به دنبال دارد."

در واقع همان گونه که ناهنجاری ها می توانند در فضای تکنولوژیک، منتقل شوند، هنجارها نیز این امکان را دارند. در واقع این مفاهیم هستند که در این بستر منتقل می شوند و نه الزاماً‌ مفاسد. مفهوم می تواند از هر جنسی باشد.

اتفاقاً‌ فناوری های نوین،‌ امکان انتقال مفاهیم توسط گروه ها و مذهب ها و ملت هایی که تا دیروز نمی توانستند صدایشان را از محل زندگی خود فراتر ببرند را فراهم کرده است. این به توزیع عادلانه مفاهیم در جهان کمک کرده است. حال این خود گروه ها و نحله های گوناگون هستند که باید تولید محتوا کنند و از این امکان فوق العاده بهره برداری خودشان را بنمایند.
دفتر آیت الله مکارم شیرازی - که از مراجع پیشرو و بروز هستند - برای انتقال مفاهیم مذهبی مورد نظر ایشان ،‌سایتی به 6 زبان فارسی،عربی،آذری،انگلیسی،روسی و اردو راه اندازی و فعال کرده است. این در حالی است که تا پیش از ظهور این فناوری نوین ،‌این امکان وجود نداشت و اگر ایشان می خواستند پیام شان را به مخاطبان شان در قلمروهای وسیع این 6 زبان برسانند ،‌باید با صرف هزینه های کلان ،‌ میلیون ها جلد کتاب چاپ می کردند و نهایتاً‌ هم توفیق کنونی در ابلاغ پیام را نداشتند.

فناوری‌های نوین؛‌ گسترش دهنده مفاسد یا مفاهیم؟!
نگرش به نیمه خالی لیوان تکنولوژی ،‌همان اندازه می تواند آسیب رسان باشد که مسحور تکنولوژی شدن و تنها نیمه پر را دیدن.
پس بهتر است به جای نفی تکنولوژی های جدید،‌ در صدد آموزش نحوه استفاده درست از آن برآییم. مثلاً‌ به جای آن که در صدد نکوهش نرم افزارهای موبایل باشیم یا در اندیشه فیلترینگ و پاک کردن صورت مساله باشیم،‌ باید به کاربران آن که عمدتاً‌ نوجوانان و جوانان هستند بیاموزیم که چگونه از اطلاعات خود مراقبت کنند و به والدین یاد دهیم که چگونه بر عملکرد فرزندان شان نظارت کنند.

قیمت سکه، طلا و ارز در بازار (جدول)

قیمت طلا و سکه
سکه طرح قدیم۹۹۳,۰۰۰
سکه تمام - امامی۹۹۳,۰۰۰
نیم سکه۵۰۸,۰۰۰
ربع سکه۳۰۲,۰۰۰
سکه گرمی۲۰۵,۰۰۰

یک گرم طلای 18 عیار۱۰۱,۹۲۰
یک گرم طلای 19 عیار۱۰۷,۵۷۰
یک گرم طلای 20 عیار۱۱۳,۲۴۰
یک گرم طلای 22 عیار۱۲۴,۵۷۰
یک گرم طلای 24 عیار۱۳۵,۸۹۰
هر مثقال طلا آبشده (مظنه)۴۴۱,۵۰۰



قیمت ارز
دلار۳,۳۲۰
یورو۴,۵۴۰
پوند۵,۵۵۰
درهم۹۰۵
دلار کانادا۳,۰۹۵
دلار استرالیا۳,۰۹۰
ریال سعودی۸۹۰
لیر ترکیه۱,۵۸۵
کرون سوئد۵۰۰

ژن‌های نخبه دارند از کشور می‌روند!

ما باید شرایط را جذاب کنیم تا آنها در کشور باقی بمانند. مثل همان دوره‌های پزشک محقق که با همکاری بنیاد ملی نخبگان در دست اجراست. تعداد زیادی از این نخبگان به علت کارهای تحقیقاتی می‌روند.
قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت می‌گوید: حدود ۵۰ درصد دانشجویان نخبه گروه پزشکی کشور بعد از فارغ التحصیلی از کشور می‌روند و اکثر آ‌نها بر نمی‌گردند، اگر این روند ادامه پیدا کند، کشور دچار فقر ژنتیکی از ژن افراد نخبه می‌شود.

به گزارش فارس، ابلاغ سیاست‌های کلی نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری و توجه ایشان بر توسعه علمی کشور موجب شد تا برای بررسی راهکارهای وزارت بهداشت برای تحقق این سیاست‌ها به سراغ قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برویم.

شاهین آخوندزاده  در این گفت‌وگو به خروج نخبگان از کشور، حقوق کم و زندگی زیر خط فقر رزیدنت‌ها در ایران، هدر رفتن بودجه پژوهشی کشور در موازی کاری‌ها، چرایی عدم ابداع دارو در کشور و کاهش رشد علمی کشور در سال 2013 اشاره‌ داشت.

  ادامه مطلب ...

راهپیمایی دلواپس‌ها بعد از نماز جمعه تهران (+عکس)

راهپیمایی «جمعه دلواپسیم» پس از نماز جمعه تهران با حضور جمعی از نمازگزاران از دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این راهپیمایی توسط کمیته ای با عنوان «صیانت از حقوق هسته ای ایران» با هدف هشدار برای جلوگیری از تکرار توافق ضعیف ژنو سازماندهی شده بود.

محمدعلی رامین فعال سیاسی و معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نهم و چند نفر از نمایندگان مجلس از جمله افراد شرکت کننده در این مراسم بودند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای «انرژی هسته ای حق مسلم ما است»، «حزب الله می میرد ذلت نمی پذیرد» بر حفظ دستاوردهای هسته ای ایران تاکید کردند.

در پایان این راهپیمایی همچنین پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

این راهپیمایی با قرائت قطعنامه ای پایان یافت.

راهپیمایی دلواپس‌ها بعد از نماز جمعه تهران (عکس)

راهپیمایی دلواپس‌ها بعد از نماز جمعه تهران (عکس)

  ادامه مطلب ...

حمله نیروهای خودسر به یک کنسرت موسیقی

کنسرت موسیقی ایرانی با صدای وحید تاج در یزد با اقدام نیروهای خودسر مواجه شد و در حالی که نوازندگان روی صحنه می‌نواختند، این خواننده اجازه رفتن روی صحنه را پیدا نکرد.

این خواننده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این کنسرت قرار بود از سوی واحد موسیقی موسسه فرهنگی هنری «توسعه آسمان هنر» 18 و 19 اردیبهشت ماه سال جاری، در سالن تربیت‌معلم شهید پاکنژاد برگزار شود.

شب هجدهم اردیبهشت، سانس اول این کنسرت از ساعت 18 تا 20 بدون مشکل برگزار شد اما قبل از برپایی سانس دوم که از ساعت 20:30 برنامه‌ریزی شده بود، جمعی کمتر از 50 نفر در محل ورودی سالن جمع شده و با تهدید و ایجاد رعب و وحشت، مسوولین برنامه‌گذاری را به لغو برنامه ترغیب کرده و از ورود مردمی که برای تماشای برنامه آمده بودند ممانعت بعمل آوردند.

حمله نیروهای خودسر به یک کنسرت موسیقی
 
ادامه مطلب ...

وقتی حوصله جان کری سر می رود

هواپیمای حامل جان کری وزیر خارجه آمریکا در بازگشت از سفر آفریقایی خود برای سوخت گیری وارد جزایر سال در کشور جزیره ای " کیپ ورده" در شمال اقیانوس اطلس و در غرب آفریقا شد.

کری در زمانی که هواپیما مشغول سوخت گیری بود مدتی از آن خارج شد و در محوطه باند فرودگاه "سال آیلند" با توپ بازی کرد.

وقتی حوصله جان کری سر می رود (+عکس)

از وی چت تا واتس اپ: این تعقیب و گریز تا کی ادامه می یابد؟!

سال گذشته ، نرم افزار موبایلی "وی چت" فیلتر شد. بیش از 4 میلیون ایرانی عضو وی چت بودند. سوال اینجاست که آیا این 4 میلیون نفر ، قید استفاده از ارتباطات موبایلی با اپلیکشین های جدید را زدند؟ پاسخ کاملاً منفی است: عده ای ، روی موبایل های خود فیلتر شکن نصب کردند و بقیه هم رفتند سراغ اپلیکیشن های دیگر مانند وایبر ، واتس اپ ، تانگو ، کوکو ، کاکائو ، دی دی، کیک ، ووکسور و ... در واقع، فروشندگان فیلتر شکن و رقبای وی چت (که همگی مانند وی چت خارجی بودند) برنده ماجرا بودند و هزینه بُرد آنها را هم نظام جمهوری اسلامی ایران داد.
  این روزها ، فیلترینگ  "واتس اپ" بحث روز میلیون ها کاربر این نرم افزار موبایلی و نیز برخی از مسوولان است. آخرین پرده این ماجرا هم تا این لحظه ، توقف فیلترینگ واتس اپ به دستور رئیس جمهور روحانی است. پیشتر رئیس کمیته فیلترینگ، خبر از تصویب مسدود سازی واتس اپ داده بود.

سال گذشته ، نرم افزار موبایلی "وی چت" فیلتر شد. بیش از 4 میلیون ایرانی عضو وی چت بودند.
سوال اینجاست که آیا این 4 میلیون نفر ، قید استفاده از ارتباطات موبایلی با اپلیکشین های جدید را زدند؟
پاسخ کاملاً منفی است: عده ای ، روی موبایل های خود فیلتر شکن نصب کردند و بقیه هم رفتند سراغ اپلیکیشن های دیگر مانند وایبر ، واتس اپ ، تانگو ، کوکو ، کاکائو ، دی دی، کیک ، ووکسور و ... .

در واقع، فروشندگان فیلتر شکن و رقبای وی چت (که همگی مانند وی چت خارجی بودند) برنده ماجرا بودند و هزینه بُرد آنها را هم نظام جمهوری اسلامی ایران داد.

 نکته مهمی که به نظر می رسد در این باره مورد بی دقتی قرار گرفته ، خلط مبحث بین محتوا و ابزار است.

  ادامه مطلب ...

سخنی با "دلواپس" هایی که دنبال پاره کردن توافق ژنو هستند:خوش به حال تان!

راستی آقایان دلواپس! تا کنون کسی از اعضای خانواده شما به خاطر پیدا نشدن دارو جان خود را از دست داده است؟ حتماً پاسخ شما منفی است و خدا را شکر ؛ اما در جریان باشید که خیلی های دیگر عزادار شده اند و کارشان از دلواپسی هم گذشته است.
عصرایران - روز گذشته جمعی از مخالفان دولت (افرادی مانند کوچک زاده، رسایی،حسینیان،شجونی و ...) با تجمع در محل سابق سفارت آمریکا (معروف به لانه جاسوسی) ، علیه توافق ژنو شعار دادند و با سازشکارانه خواندن آن ، خواستار پاره کردنش شدند. آنها نام تجمع خود را "دلواپسی" گذاشته بودند و می گفتند که دلواپس آنند که با توافق ژنو ، علیه اسلام کودتا شود ، عزت مان از بین برود و مبارزان فلسطینی تنها بمانند و نهایتاً بهائیت در کشور رشد کند!

سخنی با
این که توافق ژنو چگونه می تواند منجر به این همه اتفاقات عجیب و غریب شود به طوری که حتی علیه اسلام هم کودتا صورت بگیرد، مساله ای است که خود مدعیان باید پاسخش را بدهند. عجالتاً ضمن احترام به مخالفان توافق نامه ژنو که دلواپس سانتریفیوژها هستند ، چند کلمه ای با دلواپسان ژنو می گوییم ، هر چند که می دانیم بسیاری، در ورای دلواپسی از توافق ژنو ، عزادار منافعی هستند که با عادی شدن تدریجی روابط ایران با جهان، از دست می دهند.

آقایان دلواپس توافق ژنو که روز تا شب "ژنو ، ژنو" می کنید!
فکر می کنید چند درصد مردم مثل شما می اندیشند و شب و روزشان "ژنو" است؟! باور کنید که مردم ، دلواپسی های بزرگ تری دارند و اکثرشان هر روز خدا، درگیر ایجاد تعادل بین دخل و خرج هایشان هستند و همواره از تورم بازمانده از دولت مورد علاقه تان، عقب ترند.
خیلی هایشان هم دلواپس این هستند که اگر سر سال ، صاحبخانه بر رقم رهن و اجازه بیفزاید ، از کجا بیاورند؟

مردم دلواپس بیکاری جوانان شان هستند. نان آوران زیادی در دورانی که رئیس جمهور محبوب تان مشغول مدیریت جهانی به سبک شاخ و شانه کشیدن برای این و ان بود ، ازکار بیکار شدند؛ چرا ؟ چون کارخانه ها و کارگاه ها یکی پس از دیگری تعطیل شدند و کرور کرور انسان که تا دیروز ، لقمه نانی به دست می آوردند، تبدیل شدند به بیکاران شرمنده زن و بچه.

  ادامه مطلب ...

بیانیه وزارت ارتباطات درباره سخنان علم الهدی

در پی اظهارات آیت الله علم الهدی در نماز جمعه تهران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بیانیه کوتاهی صادر کرد:

 « با توجه به انتشار سخنان حضرت آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد در خصوص سخنان منتسب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی اعلام می گردد:

1- دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص رفع فیلتر فیس بوک تا کنون هیچگونه مصاحبه ای نداشته و این موضوع مربوط به حوزه کار کمیته تعیین مصادیق مجرمانه است.

2- قطعا حضرت آیت الله علم الهدی استحضار دارند اعلام مطلبی از تریبون نماز جمعه که بازتاب اجتماعی دارد نبایستی صرفا بر اساس شنیده ها و اطلاعات نادرست باشد و بهتر بود در صورت ابهام نیز قبل از اعلام صحت و سقم مطلب اطلاع کامل حاصل می کردند.»

دلیل تصویب فیلتر شدن "واتس آپ" مشخص شد

 دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درباره علت فیلتر شدن نرم افزار تلفن همراه واتس آپ گفت: یکی از دلایل تصویب فیلتر شدن واتس آپ از سوی کارگروه، خرید این نرم افزار توسط «زاکر برگ» مدیر آمریکایی صهیونیستی سایت فیلتر شده فیس بوک است.  

عبدالصمد خرم آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حقوقی و قضایی ایرنا اظهار داشت: فیلتر شدن واتس آپ اواخر سال گذشته تصویب و جهت اجرا به وزارت ارتباطات نیز ابلاغ شد اما هنوز این مصوبه را اجرا نکرده اند. 
 
** صدور حکم فیلترینگ واتس آپ توسط یکی از مقامات قضایی 
 
معاون قضایی دادستان کل کشور توضیح داد: علاوه بر کارگروه، یکی از مقامات قضایی استان فارس نیز دستور فیلتر شدن واتس آپ را صادر کرده است و این دستور نیز به وزارت ارتباطات اعلام شده که منتظریم هر چه سریعتر اجرا شود . 
 
** خودداری از اجرای تصمیمات کارگروه، جرم است 
 
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اضافه کرد: خودداری از اجرای تصمیمات کارگروه ومقامات قضایی جرم است و اگر ثابت شود سوء نیتی در عدم اجرای این تصمیم ها وجود دارد، افراد ذیربط قابل تعقیب هستند. 
 
خرم آبادی در خصوص نرم افزار وایبر نیز گفت: فعلا در خصوص وایبر تصمیم گیری نشده است هر چند که وایبر هم همه خطرات واتس آپ را دارد. 
 
** علت فیلترینگ نرم افزارهای خارجی ارتباطی تلفن همراه 
 
دکترخرم آبادی اعلام کرد: دلایل زیادی برای فیلتر نرم افزارهای خارجی ارتباطی تلفن همراه وجود دارد اما علت اصلی فیلتر اینگونه نرم افزارها توزیع، انتشار و اشتراک گذاری غیرقابل کنترل محتوای مجرمانه خلاف اخلاق، عفت عمومی، مقدسات، فرهنگ و ارزشهای اسلامی است . 
 
معاون قضایی دادستان کل کشور توضیح داد:دلیل دیگر فیلتر این نرم افزارها عدم نظارت مدیران و قابلیت گمنامی کاربران آنها است و این شرایط زمینه ارتکاب بسیاری از جرایم رایانه ای را فراهم می آورند و از آنجا که مدیران و سرورهای این نرم افزارها در خارج از کشور قرار دارد و هیچگونه همکاری در جهت کشف جرم و حفظ آثار علایم و دلایل وقوع آن با ضابطین و مقامات قضایی ندارند رسیدگی به بسیاری از جرایمی که از طریق نرم افزارهای مذکور ارتکاب یافته بی نتیجه باقی مانده و حقوق شکات و قربانیان جرایم تضییع می شود. 
 
** وابستگی به فیس بوک باعث شد واتس آپ زودتر فیلتر شود 
 
خرم آبادی گفت: دلیل اینکه کارگروه نرم افزار ارتباطی تصمیم به فیلترینگ ˈواتس اپˈ قبل از سایر نرم افزار های مشابه خارجی گرفت، این است که مارک زاکربرگ صهیونیست، مدیر سایت فیلتر شده فیس بوک، اخیرا این نرم افزار را به قیمت نوزده و نیم میلیون دلار خریداری و اعلام کرده قصد دارد از قابلیت های آن در جهت ارتقاء وگسترش فیس بوک استفاده کند تا بدین وسیله از ریزش فعلی کاربران آن سایت کاسته و از زوال حتمی آن جلوگیری کند بنابراین وابستگی جدید این نرم افزار به سایت فیس بوک باعث شده است که زودتر از نرم افزارهای مشابه فیلتر شود. 
 
معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار داشت: فیلتر سایر نرم افزارهای خارجی ارتباطی تلفن همراه نیز جزء برنامه های کارگروه است ولی تحقق آن منوط به این است که نرم افزارهای داخلی به قدری ازجهت کمیت وکیفیت توسعه یابند که پاسخگوی نیازهای مردم باشد. 
 
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: در این رابطه اقدامات و تلاش های خوبی صورت گرفته و شرکتهای متعددی در داخل کشور در تولید نرم افزارهای ارتباطی تلفن همراه پیش قدم شده اند و البته این موضوع نیاز به حمایت و ساماندهی از طرف دولت دارد و در کشورهای دیگر نیز اینگونه امور بدون حمایت دولت به سامان نرسیده اند. 
 

گفتگو با پدیده‌ای به نام «دی‌جی فسنقری»

مردم ما به شادی علاقه دارند، دوست دارند بخندند، شاد باشند، من خودم معتقدم که خوب است همیشه لب آدم‌ها پر از خنده باشد، شادی همه‌ چیز را تضمین می‌کند، شما وقتی شاد هستید همه‌چیز کمکتان می‌کند که یک زندگی بهتر و قشنگ‌تر داشته باشید.
گفتگو با پدیده‌ای به نام «دی‌جی فسنقری»ترجیع بند جملاتش «مردم» است. می‌گوید: «من عاشق کشورم هستم، عاشق مردمم هستم و ارادتمند تمام مردمی که در این مدت به من لطف داشتند.» گپی مختصر و تلفنی با حسین فسنقری داشتیم، تا کمی بیشتر با این کپسول شادی آشنا شویم. ساده و صمیمی با لهجه شیرین سبزواری‌اش به سوالاتمان پاسخ داد.

روزنامه اعتماد با این مقدمه، گفت‌وگوی خود با پدیده این روزهای شبکه‌های مجازی را منتشر کرده که مشروح آن در پی می‌آید:




  ادامه مطلب ...