اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

تصاویر/ جدیدترین سریال مهران مدیری

داستان سریال طنز ( ویلای من ) درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آنها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند.
ادامه مطلب ...

تصاویر معجزه جراحی زیبایی بر روی بازیگر ایرانی ؟!!!

این خانم که یادتون می یاد
غزاله جزایری
چند سال پیش توی سریال ماه رمضان به اسم اغماء

و حالا فقط بعد از چند عمل زیبایی ناقابل..
.
.
.
.
.
ادامه مطلب ...

نیما نهاوندیان در خانه ابدی آرام گرفت



پیکر مجری جوان صدا و سیما ظهر امروز پس از تشییع از محل شبکه دو، در قطعه 88 هنرمندان بهشت زهرا(ع) به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم تشییع این مجری جوان که صبح امروز از محل شبکه دوم سیما آغاز شد اهالی ورزش، رسانه و هنر حضور داشتند. در این مراسم افرادی چون بهرام افشارزاده، مهدی تاج، حمید استیلی، فرشاد پیوس، تیمورغیاثی، عبدالحمید احمدی، منوچهر زندی، فرزاد حسنی، نیما کرمی، حمید حامی، پیمان یوسفی، بهزاد کاویانی، حسین یاریارو ...حضور داشتند.

اجرای چند دوره برنامه "ورزش از نگاه دو"، "طعم ورزش"، "توپ طلایی"، "دورخیز"، "هفت سنگ" و "عید کبریا" از جمله برنامه‌های نهاوندیان در شبکه دو سیماست.  این مجری برنامه‌های تلویزیونی علاوه بر شبکه دو در رادیو و شبکه جهانی جام جم نیز برنامه داشت. جسد وی بامداد یکشنبه سوم دیماه در منزل شخصی او کشف شد و خانواده این مجری جوان ضایعه مغزی را دلیل مرگ نیما نهاوندیان اعلام کرده اند.

گروه ورزشی خبرگزاری مهر این مصیبت را به خانواده مرحوم نیما نهاوندیان، همکاران و دوستانش تسلیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آمرزش و مغفرت الهی را مسئلت دارد. شادی روحش صلوات.

پرواز هواپیما هنگام اذان ممنوع شد

اجتماعی  - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در نشست امروز بخشنامه سازمان هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی برای رعایت بحث حجاب و عفاف و همچنین ساعت پرواز هواپیماها در هنگام اذان قرائت شد.

به گزارش فارس، سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: طبق جلساتی که کمیسیون فرهنگی مجلس در هفته‌های گذشته با وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی برگزار کرد، مقرر شد درباره حجاب و عفاف شرکت‌های هواپیمایی و ساعت پرواز هواپیماها تغییراتی اعمال شود.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست امروز نامه سازمان هواپیمایی به شرکت هواپیمایی برای رعایت بحث حجاب و عفاف و همچنین ساعت پرواز هواپیماها که در تاریخ ۲۶ آذرماه به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده، قرائت شد.

وی ادامه داد: از این پس با اجرایی شدن این بخشنامه ابلاغی نخست از سوی شرکت‌های هواپیمایی به مسئله حجاب و عفاف بیش از پیش پرداخته خواهد شد و در شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌ها رعایت حجاب و عفاف مورد توجه جدی قرار می‌گیرد؛ این دستورالعمل‌ها به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ می‌شود و طبیعتاً اگر مسافران هم این دستورالعمل‌ها را ببینند آن‌ها موظف به رعایت آن می‌شوند.

طاهری در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت یادآور شد: با اجرایی شدن بخشنامه دوم سازمان هواپیمایی کشور از این پس هیچ پروازی هنگام اذان به ویژه اذان صبح انجام نخواهد شد و پروازها حداقل نیم ساعت پس از اذان صبح اجازه پرواز خواهند داشت.

عضو فراکسیون روحانیون از قدردانی اعضای کمیسیون فرهنگی به علت بخشنامه کردن دغدغه‌های کمیسیون فرهنگی مجلس در نشست امروز خبر داد و گفت: انتظار داریم این دو بخشنامه مهم سازمان هواپیمایی کشور هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

وی افزود: موضوع دیگری که در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار داشت، جمع‌بندی و تنظیم گزارش طرح اداره صدا و سیمابود که به علت کمبود وقت، کارگروه بررسی این طرح وقت بیشتری را برای بررسی و تدوین طرح مذکور خواستار شد؛ قرار است پس از بررسی‌های لازم این طرح به کمیسیون بیاید.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از رأی مثبت اعضای این کمیسیون به کلیات لایحه اصلاح قوانین تنظیم خانواده خبر داد و گفت: این لایحه که از سوی کارگروه مشترکی در مجلس با محوریت کمیسیون بهداشت و درمان و کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیت ملی و سیاست خارجی و مسئولانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی می‌شود تا در خصوص بحث تنظیم جمعیت کار کنند و جزئیات آن در کارگروه مشترک بررسی خواهد شد.

گزارش احمدی نژاد:کام مردم شیرین شد و قدرت خرید اکثرشان بالا رفت

عصرایران - در آغاز سومین سال اجرای طرح تحول اقتصادی و هدفمندی یارانه ، محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهور با شرکت در یک برنامه زنده تلویزیونی ، گزارشی از وضعیت اقتصاد کشور به مردم ارائه داد.احمدی نژاد

اهم سخنان رئیس جمهور که  به مجری گری مرتضی حیدری ، روی آنتن رفت ، به شرح زیر است:

*با اجرای هدفمندی یارانه ها ، به عدالت نزدیک شدیم و رشد اقتصادی ما به 5.2 درصد رسید و تولید در اغلب رشته ها افزایش داشت.

*کنترل مصرف انرژی محقق شد. اگر نسبت رشد متوسط 20 ساله را ادامه می دادیم الان مصرف بنزین ما در روز 135 میلیون لیتر بود ولی الان 62 میلیون لیتر مصرف داریم.
در سال 90 ، مصرف خانگی و تجاری برق و گاز پایین آمد ولی مصرف در بخش صنعت بالا رفت که نشانه رشد صنعت است.

در برق ، در 10 سال گذشته 7.4 درصد در هر سال رشد مصرف داشتیم ولی در سال 90 ، رشد مصرف ، دو دهم درصد منفی بود. در سایر حامل های انرژی هم این گونه بود.

ادامه مطلب ...

اهنگ جدید و زیبای گلشیفته فراهانی به نام جستجوی سرنوشت

اهنگ جدید و بسیار زیبای گلشیفته فراهانی به نام جستجوی سرنوشت
http://www.picofa.org/images/36iee79nzsllftauz4a.jpg

http://www.picofa.org/images/rmnv6pzkhci3oh59q0j.gif

فروش فوق‌العاده"من مادر هستم"بعد از دوهفته

من مادر هستم» بعد از دو هفته اکران به فروش کلی یک میلیارد در کل ایران دست یافت و سرمایه گذاران تولید خود را خوشحال کرد.

فیلم پرحاشیه فریدون جیرانی یعنی «من مادر هستم» بعد از دو هفته اکران و با اینکه سینماهای حوزه هنری را در اختیار ندارد توانست تنها در تهران بیشتر از ۸۰۰ میلیون تومان عایدی داشته باشد.

این میزان فروش در کنار فروش بیشتر از ۲۰۰ میلیونی این فیلم در شهرستانها سبب ساز آن شد که فریدون جیرانی خوشحالترین کارگردان این روزهای سینمای ایران باشد.

جیرانی که در سه روز ابتدایی اکران و به واسطه تهدیدات پی در پی گروههای افراطی به شدت استرس این را داشت که نکند فیلمش از پرده برداشته شود حالا تنها ۱۵ روز بعد از شروع اکران میلیاردی شدن فیلمش را به نظاره نشسته است.

این در حالی است که از انتهای این هفته به تعداد سینماهای این فیلم افزوده شده و سینماهایی مانند پارس، کیان و موزه سینما هم این فیلم را در برنامه نمایش خود قرار خواهند داد.

با این حساب به نظر می رسد «من مادر هستم» بتواند حداقل ظرف دو هفته آینده یک میلیارد دیگر هم عایدی داشته و به تنهایی رقم فروش دو میلیارد تومان را رد کند.

این پیش بینی فروش سبب ساز آن می شود که سینماداران هم جرات نکنند حداقل تا زمان جشنواره این فیلم پرفروش را از سبد اکران حذف کنند به خصوص که دیگر فیملهایی که همزمان با این فیلم روی پرده اند نتوانسته اند فروش معقولی را داشته باشند.