اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

آیا روش های گاز انبری ادامه می یابد؟

مردمی که به خیز «من سرهنگ نیستم؛ حقوق دان هستم» حسن روحانی لبیک گفتند و او را انتخاب کردند، انتظارشان این است از روش ها «گازنبری» اجتناب شود، رویه ها به روز و اصلاح گردند و راه های آزموده شده و نتیجه نگرفته، دوباره به کار گرفته نشود/ بسیار روشن است که تدام این روش ها نه تنها موثر نیست بلکه عین بی «تدبیری» و گامی است «امید» سوز.

 
ادامه مطلب ...

ملی پوش زن تکواندوی ایران در تیم ملی بلژیک/عکس

ورزشی > ورزش جهان  - عضو پیشین تیم ملی تکواندوی زنان ایران پس از عزیمت به بلژیک، در قالب تیم ملی این کشور با ورزشکار اسراییلی مبارزه کرد.

  "راحله آسمانی"، ملی‌پوش پیشین وزن ۶۲ کیلوگرم تیم ملی تکواندوی ایران «حدود هشت ماه است که بی‌ سروصدا در قالب تیم ملی بلژیک در مسابقات شرکت می‌کند» و در این مدت توانسته سه مدال طلا و یک برنز برای این کشور کسب کند.

آسمانی در این مدت  برای تیم ملی بلژیک به میدان رفته و در یکی از چهار تورنمنتی که با تابعیت جدیدش شرکت کرده با ورزشکاری از اسراییل نیز مبارزه کرده و او را شکست داده است.

 فدراسیون تکواندوی ایران «رنکینگ راحله آسمانی در لیست المپیکی‌ها و جهانی را که به واسطه حضور در تیم ایران به دست آمده بود»، در اختیار بلژیک قرار نداده است و از این رو، ملی‌پوش سابق ایران نمی‌تواند در تورنمنت منچستر که بزودی برگزار می‌شود، برای تیم ملی بلژیک به میدان برود.

راحله آسمانی نخستین زن ایرانی است که موفق شد به فینال بازی‌های آسیایی راه یابد. او در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو در کشور چین پس از کسب سه پیروزی، در بازی نهایی به تکواندوکاری از کره جنوبی باخت و به مدال نقره وزن منفی ۶۲ کیلوگرم دست یافت.

کسب مدال طلای تورنمنت بین‌المللی منچستر انگلیس در سال ۲۰۱۰ و مدال طلای مسابقات بین‌المللی "جام فجر" در سال ۸۹ از دیگر افتخارات آسمانی در تیم ملی تکواندوی ایران محسوب می‌شود.

وی هم‌چنین در قالب تیم ملی بلژیک در سال ۲۰۱۳ به مدال طلای مسابقات آزاد هلند، آلمان و تاپیا و مدال برنز مسابقات آزاد بلژیک دست یافته است.

در زیر تصاویری از راحله آسمانی در لباس هر دو تیم ایران و بلژیک را ببینید.
راحله آسمانی

  ادامه مطلب ...

ظریف در پشت صحنه‌ سریال مهران مدیری

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به دعوت مهران مدیری در محل ضبط مجموعه‌ی جدید این کارگردان با نام «شوخی کردم» حضور پیدا کرد.

 به گزارش «پرسش» به نقل از ایسنا، مدیری پس از استقبال از ظریف، روند تولید مجموعه‌ی جدیدش را برای وی شرح داد.

روابط عمومی سریال «شوخی کردم» گزارش داد: در پی تماس‌های پی در پی موبایل دکتر ظریف، مدیری به شوخی از او خواست یک ربع گوشی موبایلش را به او واگذار کند تا وی پاسخگوی تماس‌ها باشد.

ظریف هم پاسخ داد: «پس جواب دبیر کل سازمان ملل را هم خودت بده ... »

بخش دوم این ملاقات، به بازدید دکتر ظریف از دکورهای مجموعه‌ی «شوخی کردم» گذشت که مدیری توضیح نسبتآ جامعی راجع به نحوه‌ی ضبط و تولید این مجموعه ارائه داد.

این ملاقات صمیمانه که شامگاه سه‌شنبه - بیست و ششم آذر - انجام شد، با عکس یادگاری دکتر ظریف با بازیگران و عوامل این مجموعه به پایان رسید.

مجموعه‌ی «شوخی کردم» با موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با حضور 67 بازیگر طنز ایران، از اواسط دی ماه در شبکه خانگی توزیع خواهد شد.

 

  ادامه مطلب ...

عکس جدید لیلا اوتادی و نیوشا ضیغمی در اینستاگرام در کنار گربه ایرانی

نیوشا ضیغمی در اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرده است که صحتنه پشت سر او بسیار عجیب است. گویا شمع برای گربه تازه از دست رفته او روشن شده است !لیلا اوتادی هم یک عکس زیبا در کنار یک گربه ایرانی منتشر کرده

75825 136997689042

شیوع بیماری زگیل تناسلی/ یک میلیون مبتلا در ایران

رئیس انجمن مددکاری از شیوع بیماری خطرناکی به نام زگیل تناسلی خبر داد. به گفته وی؛ تاکنون حدود ۱ میلیون نفر به آن مبتلا شده‌اند و هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.
بیماری زگیل تناسلی به سرعت منتقل می‌شود/ تنها راه مقابله با آن پیشگیری با واکسن است که مثل فلج اطفال به همه زده شود زیرا همه در معرض خطر هستند/ این واکسن در ایران موجود نیست و افراد باید آن را از خارج از کشور تهیه کنند.
 
"مصطفی اقلیما"، مددکار اجتماعی و رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی، در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا؛ در مورد این مسئله که چه بیماری‌های مقاربتی به جز ایدز اکنون در بین مردم رواج دارد؛ گفت: بیماری‌های عفونی وجود دارند اما قابل درمان هستند و بیماری‌هایی مانند سفلیس هم که دیگر تقریبا ریشه کن شده‌اند. بیماری که امروز بسیار رواج پیدا کرده است و از ایدز هم خطرناک‌تر است بیماری زگیل تناسلی است.
 
وی ادامه داد: در این بیماری زگیل‌هایی روی آلت تناسلی ایجاد می‌شود و در حین مقاربت جنسی به سرعت منتقل می‌شود. این زگیل‌ها سبب عفونت و سرطان می‌شود و افراد مبتلا همچنین نمی‌توانند دیگر بچه‌دار شوند.
 
اقلیما افزود: این بیماری درمان سختی دارد و تنها راه مقابله با این بیماری پیشگیری است و آن هم فقط توسط واکسن انجام می‌شود. البته حتی یک عدد هم از این واکسن در ایران موجود نیست و افراد باید آن را از خارج از کشور تهیه کنند.
 
این مددکار اجتماعی گفت: بعضی آقایان برای درمان این بیماری لیزر درمانی می‌کنند اما فایده‌ای ندارد و پس از ۱۰ روز تا یک ماه دوباره باز می‌گردد. بعضی از متخصصین طب سنتی هم می‌گویند که شاید سه بار استفاده از داروی نظافت باعث درمان آن شود که این امر از لحاظ علمی ثابت نشده است.
 
اقلیما ادامه داد: ظرف یک سال گذشته این بیماری به شدت شیوع یافته است و چون از راه مقاربت انتقال پیدا می‌کند سرعت شیوع آن بسیار زیاد است. سال گذشته روزانه ۱ تا ۲ نفر مبتلا به من مراجعه می‌کردند در حالی که امسال روزی ۱۰ الی ۱۵ آقا که به این بیماری مبتلا هستند به من مراجعه می‌کنند. تاکنون شاید حداقل یک میلیون نفر به این بیماری مبتلا شده باشند. این بیماری در آستانه اپیدمی شدن است.
 
وی افزود: باید سریعا از خارج واکسن تهیه شود و مثل فلج اطفال به همه زده شود زیرا همه در معرض خطر هستند، همچنین تاکنون در این باره اطلاع رسانی نشده است و باید هرچه زود‌تر آموزش و اطلاع رسانی شروع شود.
 
رئیس انجمن علمی مددکاران در آخر گفت: من از وزیر بهداشت استمداد طلب می‌کنم و هشدار می‌دهم که برای این مسئله کاری انجام دهد زیرا در آینده خیلی دیر خواهد شد و دیگر هیچ کاری نمی‌توان کرد.

اشکان خطیبی و عکس همسر قلابی و واقعی اش!!

امروز عکسی از اشکان خطیبی و همسرش در بعضی سایت ها منتشر شد که البته این خانم همسر اشکان نیست.

 اشکان خطیبی و عکس همسر قلابی و واقعی اش!!

و احتمالا به صورت عمدی هم عکس رو کات کردن که مشخص نشه دست خانم توی دست مردی هست که سمت چپش ایستاده.عکس اصلی را در زیر مشاهده میکنید

اما همسر واقعی اشکان چه کسیست؟

اشکان خطیبی و عکس همسر قلابی و واقعی اش!!

سمت راست تصویر کنار همدیگه ایستادن

اشکان خطیبی و عکس همسر قلابی و واقعی اش!!

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک صادرات تمدید شد

بانک صادرات ایران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود در شهرهای بندر عسلویه، بندر طاهری، نخل‌تقی، چاه مبارک، اخند، پرک و بیدخون برای تصدی شغل بانکدار (تحویلدار)، از داوطلبان مرد واجد شرایط بر اساس ضوابط آیین نامه استخدامی مربوط، از طریق آزمون استخدامی، انجام مصاحبه ...

به گزارش سایت استخدامی پرداد به نقل از تارنمای اطلاع رسانی بانک صادرات: مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بانک صادرات تا پایان آذرماه 92 تمدید شده است.

بانک صادرات به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود در شهرهای بندر عسلویه، بندر طاهری، نخل‌تقی، چاه مبارک، اخند، پرک و بیدخون برای تصدی شغل بانکدار (تحویلدار)، از داوطلبان مرد واجد شرایط اقدام به استخدام تعدادی نیروی قرارداری کرده است.

بانک صادرات بر اساس شرایط و ضوابط آیین نامه استخدامی مربوط، از طریق آزمون استخدامی، انجام مصاحبه، معاینات پزشکی و . . . با انعقاد قرارداد کار موقت با بیمه درمان و بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی دعوت به همکاری کرده است.

متقاضیان محترم شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات می توانند تا پایان آذرماه 92 با مراجعه به آدرس www.bsi.ir نسبت به ثبت نام ،اقدام کنند.

یک روز معمولی در پارکینگ دانشگاه دوبی !/ عکس

میهن استار: در حالی که بسیار از دانشجویان حتی در کشورهای اروپایی برای تأمین هزینه تحصیلشان مجبور به انجام کارهای پاره‌ وقت و سخت هستند دانشجویانی دانشگاه آمریکایی دوبی هیچ دغدغه‌ای به جز عوض کردن و پز دادن به ماشین‌های لوکس‌شان ندارند.

یادتان باشد که میانگین سن مالکان این خودروها ۱۸ تا ۲۴ سال است که بیشتر آنها تاکنون یک بار هم شغلی نداشته‌اند!

یک روز معمولی در پارکینگ دانشگاه دوبی !/ عکس
 
ادامه مطلب ...

عکسهای آقای ظریف و چفیه انرژی اتمی

دم در که چفیه تعارف کردن آقای ظریف نگرفتن. بعد هم که قبل سخنرانی براشون آوردن مشخصه که زیر کت خوب جاسازی شده


عکسهای آقای ظریف و چفیه انرژی اتمی ظریف،وزیر امور خارجه

کروبی جراحی شد+ عکس

مهدی کروبی تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
به گزارش «خرداد» پسر ارشد مهدی کروبی، محمدحسین کروبی اعلام کرد که پدرش سه روز قبل تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته و پس از طی دوران نقاهت به محل نگهداری خود بازگردانده شده است.
 
گفتنی است حال عمومی وی مطلوب بوده و رو به بهبودی است.
 

تصویر زیر قبل از عمل جراحی کروبی گرفته شده است که وی را در کنار فرزندش نشان می دهد.