اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

چرا مردم به دنبال "کمک رسانی غیر دولتی" بودند؟!

درصد قابل ملاحظه ای از مردم در طول روزهای اخیر ، از همدیگر می پرسیدند که آیا جای مطمئنی را می شناسید که کمک هایشان را به دست زلزله زده ها برساند؟حتی بسیاری از مردم ، کمک های خود و اطرافیانشان را به طور انفرادی و با خودروهای شخصی ، به مناطق آسیب دیده بردند و بین زلزله زدگان توزیع کردند.
عصرایران ؛ جعفر محمدی - زلزله آذریایجان ، در کنار همه درس هایی که داشت ، حاوی یک "هشدار جدی" برای مسوولان بود. هشداری که اگر جدی گرفته نشود ، پیامدهایی به مراتب بیشتر از زمین لرزه آذربایجان خواهد داشت.

بعد از زلزله 21 مرداد ، نهادهای امدادی و در رأس آنها سازمان هلال احمر ، فراخوان های متعددی برای جمع آوری کمک های مردمی دادند و بسیاری از مردم نیز کمک های خود را از طریق همین نهادهای دولتی ، به دست زلزله زدگان رساندند.

هلال احمر ادامه مطلب ...

رشیدپور: به من گفتند که زر نزنم، حالا...!

سایت اعتدال نوشت: بحث ساخت و ساز و ایمنی اماکن و منازل بعد از زلزله جزو پربحث ترین موضوعات می باشد، رضا رشیدپور از مجریان باسابقه صدا و سیما  در همین زمینه در فیس بوک خود نوشت:درست یکسال پیش اجرای مراسم مدیران ستاد بحران برعهده من بود. تمام سخنران ها از جمال و جبروت مدیران توانمند بحران کشور حرف می زدند و در چاپلوسی تهوع آوری از یکدیگر سبقت می گرفتند. چون رشته ی تحصیلی من مهندسی سازه است لابلای اجرای برنامه چند انتقاد فنی مطرح کردم که بلافاصله با عکس العمل شدید مقامات حاضر مواجه شدم . استاندار وقت روی یک تکه کاغذ پاره به مدیر برنامه نوشته بود که "به مجری بگویید ... نزند". یکسال گذشت و من ... نزدم. حالا نوبت شماست!

بزرگتـرین استخـر جـهان در مرتـفع ترین نقـطه سنـگاپور

اگر ترس از ارتفاع دارید فکر شنا در این استخر را از سر بیرون کنید. این استخر که "بی نهایت" نام دارد بر روی سقف SkyPark که دهانه سه هتل مجلل است واقع شده و در نوع خود یکی از بزرگترین استخرها در جهان است. بطوریکه سطحی که این استخر بر روی آن قرار گرفته از برج ایفل هم طویل تر است (یعنی اگر برج بر روی زمین قرار گرفته باشد) ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ادامه مطلب ...

Alex Morgan ; فوتبالیست تیم ایالات متحده

  > Alex Morgan 

Alex Morgan
  • U.S. National Team: WNT
  • Position: Forward
  • Date Of Birth: July 2, 1989
  • Height: 5-7
  • Hometown: Diamond Bar, Calif.
  • Club: out of contract

.         .

ادامه مطلب ...

12 Se...iest Women of the 2012 Olympic Games

http://briefed.ca/vancouver/2012/07/12-sexiest-women-of-the-2012-olympic-games/

"زلزله" از نظر این دو روزنامه اهمیت نداشت (+تصویر)

نگاهی به نیم تای بالای صفحه اول روزنامه های صبح امروز نشان می دهد که دو روزنامه "رسالت" و "کیهان"، نه تنها در عکس و تیتر اول روزنامه بلکه حتی در میان اخبار حاشیه صفحه هم به موضوع زلزله اشاره نکرده اند.


زلزله 6.2 ریشتری در شهرهای شمالغربی کشور که موجب کشته و زخمی شدن هزاران تن از هموطنانمان شده ، گویا برای برخی از مطبوعات کشور، اهمیت چندانی نداشته است!

نگاهی به نیم تای بالای صفحه اول روزنامه های صبح امروز نشان می دهد که دو روزنامه "رسالت" و "کیهان"، نه تنها در عکس و تیتر اول روزنامه بلکه حتی در میان اخبار حاشیه صفحه هم به موضوع زلزله اشاره نکرده اند.

موضوعات مهم از نگاه این دو روزنامه و سایر روزنامه های صبح امروز را در زیر می خوانید:



عکس اول روزنامه رسالت مربوط به بازگشت تیم وزنه برداری از المپیک و تیتر اول این روزنامه هم درباره سازماندهی تروریست ها در مرز سوریه بود و در اخبار حاشیه صفحه اول هم اشاره ای به زلزله استان های غربی نشده است.




روزنامه کیهان هم با انتشار عکسی از بارش باران در ایران ، تیتر اول خود را به نا امن شدن مرزهای سوریه اختصاص داده است.

ادامه مطلب ...

وزیرعلوم:‌ حذف دختران در کنکور 91 جوسازی رسانه‌های بیگانه است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر پذیرش جنسیتی در کنکور 91، گفت: این اخبار از جوسازی‌های رسانه‌های بیگانه ناشی می‌شود.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر کامران دانشجو در ضیافت افطاری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شده بود، طی نشستی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حذف دختران در پذیرش کنکور91 جوسازی رسانه‌های بیگانه است، تاکید کرد: حذف جنسیتی یک حاشیه سازی است که به آن دامن زده می‌شود و موضوعی است که از طرف رسانه‌هایی چون بی بی سی و VOA نشات می‌گیرد و باید گفت که زمانی آنها از ما ناراحت می‌شوند که کار ما درست است.

وی با بیان اینکه 90 درصد کل ظرفیت کنکور امسال بین دختران و پسران رقابتی بوده است، گفت:تنها حدود 5 درصد از ظرفیت‌ها مربوط به مردان و حدود 5 یا 6 درصد نیز مربوط به زنان است که حدود 5 درصد زنان شامل دانشگاه‌های الزهرا(س)، حضرت معصومه(س)، کوثر بجنورد و برخی دانشگاه‌های دخترانه دیگر نیز می‌شود و حدود 5 درصد ظرفیت مردان نیز شامل دانشگاه‌هایی چون امام حسین(ع)، مالک اشتر و غیره می‌‌شود.

وزارت علوم را در دست اندازهای سیاسی نیندازید

وی خطاب به رسانه‌ها با تاکید بر اینکه وزارت علوم را در جناح‌های سیاسی قاطی نکنید، تصریح کرد: ما یک مجموعه علمی و دانشگاهی هستیم بنابراین این مجموعه را در دست اندازهای سیاسی نیندازید. چرا که تمام تلاش ما این است که در مسیر علم و پویایی توام با دین حرکت کنیم البته این موضوع باعث نمی‌شود که ما شور و نشاط سیاسی در دانشگاه‌های خود نداشته باشیم اما ما را از بعد سیاسی تحلیل نکنید.

ادامه مطلب ...

صداو سیما باز هم شکست خورد

عصر ایران - عصر روز گذشته خبر زلزله شدید و پرتلفات در شمال غرب کشور به سرعت برق و باد در خبرگزاری ها ، سایت های خبری و شبکه های مجازی چرخید و یک ساعتی طول نکشید که این خبر حتی به صدر اخبار برخی شبکه های ماهواره ای تبدیل شد ، اما تا زمانی که این خبر به حدی از اهمیت برسد که شایسته زیر نویس های شبکه خبر و دیگر شبکه های داخلی که از بودجه بیت المال همین مردمی که زیر آوار مانده یا کشته شده بودند ، برسد ساعت ها زمان طی شد!

واقعیت این است که نگارنده هر چه با خود می اندیشد رفتارها و سلوک صداو سیما در این فقره را درک نمی کند و متوجه نمی شود چرا وقتی حادثه ای در ابعاد زلزله شدید در آذربایجان شرقی و استان های همجوار به وقوع می پیوندد که صدها کشته و هزاران زخمی دارد ، به قول معروف " کک صداو سیما هم نمی گزد؟ "

آیا این توهین به همه مردم نیست ؟ طرفه آنکه در همان شبی که صداوسیما حتی به خود زحمت نداد یک شبکه تلویزیونی خود را به پوشش خبری لحظه به لحظه زلزله آذربایجان شرقی اختصاص دهد ، در خبرهای برگزیده شده برای بخش های مختلف خبری حتی خبر تصادف یک کامیون با یک دوچرخه سوار در آلمان که منجر به مرگ یک تن و زخمی شدن سه تن دیگر شده بود و واژگون شدن اتوبوس در هند به یک دره و اخبار "بسیار بسیارمهم " اعتراض چند شهروند آمریکایی به وضعیت اقتصادی به طور خاص و با آب و تاب پوشش داده می شد.

ولی مردم ایران در همان شب نباید متوجه می شدند که در سرزمین شان در همان لحظه صدها و شاید هزاران نفر در اثر حادثه زلزله کشته ، زخمی شده و یا زیر آوار منتظر رسیدن یک دست یاریگر هستند.
صدا و سیما در جریان المپیک ، با قطع برنامه های عادی خود ، برخی از مسابقات را پخش مستقیم می کرد ؛ آیا زلزله شمال غرب کشور به اندازه فلان مسابقه تکواندو یا کشتی و پینک پنگ ارزش خبری نداشت تا لحظه به لحظه از ان اطلاع رسانی کند؟

واقعا صداوسیمای ما چه زمانی از حالت یک بوقچی تبلیغاتی خارج شده و وقتی در سال هزاران میلیارد تومان ازبودجه عمومی این ملت می مکد ، واقعا شایسته عنوان " ملی " و متعلق به همه مردم خواهد شد؟

صدا و سیما کارهای مهمتری داره .
بررسی وضعیت مردم محروم اروپا ، بررسی وضعیت تروریستهای سوریه ، وضعیت اسفناک بیکاری و فقر و گرسنگی 99.99 درصد مردم امریکا و مسائل مهم دیگه وقتش رو پر کرده . دیگه وقتی براش نمیمونه که به این مسائل پیش پا افتاده مثل زلزله ، دو و نیم برابر شدن قیمت ارز و مشکلات داخلی بپردازه

قویترین مرد آلمان اهل آبادان است!+عکس

قوی‌ترین مرد سال آلمان جوان ایرانی‌الاصلی است که از سال‌ها پیش در آلمان زندگی می‌کند.

به گزارش آفتاب به نقل از دویچه وله، قوی‌ترین مرد سال آلمان جوان ایرانی‌الاصلی است که از سال‌ها پیش در آلمان زندگی می‌کند. این ورزشکار نه تنها هفت سال است که گوشت را کنار گذاشته، بلکه اخیرا هر نوع پروتئین حیوانی را هم از رژیم غذایی خود حذف کرده است.

ادامه مطلب ...

بوی نامطبوعی مردم اهواز را آزار می دهد

این روزها مردم اهواز با بویی آزار دهنده مواجه شده اند که در برخی اوقات در این شهر می پیچد و اهواز را تحت تاثیر قرار می دهد به گونه ای که تحمل آن حتی از گرد و غبار هم سخت تر است.

به گزارش مهر، اهوازی ها در چند سال اخیر با مشکلات زیست محیطی فراوانی مواجه شده اند که بی شک زندگی در این شهر را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده به گونه ای که این روزها تقاضا برای مهاجرت از این شهر به بالاترین سطح ممکن خود رسیده است.

گرد و غبار که چند سالی مردم این شهر را آزار می دهد و باعث بروز بیماریهای فراوانی در بین مردم این کلانشهر شده از اصلی ترین علل تمایل مردم برای ترک شهر و زندگی در استانهای خوش آب و هوا مثل البرز، اصفهان، فارس و شمال کشور است.


..

ادامه مطلب ...

با 34 کشوری که از ایرانیان ویزا نمی خواهند، کمی آشنا شویم !

در فهرست 34 کشوری که ایرانیان را بدون روادید راه می‌دهند، این نام‌ها قرار دارندکیپ ورد، کومور، جیبوتی، کنیا، ماداگاسکار، موزامبیک، سیشل، تانزانیا، توگو، اوگاندا، بولیوی، دومینیکا، اکوادور، هائیتی، نیکاراگوئه، ونزوئلا، ارمنستان، بنگلادش، اندونزی، لائوس، ماکائو، مولداوی، مالزی، نپال، عمان، سری‌لانکا، تیمور شرقی، کوزوو، جزایر کوک، ایالات فدرال میکرونزی، نیووی ، پالائو ، ساموآ ، تووالو.
البته باید خوشحال باشید چون به تازگی سوریه نیز به جمع این کشور ها اضافه شده است
خب، خوب است که این چند کشور ناشناخته را بهتر بشناسیم !!!نیویی
Niue

دروغ چرا هر چی گشتم نتونستم بفهمم کشور دوست و برادر نیووی کجای دنیا قرار داره
اصلا کشوره یا نه؟

بعد فهمیدم یکی از جزایر نیوزلنده که مستقل شده

جمعیت : حدود 1400 نفر (هزار و چهرصد نفر) !!!

اطلاعات بیشتر

ادامه مطلب ...

?????

خوب ! خبر را که دیدید. خیلی شفاف اعلام شده ایران سالانه 217 میلیارد دلار از فروش نفت و گاز (معادن ، پتروشیمی ، مالیات و ... رو حساب نکردیم) پول می گیرد

217 میلیارد دلار =238700 میلیارد تومان .... یعنی روزانه حدودا 650 میلیارد تومان (دلار به قیمت 1100 تومان)

یعنی با درآمد یک روز نفت و گاز کشور می توان بدون وام و منت کل مسکن مهر یعنی 31000 واحد 75 متری را از ابتدا با قیمت هر متر مربع 300000 تومان ساخت و تمام کرد و به رایگان به مردم داد!

یعنی با در آمد پنج روز ( صبح شنبه تا پایان چهار شنبه ) می توان یارانه نقدی کل کسانی که ثبت نام کرده اند یعنی 72 میلیون و پانصد هزار نفر را واریز کرد
یعنی اینکه با درآمد یک روز و نیم کشور می توان ورزشگاهی ساخت که لیاقت برگزاری المپیک لندن را داشته باشد

یعنی با در آمد یک هفته مملکت می توان 104 هواپیمای ایرباس A320 نو خرید
با در آمد بیست روز کشور می توان 743150 تویوتا کرولا 2011 خرید و هرچی ماشین داغونه از سطح کشور جمع کردوسرانه مصرف بنزین رو به 5-6 لیتر در 100 کیلومتر رسوند
پس با حدود یکماه درآمد نفت و گاز میتوان نصف مشکلات سی ساله مملکت رو حل کرد... ببین با 12 ماه چه کارهایی میشه کرد!جدا" این پول ها کجاست؟???