اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

دادستان: ورود تورهای مختلط به کویر مرنجاب ممنوع شد

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آران و بیدگل (اصفهان) از ممنوعیت ورود گردشگران و تورهای مختلط به منطقه بین المللی گردشگری مرنجاب و شهر زیرزمینی نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

محسن تاج افروز در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به دستور رئیس کل دادگستری استان اصفهان مبنی بر برخورد قاطع با متخلفین و تورهای مختلط در منطقه مرنجاب و نظر به اینکه مختلط بودن تورها باعث هنجار شکنی ارزش‌های دینی و انقلابی می‌شود و حتی برخی بانوان اقدام به کشف حجاب در منطقه مرنجاب کرده‌اند، برخورد با این ناهنجاری نیاز به آگاه سازی و اطلاع رسانی دارد.

وی اظهار کرد: بر طبق این این دستور نامه‌ای مبنی بر توقف ورود تورهای مختلط به کویر مرنجاب و شهر زیرزمینی به فرماندهی انتظامی آران و بیدگل ارسال و در این نامه مقرر شده از تاریخ 23 آذرماه از ورود تمامی تورهای مختلط جلوگیری شود.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آران و بیدگل افزود: حوادث پیش آمده در چند سال اخیر در منطقه مرنجاب به ویژه حوادث روز هشتم محرم در منطقه که به کشف حجاب در این منطقه انجامید، منجر به اعتراضات گسترده‌ای در سطح شهرستان شده بود.

تاج افروز تصریح کرد: تاکنون بارها شاهد هنجارشکنی‌ها و اعمال خلاف شرع در منطقه مرنجاب بودیم که مستندات آن موجود و در دسترس است.

وی خاطر‌نشان کرد: شهرستان مذهبی آران و بیدگل با تقدیم بیش از 750 شهید، به عنوان شهر قرآنی کشور ظرفیت و توان پذیرش این ناهنجاری‌ها را ندارد و طبق قانون از ورود تورهای مختلط از تاریخ مذکور به کویر مرنجاب و شهر زیرزمینی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، پس از حادثه کشف حجاب در روز هشتم محرم امسال تعدادی از خانواده‌های شهدا و مردم در مقابل دفتر امام جمعه آران و بیدگل تجمع کردند. تجمع کنندگان که خواستار رسیدگی سریع موضوع بودند در دیدار با امام جمعه آران و بیدگل خواسته‌های خود را مطرح کردند.

امام جمعه آران و بیدگل نیز در این دیدار گفت: در صورت ساماندهی نشدن وضعیت مرنجاب به وظیفه شرعی خود عمل خواهیم کرد.

آیت الله سید محمد موسوی در جمع تعدادی از خانواده‌های شهدا و بسیجیان آران و بیدگل افزود: منطقه گردشگری مرنجاب یا باید به طور کلی و صحیح ساماندهی شود و یا به طور کامل بسته و از ورود گردشگران ممانعت شود.

وی با اشاره حوادث رخ داده در ایام محرم و تصاویر بی بند و باری برخی از گردشگران در منطقه مرنجاب افزود: در صورتی که ساماندهی منطقه گردشگری مرنجاب انجام نشود، برای بسته شدن این منطقه منتظر مصوبه و قانونی نخواهیم بود و به وظیفه شرعی خود عمل خواهیم کرد.

امام جمعه آران و بیدگل خاطر‌نشان کرد: برای ساماندهی وضعیت مرنجاب ایجاد کیوسک نیروی انتظامی، برگزاری مراسم مذهبی و تایید حضور تورهای گردشگری به همراه لیدرهای معتبر را در دستور کار موقت خود قرار داده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد