اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

این مجریان صداوسیما ممنوع الاجرا شدند

http://www.baharnews.ir/images/docs/000004/n00004125-b.jpg
برخی از مجریان سرشناس و همچنین مطرح صدا و سیما از سوی مسئولین مربوطه جهت اجراء برنامه های شبکه های مختلف سیما ممنوع الاجرا شدند.سروش نیوز نوشت: طبق شنیده ها احسان علیخانی مجری معروف برنامه ماه عسل، آزاده نامداری از مجریان شبکه دو سیما و فرزاد حسنی که دوباره با ویژه برنامه عید نوروز به شبکه سه سیما آمده بود,همگی ممنوع الاجرا شدند. بنا براین گزارش به عنوان مثال برنامه ماه عسل شبکه سوم سیما که یکی از ویژه برنامه های پر مخاطب ماه مبارک رمضان این شبکه است را بناست علی ضیا از مجریان جوان سیما به اجراء در بیاورد. ظاهرا علت مخالف با اجرا این مجریان واکنش آنان نسبت به طرح تفکیک جنسیتی مجریان زن و مرددر صداو سیما بوده است.

پیام تسلیت وزیر دفاع ایران به وزیر دفاع سوریه

 پیام تسلیت وزیر دفاع ایران به وزیر دفاع سوریه: ارتش سوریه پیروز خواهد شد
در پیام وزیر دفاع کشورمان به وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه، ضمن محکومیت فجایع تروریستی امروز این کشور آمده است: ارتش جمهوری عربی سوریه در مسیر مقابله با رژیم‌صهیونیستی و نظام سلطه حاکم بر جهان پیروز خواهد شد.

فارس:به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به سپهبد جاسم فریج وزیر دفاع جدید جمهوری عربی سوریه،  فجایع تروریستی امروز این کشور، که منجر به شهادت وزیر دفاع این کشور شد را تسلیت گفت.

 متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا‌ الیه راجعون

جناب آقای سپهبد فهد جاسم فریج

وزیر محترم دفاع جمهوری عربی سوریه

با تقدیم سلام و احترام

اقدام تروریستی و جنایتکارانه امروز علیه تنی چند از مقامات نظامی و امنیتی سوریه علی‌الخصوص وزیر دفاع سپهبد داود راجحه موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.

ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی و تسلیت ضایعه فقدان ایشان به جنابعالی، دولت و ملت شریف سوریه با بازماندگان این حادثه تروریستی اعلام همدردی کرده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و غفران الهی مسئلت می کنم.

تروریست ها هیچ‌گاه نتوانسته اند بر اراده ملت ها فائق آیند و این بار هم با اجرای جنگ روانی نخواهند توانست بر اراده ملت مقاوم و شریف سوریه غالب شوند.

رجاء واثق دارم ارتش جمهوری عربی سوریه که تا کنون با اقتدار کامل در برابر زیاده خواهی‌های رژیم‌صهیونیستی مقاومت کرده، در مسیر مقابله با این رژیم و نظام سلطه حاکم بر جهان پیروز خواهد شد.

در شرایط کنونی، توفیق روزافزون جنابعالی در مسئولیت خطیر وزارت دفاع به ویژه ایجاد ثبات و استقرار حاکمیت ملی جمهوری عربی سوریه را از خداوند متعال خواستارم.

Jumbo Jet Hostel هم هتـل و هم هواپیـما !

شاید براتون جالب باشه که بدونید در فرودگاه استکهلم سوئد یک فروند بوئینگ 747 که دیگه بازنشسته شده به هتل تبدیل شده است. این هواپیما که پیشتر به یک شرکت هواپیمایی سنگاپوری تعلق داشت، در فرودگاه به حال خود رها شده بود که به این شکل داره از اون استفاده میشه که البته در نوع خودش هم جالبه هم بی نظیر ! 

این هتل بوئینگی دارای 25 اتاق یک تا 4 تخته، 9 دستشویی و یک سوئیت ماه عسل در اتاق خلبان آن است. در کل 72 تخت در هواپیما جاسازی شده و فقط سوئیت ماه عسل دارای سرویس اختصاصی است. دماغه هواپیما به سالن انتظار تبدیل شده و قسمت فرست کلاس اون هم به یک رستوران با 20 صندلی. هزینه اقامت در این هتل شبی 52 دلار کانادا است و برای دو تخته های لوکس 200 دلار. البته می توان با پرداخت 10 دلار فقط از داخل آن بازدید کرد !

از نکات جالب این هتل این هست که مهمانان اگر حوصله شان سر برود می توانند از درهای اضطراری خارج شده و روی بال هواپیما قدم بزنند! توماس کاسل یکی از مسئولان فرودگاه اورلاندا در استکهلم سوئد می گوید ما مجبور بودیم با این هواپیما کاری بکنیم. مسئله مهم این بود که به هتلی جدید اطراف فرودگاه هم نیاز داشتیم و به فکر افتادیم آن را به هتل تبدیل کنیم.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ادامه مطلب ...

وداع «کاملا متفاوت» هنرمندان با استاد سمندریان

http://fararu.com/files/fa/news/1391/4/23/17316_492.jpg

عصر روز پنجشنبه بازیگران تئاتر و سینما در تئاتر شهر تهران به یاد حمید سمندریان جمع شدند و با استاد وداع کردند.مراسم تشیع حمید سمندریان روزشنبه برگزار می‌شود.

ادامه مطلب ...

Elnaz Shaker Doost - New Pictures 1391

سری جدید از عکس های بسیار زیبای الناز شاکردوست
بازیگر جوان , خوش چهره و پرطرفدار سینمای ایران
بدون تگ تبلیغاتی سایت - تعداد عکس هـا : 16 عدد

exclusive / persian newssat

ادامه مطلب ...

پلمپ 87 رستوران سنتی و قهوه خانه در فرحزاد

رئیس پلیس امنیت تهران از پلمپ 87 رستوران سنتی و قهوه خانه در منطقه فرحزاد تهران خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علیرضا محرابی صبح روز یکشنبه با اشاره به بازدید پلیس اماکن از بیش از 100 رستوران سنتی و قهوه خانه در منطقه فرحزاد، گفت: در راستای اجرای دستور رئیس پلیس تهران مبنی بر اجرای طرح امنیت محله محور و در خواست شهروندان تهرانی، ماموران پلیس امنیت و اماکن اقدام به سرکشی و بازدید از رسوران های سنتیث و قهوه خانه های منطقه فرحزاد کردند که 87 رستوران و قهوه خانه دارای تخلف پلمپ شدند.

وی ادامه داد: این واحدها به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی، ارائه قلیان به بانوان و نداشتن پروانه فعالیت پلمپ شدند. مالکان این اماکن نیز طی صورتجلسه ای به پلیس اماکن تهران معرفی شدند تا برای رفع مشکلات واحد صنفی اقدام کنند.

رئیس پلیس امنیت تهران با اشاره به تداوم اجرای این طرحها گفت: با توجه به ابلاغیه های قبلی به مالکان قهوه خانه ها مبنی بر ممنوعیت ارائه قلیان به بانوان، در صورتی که واحد صنفی قانون را رعایت نکند پلمپ می شود.

تجمع مربیان مهدهای کودک مقابل مجلس

جمعی از مربیان مهدهای کودک از تمام استان‌های کشور امروز جلوی درب شمالی مجلس تجمع کردند.

به‌گزارش خانه ملت٬ صبح امروز ( یکشنبه ۲۵ تیر) جمعی از مربیان مهدهای کودک سراسر کشور به علت نبود امنیت شغلی و اخراج از محل کار در مقابل درب مجلس تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان با اعلام اینکه هم‌اکنون با اخراج از محل کار٬ مشکلات اقتصادیشان تشدید شده است٬ بر لزوم کمک و حمایت مجلس از این گروه تأکید کردند.

همچنین این گروه اعلام کردند که در هفته آینده با شروع علنی مجلس بار دیگر در مقابل نهاد قانونگذاری تجمع می‌کنند.

سردار ابویی: "20:30" دروغ را راست نشان می دهد!

معاون پیشگیری و هماهنگی امور سازمان ها و استان های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از صداوسیما به دلیل پخش گزارش شبنم انتقاد کرد و گفت: رسانه ملی به جای اینکه به پیشرفت طرح کمک کند دروغ را راست جلوه می دهد.

به گزارش ایرنا ،‌ سردار مهدی ابویی روز سه شنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح الصاق شناسه رهگیری و بررسی موانع و مشکلات طرح شبنم ، با حضور نمایندگان دستگاه ها در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت :‌صداو سیما جایی که باید پای کار باشد، وارد نمی شود.

وی با اشاره به اینکه طرح شبنم منافع سود جویان را به خطر می اندازد، می گوید که گزارش اخیر برنامه 20.30 در باره طرح شبنم در جهت کمک به این طرح نبوده است.

یادآور می شود: ‌طرح شبنم (شبکه بازرسی و نظارت مردمی ) نظارت و کنترل پنج گروه کالایی لوازم خانگی، لوازم و تجهیزات پزشکی، کالاهای صوتی و تصویری ،‌‌مکمل های غدایی و دارو،‌ لوازم ساختمانی را در بر می گیرد .

پوشیدن شلوار، خوردن پیتزا و استفاده ازموبایل در کره شمالی آزادشد


بر اساس گزارش‌ها، رهبر جدید کره‌شمالی تلاش دارد تا با کاهش برخی قوانین سختگیرانه در کشورش، محبوبیت بیشتری در میان مردم بدست آورد؛ اقداماتی که به مردم اجازه می‌دهد فست فود مصرف کنند و زنان گوشواره و شلوار بپوشند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، بررسی‌ها نشان می‌دهد که اخیرا تعداد بیشتری از زنان در کره‌شمالی می‌توانند لباس‌هایی نظیر شلوار، کفش پاشنه دار و گوشواره استفاده کنند و نیز افراد بیشتری نیز از گوشی‌های تلفن همراه برخوردار می‌شوند.

همچنین کیم جونگ اون، رهبر جدید کره‌شمالی خوردن برخی غذاهایی که پیش از این ممنوع بودند نظیر پیتزا، همبرگر و سیب‌زمینی سرخ کرده را آزاد کرده است و سفرهای رایگان به باغ وحش و پارک‌های تفریحی را برای کودکان تدارک دیده است.

تصور می‌شود این اقدامات در راستای تلاش‌های رهبر جدید کره‌شمالی به منظور ایجاد "کشور بهشت کودکان" و پیروی کردن از اقدامات مشابه کیم ایل سونگ، پدربزرگ خود است.

یک کارشناس کره‌شمالی در نهاد تحقیقات اقتصادی سامسونگ اظهار داشت: همه این تلاش‌ها برای بالا بردن وجهه کیم جونگ اون و ارائه تصویری پدرانه و مهربان از وی همچون پدربزرگش است.

کیم جونگ اون در 28 دسامبر سال گذشته میلادی رسما عنوان "رهبر کبیر" را دریافت کرد. کیم جونگ ایل، پدر کیم جونگ اون از سال 1994 در قدرت بود و به عنوان یک رهبر قدرتمند اما سرد تلقی می‌شد اما کیم جونگ اون قصد دارد وجهه‌ای از خود ارائه دهد که یادآور آنچه که کره‌شمالی‌ها از آن به عنوان "روزهای خوب دهه 1970" یاد می‌کنند، باشد.

در دوران قدرت پدربزرگ کیم جونگ اون، اتحاد جماهیر شوروی از لحاظ اقتصادی پشتیبان کره‌شمالی بود و مواد غذایی این کشور را تامین می‌کرد.

کیم جونگ اون در کنفرانسی خطاب به جمعیتی متشکل از 20 هزار کودک در مراسم شصت‌ و ششمین سالگرد اتحاد کودکان کره در اوایل ماه جاری میلادی در پیونگ‌یانگ گفت: کشور قدرتمند و موفق کره در آینده که شما اربابان آن هستید، قدرتمندترین کشور خواهد بود که در آن در هر خانه شادی برقرار است و همه زندگی متعادل خواهند داشت.

کودکان حاضر در این مراسم که از سوی مقام‌ها گزینش شده بودند، هدایایی نظیر بلیط بازدید از باغ وحش و پارک‌های تفریحی و رفتن به کنسرت دریافت کردند.

ماه گذشته میلادی تلویزیون دولتی کره‌شمالی تصویر کیم جونگ اون را نشان می‌داد در حالی که کلاه حصیری بر سر دارد و با لبخندی از یک پارک تفریحی بازدید می‌کرد. همچنین کیم جونگ اون طی این دیدار به رستوران فست فود این پارک که غذاهایی نظیر همبرگر و سیب‌زمینی سرخ کرده می‌فروشد، رفت.

در گذشته چنین تفریحاتی در کره‌شمالی بیش از حد غرب زدگی تلقی شده و ممنوع بود. 

ترانه علیدوستی در ترکیه

در حالی که بازیگران زن ایرانی طی یک سال اخیر در حوزه سینما و در سطح بین المللی خبرساز بوده اند، انتشار تصویر ترانه علیدوستی روی جلد کتاب یک نویسنده مشهور اهل ترکیه قابل توجه است.

 

 

آپلود عکس و تصاویر شما

رییس مجلس سوریه وارد تهران شد

'محمد جهاد اللحام' رییس مجلس سوریه برای دیدار و گفت و گو با مقامات عالیرتبه ایرانی روز سه شنبه وارد تهران شد.   
 
به گزارش ایرنا، رییس مجلس سوریه که به همراه یک هیات سیاسی به تهران سفر کرده است، در فرودگاه مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین 'محمد حسن ابوترابی فرد' نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

جهاد اللحام که به دعوت همتای ایرانی خود به تهران سفر کرده است، قرار است در مدت اقامت چهار روزه خود ضمن دیدار با 'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی همچنین با ' محمود احمدی نژاد' رییس جمهوری دیدار و گفت و گو کند.

دیدار با 'علی اکبر صالحی' وزیر امور خارجه ، آیت الله 'صادق آملی لاریجانی' رییس قوه قضاییه و دبیر کل اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی از دیگر برنامه های رییس مجلس سوریه در تهران است.

منصور حقیقت پور نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا سفر این مقام سوری را در ادامه رایزنی های مقامات جمهوری اسلامی ایران و سوریه عنوان کرد.

محمد جهاد اللحام در انتخابات پارلمانی سوریه که پس از اصلاح قانون اساسی این کشور در تاریخ 18 اردیبهشت ماه برگزار شد به مجلس ملی راه یافت و موفق به کسب اکثریت آرای نمایندگان برای احراز کرسی ریاست مجلس شد.

وی روز چهارم خرداد ماه گذشته به عنوان رییس مجلس ملی سوریه سوگند یاد کرد.