اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

در مشهد کنسرت موسیقی برگزار نمی‌شود

مدتی نسبتا طولانی است که شهر مقدس مشهد از میزبانی کنسرت موسیقی محروم و هرازگاهی این شهرهای اطراف مشهد است که میزبانی چنین مراسمی را بر عهده می‌گیرد و طبعا جمع کثیری از مردم مشهد برای بهره‌گیری از آن، با صرف وقت و هزینه‌های بسیار و تحمل خطرات، به آن سوی هجوم می‌برند و چه بسا باز به دلایل نامعلومی از بهره‌مندی آن محروم گردند. به راستی چرا چنین پیش آمده است؟

داستان ممانعت از برگزاری کنسرت، به اصرار و دستور امام جمعه محترم مشهد جناب آیت‌الله علم‌الهدی بر می‌گردد. ایشان در یکی از خطبه‌های خویش، با ذکر روایتی از پیامبر(ص) مبنی بر این که «بین دو کوه، حرم امام رضا (ع) است» و طبعا در حرم آن حضرت برگزاری مراسم طرب جایز نیست، جلوی برگزاری کنسرت را با پشتوانه‌های در اختیار گرفتند و اقدام خویش را نه امری دستوری، بلکه رویکردی طلبگی خواندند.

دانلود Swamp Attack v1.8.1 بازی حمله مرداب

بازی بسیار محبوب، جذاب و گرافیکی Swamp Attack

به همراه گیم پلی عالی و بسیار سرگرم کننده

محصول استودیوی بازی سازی Outfit7 ، سازنده سری بازی های محبوب Talking Tom

قابل اجرا به صورت آفلاین و بدون نیاز به دیتا

با نزدیک به 50 میلیون بار دانلود و امتیاز 4.2 از 5 در گوگل پلی


Swamp Attack نام یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده شرکت Outfit7 که آثاری انقلابی همچون Talking Tom و … را دارد می باشد. بازی Swamp Attack هم مثل دیگر بازی های Outfit7 بیشتر در سبک تفننی به نظر می رسد اما این بازی به قدری جذاب و سرگرم کننده است که شما را مدت ها سرگرم می کند. با APKTOPS در معرفی بیشتر بازی Swamp Attack همراه باشید.

Swamp-Attack

ویژگی ها :

  • گرافیک عالی در کنار حجم مناسب
  • گیم پلی بسیار سرگرم کننده
  • فضای فانتزی و رنگارنگ
  • سبک جذاب Defense و بسیار چالش برانگیز
  • قابلیت استفاده از سلاح های مختلف، نارنجک و …
  • سبک Tap & Shoot
  • قابلیت کسب امتیاز و خرید و تجهیز و ارتقاء بخش های مختلف

Swamp-Attack-2

بازی Swamp Attack

بازی Swamp Attack یا حمله مرداب، یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک اکشن می باشد که دارای عناصر خنده دار و طنزآمیز در کنار گیم پلی چالش برانگیز و محتوای حماسی است. بازی Swamp Attack توسط شرکت Outfit7 تهیه و به صورت رایگان عرضه شده است. Outfit7 پیش از این با ارائه بازی هایی همچون سری بازی های Talking Tom , Talking Larry, Talking Santa, Talking Ginger, Talking Ben, Talking Angela و … محبوبیت خاصی بین کاربران پیدا کرد. می توان بازی Swamp Attack را با توجه به دیگر بازی های این استودیو، متفاوت ترین آثار این شرکت بعد از این سری بازی ها دانست.

شما در بازی Swamp Attack در نقش مردی بازی می کنید که خانه ای در میان مرداب ساخته است. از آنجایی که این مرداب متعلق به حیوانات آن منطقه می باشد، آن ها تصمیم می گیرند تا شبانه به شما حمله کرده و شما و خانه چوبیتان را نابود کنند. این حیوانات هیچ رحمی ندارند و از هر چیزی برای نابودی شما استفاده می کنند.

وظیفه شما دفاع از جان خودتان و خانه ای که ساخته اید است. این حیوانات که در میان آن ها تمساح ها ، سگ های آبی ، حشرات ، ماهی ها ، راکون ها و … هستند، با در دست داشتن سلاح هایی مرگبار به سمت شما حمله ور می شوند. همین موضوع بازی را بسیار خنده دار و طنزآمیز می کند اما شما نباید گول این خنده دار بودن بازی را بخورید چرا که دشمنان شما بسیار خطرناک هستند.

با خرید سلاح های مختلف و نارنجک ها و … به رویارویی با آن ها بروید و به این موجودات اجازه نزدیک شدن به خودتان را ندهید. بازی در سبک Action/Defense می باشد. کل بازی در یک کادر کلی می باشد و شما در سمت چپ تصویر بر روی یک صندلی نشسته اید و دشمنان شما از سمت راست به شما نزدیک می شوند. باید با هدف گرفتن روی آن ها، به آن ها شلیک کرده و نابودشان کنید.

APKTops این بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده را در دو نسخه عادی و مود شده جهت دانلود آماده کرده است. Swamp Attack قابل اجرا به صورت کاملاً آفلاین می باشد و نیازی به دیتا ندارد. همچنین جهت آشنایی بیشتر با بازی، می توانید ویدئوی گیم پلی آن را از بخش “نمایش ویدئو” مشاهده کنید.

دانلود فایل نصبی (نسخه معمولی)


ورود گوشت و تخم مرغ ایران به افغانستان ممنوع شد

مقامات وزارت کشاورزی افغانستان در کابل و مقامات محلی در ولایت هرات در غرب افغانستان اعلام کردند که به دلیل شیوع آنفولانزای مرغی در ایران واردات گوشت، تخم‌مرغ و مرغ زنده از ایران را تا اطلاع بعدی ممنوع کرده‌اند.

مقامات هرات گفته اند توقف واردات گوشت، تخم مرغ و مرغ زنده از ایران موقتی و ممکن است با رفع نگرانی‌ها، دوباره آزاد شود.

امان‌الدین حیدری، معاون فنی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری افغانستان گفت که اوایل هفته پیش سازمان جهانی بهداشت حیوانات (OIE) گزارشی را به دولت افغانستان مبنی بر شیوع آنفولانزای مرغی در ایران گزارش داده بود.

او گفت که به منظور جلوگیری از ابتلای مرغ‌ها و انسانها به این بیماری، وزارت زراعت افغانستان به نهادهای مربوط مکتوب داده که تا اطلاع ثانوی گوشت، تخم‌مرغ و مرغ زنده را از ایران وارد نکند.

یک مقام دیگر وزارت زراعت افغانستان نیز به بی‌بی‌سی گفت که براساس گزارش‌های اولیه سازمان جهانی بهداشت حیوانات، نوع این آنفولانزای H۱N۵ ذکر شده که ویروس آن از مرغ به انسان منتقل می‌شود.

مقام‌های محلی در هرات می‌گویند، در مورد ممنوع شدن واردات گوشت، تخم مرغ و مرغ زنده مکتوبی را از کابل پایتخت دریافت کرده است.

احسان الله حیات، سخنگوی والی هرات گفت که این تصمیم به علت شیوع نوعی بیماری در یکی از شهرهای ایران، از سوی مقامات افغان گرفته شده‌است.

اتاق تجارت افغانستان گفته است که تا کنون در این مورد اطلاعی به آنها نرسیده است.

افغانستان سالانه بیش ۴۲ هزار تن گوشت مرغ از خارج وارد می‌کند که بیشتر آن از کشورهای ایران و پاکستان است. گوشت مرغ بریزیلی نیز در بازار افغانستان به وفور یافت می‌شود.

حمید رسایی باز هم برای تبلیغ اسلام به اروپا رفت: این بار هلسینکی فنلاند

حمید رسایی باز هم برای تبلیغ دین اسلام به اروپا رفت! او ساعت 5:15 دقیقه بامداد 14 تیر ، با پرواز شماره 873 هواپیمایی ترکیش ایر، راهی استانبول شد و بلافاصله با پرواز بعدی به هلسینکی رفت. او اینک در پایتخت فنلاند حضور دارد تا اسلام را تبلیغ کند.حمید رسایی باز هم برای تبلیغ اسلام به اروپا رفت: این بار هلسینکی فنلاند

 رسایی که گویا علاقه زیادی به تبلیغ اسلام در اروپا دارد پیشتر چندین بار به دعوت نهادهای عمومی مانند سازمان تبلیغات اسلامی به کشور آلمان رفته است.

حمید رسایی باز هم برای تبلیغ اسلام به اروپا رفت: این بار هلسینکی فنلاند

وی قبل از سفر به آلمان، انگشت نگاری شد و در توضیح این ماجرا اعلام کرد که به طور عزتمندانه انگشت نگاری شده است!

در جریان جام جهانی فوتبال 2014 برزیل نیز، رسایی قصد سفر به برزیل با هزینه مجلس شورای اسلامی را داشت که با رسانه ای شدن موضوع ، این سفر منتفی شد.

گفتنی است  در سایت حمید رسایی، اساساً اشاره ای به این سفر نشده و آخرین پست های وی قبل از این سفر این دو تیتر هستند: «در توافق پیش رو، غیرت یا بی غیرتی؛ کدام امضاء می شود؟» و «ملت دست امضاکنندگان توافق بد را می‌شکند».

مذاکره کننده ارشد آمریکا در دوران احمدی نژاد: مذاکرات زمان جلیلی به شنیدن نطق درباره تاریخ اسلام و ایران می گذشت

هم مذاکره کنندگان امریکایی و هم مذاکره کنندگان ایرانی با مخالفت های داخلی قابل توجهی مواجهند، برخی از این منتقدان با هر توافقی مخالف هستند.
مذاکره کننده ارشد آمریکا در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد اظهار کرد که بخش اعظمی از زمان مذاکرات 1+5 و سعید جلیلی رئیس سابق تیم مذاکره کننده هسته ای به بیان نطق و تاریخ اسلام می گذشته و به همین دلیل مذاکرات پیشرفت نداشته است.

به گزارش عصرایران، رابرت جی اینهورن مصاحبه ای داشته که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

پس از بیانیه لوزان، برخی از تحلیلگران ایرانی و امریکایی عنوان کردند که شانس دستیابی به توافق بیش از پنجاه درصد است، از نظر شما چقدر تا یک توافق خوب و پایدار فاصله داریم؟


پیشرفت های بسیاری در راستای یک توافق خوب و پایدار حاصل شده است، اما موفقیت دور از این است که بگوییم تضمین شده است. سخنان ایرانیها در مغایرت است با آنچه مذاکره کنندگان توافق کرده بودند! تا زمانیکه ایران به نقاط توافق پیشین بازنگردد و انعطاف پذیری معقولانه در مورد مسائل حل نشده باقی مانده در لوزان نشان ندهد، امید کمی برای یک توافق جامع وجود دارد.

  ادامه مطلب ...

درخواست کره شمالی از ایران: به دلیل خشکسالی به ما کمک کنید

سفیر کره شمالی در تهران با رئیس هلال احمر ایران دیدار و درخواست کمک فوری برای مردم کشورش کرده است.

به گزارش عصرایران، به نوشته سایت هلال احمر ایران، سفیر کره شمالی در تهران در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران پیام و درخواست اضطراری نخست‌وزیر کره را مبنی بر کمک به دولت و مردم این کشور به دکتر ضیائی مطرح کرد.

کره شمالی علاوه بر اینکه تحت تحریم های شدیدی قرار دارد با خشکسالی سختی نیز روبه رو است.

سیدامیرمحسن ضیائی رئیس جمعیت هلال‌احمر در این دیدار با تقدیر از کمک‌های کره شمالی به ایران به‌خصوص در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: تحریم، رنج مشترک ایران و کره شمالی است. طبیعی است که در این شرایط زندگی و رفاه مردم تحت تاثیر قرار گرفته و از سویی خشکسالی که بیشتر کشورها درگیر آن شده‌اند؛ مشکلاتی را برای تامین نیازهای مردم ایجاد کرده است.

دکتر ضیائی تاکید کرد: هلال‌احمر ایران به عنوان نهادی عام‌المنفعه و عضوی از جامعه بین‌المللی، وظیفه خود می‌داند تا خدمات انسان‌دوستانه را به همه کشورها ارائه کند.

وی در پاسخ به اعلام پیام اضطراری و درخواست نخست‌وزیر جمهوری دموکراتیک خلق کره (کره شمالی) مبنی بر کمک به کشورش به‌منظور رفع مشکل خشکسالی در این کشور، گفت: برای ما روشن شده است که کره شمالی به طور مشخص در چه زمینه‌ای درخواست کمک دارد و لذا همه تلاش خود را به‌کار می‌بندیم تا پس از بررسی این موضوع، هر اندازه برای ما مقدور است، انجام دهیم.

کانگ سام هیون، سفیر جمهوری دموکراتیک خلق کره در تهران هم در این دیدار با اعلام این که حامل پیام اضطراری و درخواست نخست‌وزیر جمهوری دموکراتیک خلق کره برای رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران است، گفت: درخواست اضطراری کره شمالی از ایران کمک به منظور حل مشکل خشکسالی بی‌سابقه در این کشور است.

وی با اشاره به این که کره شمالی از گذشته با ایران روابط بسیاری داشته و حتی در دوران دفاع مقدس، از هیچ کمکی به ملت و دولت ایران دریغ نکرد، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که ایران و کره شمالی همچنان دوستی خود را حفظ کرده و در جهت گسترش تعاملات گام بر‌می‌دارند.

سفیر جمهوری دموکراتیک خلق کره در تهران با اظهار امیدواری نسبت به این که مذاکرات ژنو به نفع ایران و حذف تحریم‌ها به نتیجه برسد، گفت: جای خرسندی است که ایران با وجود تحریم‌های بسیار، روز به‌ روز از شرایط و رشد اقتصادی بهتری بهره‌مند می‌شود.

وی با تقدیر از کمک‌های امدادی انسان‌دوستانه هلال‌احمر ایران به کره شمالی در سال‌های همکاری دو کشور، افزود: کره شمالی نیز با توجه به تحریم‌های بسیار، هم اکنون با مشکلات بسیاری در بخش اقتصادی به‌خصوص تامین مواد غذایی مواجه است و لذا در این زمینه از بسیاری کشورهای آسیایی تامین ابزارهای مورد نیاز برای رفع خکسالی و بهبود شرایط کشاورزی را تقاضا کرده‌ایم و از ایران نیز درخواست داریم تا هر اندازه در توان دارد، در این زمینه کمک حال کره شمالی باشد.

«ماه عسل» به دلیل دعوت از مهمانان نامناسب توبیخ شد

گفتارنیوز/ علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیمای جمهوری اسلامی در نامه‌ای ضمن تذکر به مدیر شبکه سه، خواستار توبیخ عوامل انتخاب مهمانان نامناسب در برنامه ماه عسل شد.

«جناب آقای سیدغلامرضا میرحسینی

مدیر محترم شبکه سه سیما

با سلام و‌ آرزوی موفقیت

برنامه ماه عسل از برنامه‌های معنوی‌، تاثیرگذار و پرمخاطب رسانه ملی در ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود که دست‌اندرکاران آن توانسته‌اند با تلاش چندساله اوقات خوبی را برای مردم عزیز ایران بخصوص روزه‌داران مومن فراهم کنند. اما امسال علی‌رغم جدیت جنابعالی و گروه برنامه‌ساز برای افزایش کیفیت و محتوای این برنامه و توجه ویژه‌ به انتخاب بهتر سوژه‌ها و میهمانان مناسب که نسبت به سال‌های گذشته از جذابیت و تاثیر بیشتری برخوردارند، متاسفانه دو برنامه و دو انتخاب غلط در ماه عسل امسال از شیرینی و شهد این زحمات کاسته است و موضوعات و مفاهیمی مطرح شده است که نه در ماه عسل که در هیچ‌یک از برنامه‌های دیگر سیما نیز جایی ندارند.

از آن‌جا که تکرار این‌گونه اشتباهات قابل اغماض نیست‌، با تذکر به جنابعالی، لازم است ضمن توبیخ عوامل آن انتخاب غلط، با نظارت موثر بر تصحیح‌، ارتقا و ادامه مسیر خوش‌سابقه این برنامه اهتمام کنید.»

بر اساس این گزارش، برنامه ماه عسل طی هفته جاری با دعوت از یک پُزر عروس سروصدای بسیاری در شبکه‌های اجتماعی برپا کرد.

زوج های هنرمند معروف ایرانی که طلاق گرفته اند

۱- طلاق خسرو شکیبایی و تانیا جوهری

شاید خیلی‌ها ندانند که شکیبایی در دهه ۴۰ کار خودش را با دوبلوری شروع کرد و پس از ناکامی در این رشته به تئاتر رفت و سال‌ها گذشت تا دوباره با فیلم «خط قرمز» مسعود کیمیایی به سینما بازگشت. تانیا جوهری هم در همان سال‌های دهه ۵۰ بازیگر تئاتر بود. این رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هیچ‌یک از این دو، آدم‌های معروفی نبودند و در سال‌های بعد در حرفه‌شان سرشناس شدند.

106989_191

  ادامه مطلب ...

بازیهای تیم ملی والیبال ایران در ورزشگاه آزادی، همچنان با حضور زنان خارجی و در غیاب بانوان ایرانی برگزار می شود. بانوان ایرانی نیز همچنان در بیرون از ورزشگاه آزادی حمایت خود را از تیم ملی والیبال ایران نشان می دهند.


حواشی تصویری از تضاد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی!

عجیب ترین آگهی گمشده تاریخ ایران

در پی گم شدن یک دکل نفتی تصویر آگهی این گم شده در شبکه های اجتماعی در حال چرخش است.

عجیب ترین آگهی گمشده تاریخ ایران (+عکس)