اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

زوج های به یاد مادندنی سینمای ایران

حال اگر بخواهیم خیلی موشکافانه به مفهوم زوج در سینما بپردازیم، می توانیم به این تعریف یک خطی بسنده کنیم که زوج، به دو بازیگر روبروی هم گفته می شود که بتوانند هارمونی خاصی میان خلق نقشهای یکدیگر برقرار کنند و در ضمن ایفای فوق العاده نقششان، نقش قابل توجهی در فروش بسیار خوب فیلم داشته باشند.

با توجه به همین تعریف تک خطی، بسیاری از بازیگرانی که شاید به ظاهر در فیلمی می درخشند، خط می خورند و تعداد فوق العاده اندکی باقی می مانند؛ تعداد اندکی که در سینما ماندگارند و به نوعی، بر خط و ربط های پارتنر مقابل خود، بیشتر از خود او واقفند.

اکران فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و معرفی حمید فرخ نژاد و مهتاب کرامتی به عنوان زوج جدید سینمای ایران سبب شد تا بخواهیم سیری بر تطور مفهوم زوج در سینمای پس از انقلاب کشورمان داشته باشیم. اما قبل از پرداختن به این 10 زوج سینمایی، توضیح زیر را مطالعه فرمائید.


1.خسرو شکیبایی و بیتا فرهی

توفانی که فیلم «هامون» به پا کرد، فارغ از تمام ارزش هایی که با خود به همراه داشت، یک ابر ستاره مرد و یک ستاره زن را به سینمای ایران معرفی کرد. این زوج، نخستین زوج سینمای ایران پس از انقلاب بودند که به مردم معرفی شدند. «هامون» در زمانی که دوران سازندگی در ایران شروع شده بود و جو روشنفکری در میان مردم عمومیت یافته بود، ساخته و اکران شد.

داریوش مهرجویی با نگارش زندگی یک زوج روشنفکر، بهترین طریق همذات پنداری را برای مخاطب آن دوران فراهم آورد و بدین ترتیب «هامون»، به یکی از بهترین ساخته های تمام عمر سینمای ایران تبدیل شد. خسرو شکیبایی و بیتا فرهی علاوه بر «هامون»، در دو فیلم دیگر نیز با یکدیگر همبازی شدند.«بانو» که هامونی زنانه بود و «کیمیا» که هر دو این فیلم ها توانست هم در گیشه و هم در خاطر مردم جاودانه شود اما داستان توفیقات بی چون و چرای «هامون» هرگز تکرار نشد. بیتا فرهی پس از مرگ خسرو شکیبایی گفت: «بهترین خاطراتی که من در سینما دارم با حضور خسرو شکیبایی بوده است.»

ادامه مطلب ...

بوی دهان

بوی بد دهان، از آن مشکلاتی است که گاه ممکن است علت خطرناکی نداشته باشد، اما می تواند آن چنان باعث آزار انسان بشود که روابط اجتماعی او را مختل کند و حتی باعث گوشه نشینی و انزوای او شود.

 

تازه ترین مطالعات نشان داده است که می توان این مشکل را با راه حل ساده ای از بین برد.

ادامه مطلب ...

گربه های شیراز شام 20 میلیونی خوردند!

یکشنبه شب گربه های شهر شیراز با ورود به نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی شیراز موش های گران قیمت این نمایشگاه که قیمت هر کدام 5 میلیون تومان بود را به عنوان شام خوردند.

 

 

وضعیت ساختمان قدیمی جهاددانشگاهی شیراز و نفوذپذیری پنجره های آن موجب شد تا یکشنبه شب گربه های خوش شانس شیرازی به نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی وارد شوند و موش های بسیار گران قیمت اسکان یافته در این نمایشگاه را به عنوان شام خود قرار دهند.

این موش ها c57 نام دارند و تعداد آنها حداقل 4 عدد بوده که هر کدام حدود 5 میلیون تومان قیمت داشتند و از آنها برای آزمایش هایی در زمینه سرطان استفاده می شده است.

گفتنی است، قرار بود دیروز رئیس بنیاد نخبگان در سفر خود به شیراز از این نمایشگاه بازدید کند.

گزارش تصویری/ جراحی گوش ، حلق و بینی (+18)

متخصصان و پزشکان ایرانی در زمینه جراحی گوش ، حلق و بینی به دستاوردهای بسیار مهم و قابل توجهی رسیده اند.

..

ادامه مطلب ...

کاریکاتور/ خروج زنان از زمین ممنوع!

معاون مرکز امور زنان: دختر پس از ۴۰ سال به سن عقلی می رسد و پیش از آن نمی تواند بدون مجوز پدر از کشور خارج شود

تلاش 4 ساله علی ضیاء برای خواستگاری

http://www.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/20/608889_681.jpg
علی ضیاء در برنامه صبحگاهی ویتامین 3 هدف خود را از رفتن به دانشگاه و کسب
مدرک لیسانس تنهاصرف خواستگاری عنوان کرد.

دوشنبه 20 آذرماه نهمین قسمت از برنامه صبحگاهی ویتامین 3
با اجرای سید علی ضیاء به روی آنتن رفت.
علی ضیاء پس از شروع برنامه طبق روال همیشه به خواندن خبر پرداخت.
در خبرها گفته شد مصرف آنتی بیوتیک در ایران بیشتر از مصرف در کل اروپاست.
و در خبر دیگری گفته شد نماینده ساری عنوان کرده اگر اتفاق روستای شین در ژاپن رخ داده بود مدیر آن یا استعفا می داد یا خودکشی می کرد مجری در تشریح این خبر به زبان خودش گفت: وزیر ما هم این دو کار را انجام داد خودکشی کرد ولی نجات یافت و استعفایش هم مورد پذیرش قرار نگرفت هر چند پیشنهاد به من دادند که به جای وی سمت را بپذیرم ولی من موافقت نکردم.
در بخش کارشناس دکتر علیرضا شیری روانشناس مطابق روزهای دوشنبه مهمان ویتامین 3 بود.
دکتر علیرضا شیری به هدف و نحوه درس خواندن در برنامه پرداخت.
وی افزود: هدف از آموزش در دانشگاه کسب دانش و مهارت لازم است و باید شیوه استفاده از منابع را به خوبی فرا گیریم.
ضیاء در تکمیل صحبت های کارشناس برنامه گفت: هدف ما از دانشگاه رفتن کسب مدرک لیسانس است که در زمان خواستگاری بگوییم که مهندس هستیم.
و بعد ادامه داد: امیدوارم محیط دانشگاه ما را به سمت درس خواندن راهنمایی کنند نه چیز دیگری.
محمد علی ادیبی محیط بان مهمان برنامه ویتامین 3 امروز بود.
ادیبی در ابتدا از دلایل حضور در این حرفه گفت: پدرم کارمند محیط زیست بود و از همان کودکی با این مسائل و محیط آشنا شدم و بعد از خدمت سربازی به سراغ این  حرفه رفتم و در حال حاضر در سازمان حفاظت محیط زیست مشغول به کار هستم.
مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه کشوری مشاوران املاک مهمان تلفنی برنامه بود.
مصطفی قلی خسروی خطاب به ضیاء گفت: امیدوارم همیشه صدای  شما به گوش ما و بینندگان برسد و انرژی بگیریم ضیا در پاسخ عنوان کرد: هیچ کس تا حالا این قدر از من تعریف نکرده بود.
گفتنی است، برنامه صبحگاهی ویتامین 3 با اجرای سید علی ضیاء تهیه کنندگی علی زاهدی شنبه تا پنج شنبه از ساعت 7 تا 8:30 از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود

نفتی که قرار بود سر سفره بیاید، این دختران معصوم را سوزاند

http://s3.picofile.com/file/7580775806/254527_593.jpg

به گزارش خبرنگار «بازتاب»،در حالی که دولت های نهم و دهم با درآمد نفتی 700 میلیارد دلار در هفت سال، رکورد تاریخ اقتصاد ایران را شکستند، نفتی که احمدی نژاد وعده داده بود سر سفره مردم می آید، کلاس درس دختران دانش آموز پیرانشهری را به آتش کشید.در دورانی که بیشترین حجم درآمدهای ارزی در تاریخ کشور رقم خورده است، ده ها نفر از دانش آموزان دختر در آغاز زندگی، باید برای خودداری از هزینه کردن یک دلار به ازای هر دانش آموز جهت تامین بخاری استاندارد مدرسه، یا به زیرخاک روند و یا تا پایان عمر میراثی شاید بدتر را تجربه کنند

ادامه مطلب ...

شنیدنی های ‌دختر خسرو شکیبایی ‌از پدرش (+عکس)

http://www.taknaz.ir/upload/73/0.664553001354873998_taknaz_ir.jpg

دختر خسرو شکیبایی گفت: خوشحالم هنوز یاد پدرم در خاطره‌ها زنده است و کسی که خاطره‌اش زنده باشد انگار که خودش هم زنده است.
 
پوپک شکیبایی در چهارمین سالروز درگذشت خسرو شکیبایی با بیان این‌که از نظر هنری جای پدرم در سینما بسیار خالی است، ادامه داد: «هر بار که از مقابل سینمایی رد می‌شوم همیشه احساس می‌کنم ای کاش این اتفاق نیفتاده بود و باز می‌توانستم عکس و اسم پدرم را در سردر سینما ببینم.»
 
وی افزود: «هر چقدر بگویم چقدر جایش خالی است کافی نیست و با هیچ جمله‌ای نمی‌توانم شرایط روحی‌ام را توضیح دهم. فقط چیزی که من را تسکین می‌دهد علاقه مردم به پدرم است و همین باعث شده در خاطره‌ها زنده بماند.»
 
پوپک شکیبایی با بیان اینکه بعد از فوت پدرش نتوانسته فیلم‌های او را در سینما ببیند، ادامه داد: «برای فیلم «نسکافه داغ داغ» به سینما رفتم که حالم به شدت بد شد و بعد از آن دیگر نگذاشتند به سینما بروم و تنها چندی پیش ستاره بود را در خانه دیدم که باز هم بسیار اذیت شدم.»

دختر خسرو شکیبایی با گله از برخوردهایی که با او بعد از فوت پدرش شد اظهار کرد: «متاسفانه در این سال‌ها جوری با من برخورد شد که انگار هیچ نسبت خونی با خسرو شکیبایی نداشتم و این من را بسیار آزرده خاطر کرد.»
 
وی که فعالیت‌های هنری نیز داشته است خاطرنشان کرد: «در رادیو کار گویندگی می‌کردم و در انجمن گویندگان جوان هم به عنوان دوبلور مشغول شده بودم اما متاسفانه دی ماه سال 89 همسرم در حادثه‌ای فوت کرد که بعد از آن دیگر نتوانستم فعالیتی داشته باشم و خانه‌نشین شدم.»
 
منبع : باشگاه خبرنگاران

تهدید رضا رشیدپور به تحصن مقابل وزارت آموزش و پرورش

http://www.mahshar1.com/wp-content/uploads/rashid-pur2.jpg
نیمروز نوشت: رضا رشیدپور تهدید کرد در صورت عدم استعفای وزیر آموزش و پرورش مقابل این وزارت خانه تحصن خواهد کرد.بنابراین گزارش، این مجری سابق صداوسیما این موضوع را به خاطر اتفاقات اخیر و آتش سوزی در مدارس اعلام کرده است.

بخشنامه جدید تلویزیون برای مجریان مسابقه‌ تلفنی


بعد از قانون اخیر تلویزیون مبنی بر آنکه مجریان مرد و زن در برنامه های ترکیبی نباید با مهمان جنس مخالف رو به رو شوند و به صحبت بپردازند، به تازگی یک دستورالعمل جدید نیز در همین باره صادر شده است.

دستوری که تا حدودی غیر منطقی به نظر می‌رسد و احتمالاً اجرای آن با معذوریت‌هایی از سوی برنامه سازان مواجه خواهد شد. هر چند قانون قبلی نیز بیشتر در پنج شبکه اصلی رعایت می‌شود و شبکه های استانی و حتی شبکه های تازه تأسیس سیما نیز چندان الزامی برای در نظر گرفتن آن ندارند.

به گزارش کافه سینما به نقل از بانی فیلم، اما در دستورالعمل جدید از سازندگان مسابقات تلفنی خواسته شده تا مجریان مرد، پاسخگوی شرکت کنندگان مونث نباشد و بالعکس.‌

اگر اجرای این قانون با جدیت پیگیری شود، مسابقاتی چون «اتاق فرمان» شبکه سه یا «دو راهی» شبکه دو که به ترتیب از مجری مرد و زن بهره می‌برند، از یک مجری دیگر نیز دعوت به همکاری کنند، اما بد نیست بدانید قانون قبلی که همچنان در حال اجراست، اخیراً موجب شده تا شرکت یک مهمان خانم در یکی از برنامه‌های زنده شبکه سه که یک آقا اجرای آن را بر عهده دارد، با وجود حاضر بودن وی در استودیو منتفی شود.

وی که از جمله بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون و همسر وی نیز گریمور و بازیگر است، در پشت صحنه برنامه حاضر بوده اما به وی اطلاع می‌دهند که امکان حضور او در مقابل دوربین وجود ندارد و از او عذرخواهی کرده‌اند.

عکس های بازیگران سریال حریم سلطان

Meryem Sarah Uzerli 

Posted Image


Born : Meryem Sarah Uzerli
August 12, 1983 (age 28)
Kassel, Germany

Nationality :Turk, German
Citizenship : Federal Republic of Germany, Republic of Turkey

Years active : 2002–present
Notable work(s) Muhteşem Yüzyıl as Hürrem Valide Sultan
Height 172 cm (5 ft 8 in)

ادامه مطلب ...

"حریم سلطان" صدای اردوغان را هم درآورد

 طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه از سریال " حریم سلطان " که در داخل ترکیه با عنوان " قرن با شکوه" پخش می شود به شدت انتقاد کرد.

اردوغان با اشاره به اینکه تصویری که از سلطان سلیمان در این سریال نمایش داده می شود به هیچ وجه با تصویر واقعی این سلطان عثمانی مطابقت ندارد ، افزود : اجداد ما به هیچ وجه این طور نبودند.

حریم سلطان+خرم سلطان

ادامه مطلب ...