اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

رونمایی از رشته جدید دانشگاهی: خبرنگاری راهیان نور دریایی

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از ایجاد رشته خبرنگاری با گرایش‌های راهیان نور دریایی و دفاع مقدس و پدافند غیرعامل خبر داد.
محمود عاطفی عصر پنجشنبه در نشست با استاندار بوشهر گفت: خبرنگاران در عرصه‌های مختلف همواره نقشی بسیار مهمی و اساسی دارند و در استان بوشهر نیز شاهد فعالیت‌های خوبی از سوی رسانه‌ها هستیم.

او با اشاره به نقش بسیار مهم رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف، گفت: راه‌اندازی رشته‌های خبرنگاری با گرایش‌های مختلف نقش تاثیرگذاری در بهبود فعالیت‌های رسانه‌ای خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور از راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور دریایی در بوشهر خبر داد و گفت: توسعه زیرساخت‌های رسانه‌ای در بوشهر از مهمترین اهداف راه‌اندازی این قرارگاه است.

او گفت: رشته خبرنگاری با گرایش‌های راهیان نور دریایی و دفاع مقدس و پدافند غیرعامل ایجاد خواهد شد و متناسب با نیاز هر منطقه کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز برگزار می‌شود.

عاطفی از استفاده از استادان ممتاز و برجسته کشور در این کارگاه‌های آموزشی خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تا این دوره‌های آموزشی با کیفیتی بسیار بالا برگزار شود و بهترین خروجی را داشته باشد.

او ارائه آموزش‌ به خبرنگاران را در بهبود کیفیت کاری آنها بسیار مهم دانست و گفت: در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیار خوبی در عرصه رسانه ایجاد شده است و در سال‌های اینده شاهد پیشرفت چشمگیری در این عرصه خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد