اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

سال نو مبارک

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d3/HaftSeen2.JPG

عید همه دوستان مبارک.

 این بهار خوب چیزیه ! واسه همه. بزرگ و کوچیک. گاهی لازمه یادمون بیوفته شاد بودن سخت نیس. فقط کافیه تمرین کنیم یادمون بمونه.


* روایت قدیمی که به "جان لنون" نسبت میدن:  زمانی که به مدرسه رفتم از من پرسیدند:  وقتی بزرگ شدی میخواهی چه کاره بشوی. من پاسخ دادم "خوشحال."

آنها به من گفتند که مفهوم پرسش را متوجه نشدم و من به آنها گفتم این شما هستید که مفهوم زندگی را متوجه نشدید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد