اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

هواپیمای گمشده؛ موبایل‌ها هم از کار افتاده‌اند

http://s5.picofile.com/file/8116810700/malaysia_airlines.jpg

یک مدیر اجرایی شبکه چاینا موبایل اعلام کرده است تلاش‌ها برای ایجاد ارتباط با موبایل‌های مسافران هواپیمای گمشده خطوط هوایی مالزی ناکام مانده است.

سرنوشت بویینگ ۷۷۷ شرکت هواپیمایی مالزی هم‌چنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بازار گمانه زنی‌ها هم داغ است اما تنها چیزی که روی آن توافق وجود دارد این است که کسی تاکنون نمی‌تواند بگوید واقعا  چه بر سر آن هواپیما و مسافرانش آمده است. از جمله احتمالاتی که امروز یکی از کارشناسان سابق سازمان سیا در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان آمریکا مطرح کرد از کار انداختن تمام سیستم‌های ارتباطی هواپیما و ربودن آن است.

به گزارش وال استریت جورنال، یکی از مدیران اجرایی چاینا موبایل، بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی چین، در پی درخواست دولت و برخی خانواده‌های مسافران چینی کوشیده است ارتباط موبایل برخی مسافران را با شبکه مخابراتی خود برقرار کند، اما در این امر ناکام مانده است.

کارشناسان می‌گویند ارتباط گوشی‌های همراه در ارتفاع بالای ده هزار متر و کف اقیانوس با شبکه موبایلی ارائه دهنده سیم کارت قطع خواهد شد. هم‌چنین در صورت خاموش بودن موبایل و یا ارتباط آن با شبکه وای‌فای، امکان ارتباط مخابراتی شبکه با آن قطع خواهد شد.

یادآوری کنم که وال استریت جورنال در گزارشی که روز سه‌شنبه منتشر کرد، مدعی شد هواپیمای مفقود شده مالزیایی چهار ساعت پس از آخرین تماس هم‌چنان در آسمان پرواز می‌کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد