اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

دانلود آهنگ همایون شجریان

 آهنگ جدید همایون با روح و روان آدم بازی میکنه

چرا رفتی ؟! چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیباست 

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

خیالت گر چه عمری یار من بود

امیدت گر چه در پندار من بود

بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساغرم ده

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

*********

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست

ندیدی جانم از غم ناشکیباست

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم

دل دیوانه را دیوانه تر کن

مرا از هر دو عالم بی خبر کن

بیا امشب شرابی دیگرم ده

ز مینای حقیقت ساقرم ده

چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم

به سر سودای آغوش تو دارم



download_icon

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ب.ظ http://raindrops6.persianblog.ir

سلام
براستی که تعبیر زیبایی به کار بردید این اهنگ وافعا با روح و روان ادم بازی میکنه، یک ترانه زیبا به همراه صدایی دلنشین چنین اهنگ تاثیر گذاری رو به وجود اورده، لذت بردم
سپاس

مرسی و ممنون از نظر

فرح شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.fifia.blogfa.com

سلام دوست خوبم
دست شما درد نکنه هر موقع به این موسیقی زیبا گوش میدم بی اختیار اشکهام سرازیر میشه ..
گاهی اوقات خدا همه چیز را به یک نفر میده ، روحی ملکوتی و صدایی زیبا و آسمانی .....

ممنون ...

آره این اهنگ محشره
مرسی از توجهتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد