اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

نشر چشمه و پایان تعلیق 24 ماهه

حسین کیائیان مدیر نشر چشمه معتقد است که عقل و انصاف حکم می‌کند که ضمن اذعانِ به این حسن نیتی که در رفتار مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده شده، بکوشیم تا تعامل حاصله را پاس داشته و به سهم خود بر دامنه‌ی آن بیفزاییم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او پس از اعلام حکم هیئت تجدید نظر و بررسی تخلفات ناشران یاداشتی را در اختیار خبرآنلاین قرار داده که متن کامل آن بدین شرح است:

«سپاسگزارم از دبیر  و دیگر  اعضای محترم هیئت تجدیدنظر بررسی تخلفات ناشران که با رای خود به تعلیق نشر چشمه پایان دادند و هم چنین جناب آقای جنتی وزیر محترم و جناب آقای دکتر صالحی معاونت محترم فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با درایت خود زمینه‌ساز هدایت پرونده نشرچشمه در مسیر قانونی و بررسی عادلانه آن شدند.

از رئیس، دبیر و دیگر اعضای هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، روزنامه‌نگاران شریف رسانه‌ها، دوستان بزرگوارم، همکاران ناشر و کتابفروشم نیز به دلیل تلاش‌ها و همراهی‌های‌شان سپاسگزارم.

از صاحبان قلمی که در این مدت با وجود اتمام نسخ کتاب‌هایشان بیشتر نگران ما بودند تا خود، پوزش می‌خواهم و تشکر می‌کنم.

 

در این چند ماهی که از تصدی‌گری دولت جدید می‌گذرد، شاهد اقداماتی در راستای تسهیل فعالیت‌های فرهنگی‌ بوده‌ام. عقل و انصاف حکم می‌کند که ضمن اذعانِ به این حسن نیتی که در رفتار مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیده شده، بکوشیم تا تعامل حاصله را پاس داشته و به سهم خود بر دامنه‌ی آن بیفزاییم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد