اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

ملی پوش زن تکواندوی ایران در تیم ملی بلژیک/عکس

ورزشی > ورزش جهان  - عضو پیشین تیم ملی تکواندوی زنان ایران پس از عزیمت به بلژیک، در قالب تیم ملی این کشور با ورزشکار اسراییلی مبارزه کرد.

  "راحله آسمانی"، ملی‌پوش پیشین وزن ۶۲ کیلوگرم تیم ملی تکواندوی ایران «حدود هشت ماه است که بی‌ سروصدا در قالب تیم ملی بلژیک در مسابقات شرکت می‌کند» و در این مدت توانسته سه مدال طلا و یک برنز برای این کشور کسب کند.

آسمانی در این مدت  برای تیم ملی بلژیک به میدان رفته و در یکی از چهار تورنمنتی که با تابعیت جدیدش شرکت کرده با ورزشکاری از اسراییل نیز مبارزه کرده و او را شکست داده است.

 فدراسیون تکواندوی ایران «رنکینگ راحله آسمانی در لیست المپیکی‌ها و جهانی را که به واسطه حضور در تیم ایران به دست آمده بود»، در اختیار بلژیک قرار نداده است و از این رو، ملی‌پوش سابق ایران نمی‌تواند در تورنمنت منچستر که بزودی برگزار می‌شود، برای تیم ملی بلژیک به میدان برود.

راحله آسمانی نخستین زن ایرانی است که موفق شد به فینال بازی‌های آسیایی راه یابد. او در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو در کشور چین پس از کسب سه پیروزی، در بازی نهایی به تکواندوکاری از کره جنوبی باخت و به مدال نقره وزن منفی ۶۲ کیلوگرم دست یافت.

کسب مدال طلای تورنمنت بین‌المللی منچستر انگلیس در سال ۲۰۱۰ و مدال طلای مسابقات بین‌المللی "جام فجر" در سال ۸۹ از دیگر افتخارات آسمانی در تیم ملی تکواندوی ایران محسوب می‌شود.

وی هم‌چنین در قالب تیم ملی بلژیک در سال ۲۰۱۳ به مدال طلای مسابقات آزاد هلند، آلمان و تاپیا و مدال برنز مسابقات آزاد بلژیک دست یافته است.

در زیر تصاویری از راحله آسمانی در لباس هر دو تیم ایران و بلژیک را ببینید.
راحله آسمانی

  

راحله آسمانی

راحله آسمانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد