اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

روایت آسوشیتدپرس از موسیقی زیر زمینی در ایران + عکس

اجازه برگزاری کنسرت های پاپ داده می شود اما برخی موزیسین ها و خواننده ها می گویند در موسیقی زیر زمینی مجبور به رعایت محدودیت های موسیقی رسمی نیستند وراحت تر می توانند فعالیت کنند. 

به گزارش حدیدنیوز؛ خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار یک آلبوم تصویری گزارشی درباره رواج موسیقی زیر زمینی در ایران منتشر کرده است و می نویسد نوعی موسیقی زیر زمینی غیر رسمی به دلیل محدودیت های اعمال شده از سوی حکومت بر موسیقی در حال گسترش است. 

  
در این گزارش با اشاره به فعالیت صدها موزیسین و خواننده زیر زمینی در ایران می نویسد پس از انقلاب اسلامی و با توجه به اعمال محدودیت هایی درباره موسیقی بسیاری از خوانندگان و نوازندگان ایرانی در دهه ۱۹۸۰ ایران را ترک کردند. 



در ادامه گفته شد که بعدها دولت ایران اجازه داد نوعی از موسیقی پاپ (مجاز) در این کشور به طور رسمی فعالیت کند، همچنین اجازه برگزاری کنسرت های پاپ داده می شود اما برخی موزیسین ها و خواننده ها می گویند در موسیقی زیر زمینی مجبور به رعایت محدودیت های موسیقی رسمی نیستند وراحت تر می توانند فعالیت کنند. 



در ادامه این گزارش به نقل از یکی از فعالان موسیقی زیرزمینی در ایران می گوید:" روی آوردن به موسیقی زیر زمینی به معنای مخالفت با حکومت نیست بلکه به این معنا است که ما می خواهیم آنجور که می خواهیم کار کنیم."











نظرات 1 + ارسال نظر
admin پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ http://blogsfire.mihanblog.com/

دوست عزیز در وب من می توانی وب خود را ثبت کنی تا وب خود را معرفی کنی و با وب های دیگر رقابت کنی و به عنوان وب منتخب انتخاب بشی و در ضمن بازدید خود را هم بالا ببری
درضمن می توانید در قسمت معرفی وب های به درد نخور هم شرکت کنی و اگه دوست داشتی می تونم باهات مصاحبه هم کنم
منتظرم
اگر این پیام برای شما به تکرار بیاید همون یک بار ثبت نام کافیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد