اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

فرزاد جمشیدی از رسانه ملی خداحافظی کرد

یکی از مجریان معروف صدا و سیما، با انتشار نامه‌ای از این سازمان و از صندلی اجرای تلویزیونی خداحافظی کرد!

به گزارش «اصولگرا»، فرزاد جمشیدی (مجری شناخته شده‌ تلویزیون) پس از 20 سال همکاری با رسانه‌ ملی، امروز و با انتشار نامه‌ای از صدا و سیما خداحافظی کرد! او که طی این سال‌‌ها بالاخص با اجرای برنامه‌ سحرگاهی ماه خدا از شبکه یک سیما، با ادبیات خاص خود و با ایجاد فضایی معنوی، به یکی از نوستالوژی‌های مذهبی و رمضانی ایرانیان تبدیل شده بود، در این نامه خداحافظی، بازهم با قصه و لطیفه و شعر و ضرب‌المثل، کنایاتی را راجع به شایعات پیرامون خود، ارایه‌ کرده و در نهایت با خداحافظی از اجرای تلویزیونی، هاله‌ای از ابهام را دور خود تنیده است.

بنابر این گزارش، در یکسال گذشته شایعات فراوانی پیرامون این مجری شناخته شده و محبوب در برخی سایت‌ها و پاره‌ای از مطبوعات منتشر شد. سکوت رسانه‌ ملی از یک طرف و بررسی‌های قضایی در عالی‌ترین مرجع قضایی که اتهامات وارده به این مجری سرشناس را یکی پس از دیگری با برائت مواجه می‌کرد از سوی دیگر، خبرسازی علیه این مجری تلویزیون را قوت بخشید ضمن اینکه تمامی منابع خبری نیز فقط به یک نفر (که در حقیقت همان شاکی پرونده بود) ختم می‌شد و شخص دیگری نیز پاسخگوی این خبرسازی‌های غیراخلاقی نبود.

آنچه مسلم است اینکه رسانه‌های انتشار دهنده اخبار مربوط به این مجری که عمدتاً از فضاهای مجازی زرد، سایت‌های تفریحی و غیرجدی به شمار می‌آمدند عملآً مرتکب تخلف فاحشی شدند و آن اینکه اخباری را در سطح وسیع منتشر کردند که بدون رسیدگی قضایی و تنها بر پایه‌ گفته‌ها، نشر پیدا کرد و از نتیجه دادگاه و حکم قضایی و برائت مجری خبری نبود.

ظاهراً سایت‌ها و فضاهای مجازی مورد اشاره، فرزاد جمشیدی را در روندی انتقام آمیز با صدا و سیما، به عنوان عامل تسویه حساب با رسانه ملی قرار داده و قربانی کردند و در حالیکه جرایمی بسیار سنگین‌تر از آنچه در مورد این مجری می‌گویند و می‌نویسند، حتی در میان برخی چهره های هنری و ورزشی رخ می‌دهد و در سکوت می‌گذرد. 

در هر حال این گونه که پیداست رسانه‌ ملی که به شدت از ضعف داشتن مجری‌های توانمند و تربیت آن، رنج می‌برد با عدم حمایت خود از جمشیدی و فقدان یک سیستم قدرتمند که بتواند چنین موضوعاتی را در درون خود سامان دهد و از رشد و شیوع آن‌ها در سطح سایر رسانه‌ها و فضاهای اینترنتی جلوگیری به عمل آورد، یکی دیگر از چهره‌های قدیمی خود را از دست داد؛ مثل خیلی دیگر از مجریان توانمندی که در طول سال‌های گذشته از این رسانه رفته‌اند.

این گزارش می افزاید: ظاهراً امسال در ماه مبارک رمضان، مرغ سحر هم به ربنای شجریان پیوست تا صدا و سیما –بیش‌از پیش- از میراث ملی و البته چهره‌های مقبول خود، تهی شود و جایگزینی جدید برای آن بیاورد!

نظرات 2 + ارسال نظر
زیتون پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ http://zatun.blogsky.com

اخراج شد با فریب یک دختر بااینکه ایشان زن داشته نیرنگش افشا و به حکم دادگاه که نظرشان منفی بوده برماندن ایشان اخراج میگردد که مثل حکم فرقه مصباحیه که سلحشور به خاطرفحشای به سینماگران به ۴هزارتومان وسعیدمرتضوی به خاطرظلم هایش درکهریزک به ۲۰۰هزارتومان محکوم میشه ایشان هم متحرمانه اخراجش رااستعفاءنوشته است
خبرگزاری فارس ازخوداینهااست دادگاه فرزادجمشیدی رامنتشرکرده

[ بدون نام ] یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ق.ظ

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد