اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

فروش فوق‌العاده"من مادر هستم"بعد از دوهفته

من مادر هستم» بعد از دو هفته اکران به فروش کلی یک میلیارد در کل ایران دست یافت و سرمایه گذاران تولید خود را خوشحال کرد.

فیلم پرحاشیه فریدون جیرانی یعنی «من مادر هستم» بعد از دو هفته اکران و با اینکه سینماهای حوزه هنری را در اختیار ندارد توانست تنها در تهران بیشتر از ۸۰۰ میلیون تومان عایدی داشته باشد.

این میزان فروش در کنار فروش بیشتر از ۲۰۰ میلیونی این فیلم در شهرستانها سبب ساز آن شد که فریدون جیرانی خوشحالترین کارگردان این روزهای سینمای ایران باشد.

جیرانی که در سه روز ابتدایی اکران و به واسطه تهدیدات پی در پی گروههای افراطی به شدت استرس این را داشت که نکند فیلمش از پرده برداشته شود حالا تنها ۱۵ روز بعد از شروع اکران میلیاردی شدن فیلمش را به نظاره نشسته است.

این در حالی است که از انتهای این هفته به تعداد سینماهای این فیلم افزوده شده و سینماهایی مانند پارس، کیان و موزه سینما هم این فیلم را در برنامه نمایش خود قرار خواهند داد.

با این حساب به نظر می رسد «من مادر هستم» بتواند حداقل ظرف دو هفته آینده یک میلیارد دیگر هم عایدی داشته و به تنهایی رقم فروش دو میلیارد تومان را رد کند.

این پیش بینی فروش سبب ساز آن می شود که سینماداران هم جرات نکنند حداقل تا زمان جشنواره این فیلم پرفروش را از سبد اکران حذف کنند به خصوص که دیگر فیملهایی که همزمان با این فیلم روی پرده اند نتوانسته اند فروش معقولی را داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد