اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار تکمیلی در مورد خری که ممنوع التصویر شد

«گفتم غم تو دارم، گفتا غمت سرآید، گفتی یا نگفتی؟ گفتی یا نگفتی؟ گفتی یا نگفتی؟» این حافظ بود به روایت «جیگر»، عروسک محبوبی که عید امسال به همراه آقای «همساده» توانست محبوب ترین کاراکتر تلویزیون شود ، اما این عروسک دوست داشتنی هم راهی لیست «ممنوع التصویری ها» شده است.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر «انتخاب» ؛ شنیدن خبر کنار گذاشتن و حذف یک عروسک آنهم در بازپخش مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» در شبکه جام جم و شبکه نمایش، باعث بهت صاحبنظران شده و علاقمندان به این عروسک را به خاطر این تصمیم، ناخرسند کرده است.این عروسک، خری بود به نام «جیگر» که خیلی زود توانسته بود یکی از محبوبترین کاراکترهای تلویزیون شود. شبکه های جام جم و نمایش، در اقدامی مشابه از بازپخش قسمت ها و آیتم هایی که در آن «جیگر» حاضر بود به طور کامل خودداری کرده اند. نکته قابل توجه آنکه، پیشتر و در ایام اعیاد مذهبی و پخش قسمت های جدید این برنامه نیز خبری از این کاراکاتر بامزه نبود.CHN که اولین بار این خبر را پوشش داد به نقل از مسئولین صداوسیما نوشته است که «این کاراکتر بدآموزی رفتاری داشته و به این دلیل این شخصیت محبوب از کلاه قرمزی کنار گذاشته شده است»

محبوبیت این کاراکتر به حدی رسید که در ایام پخش این مجموعه توانست خیلی زود سر از جلد مجلات مختلف در بیاورد و در کنار شخصیت‌های «ببعی» و «پسر عمه زا» {و البته «فامیل دور» ایجوری} از محبوب‌ترین عروسک‌های این مجموعه قلمداد شود.این بازار آشفته در سینما و تلویزیون مربوط به دیروز و امروز نیست و طی سالهای اخیر هنرمندان و صاحب اثران از این اتفاقات عجیب زیاد به چشم دیده اند. .حذف بخش های بسیاری از برنامه طنز «مرد هزار چهره» و یا حتی سانسور و قطع هنگام پخش سریال «نون و ریحون» از این دست هستند یا فیلم هایی مانند گشت ارشاد و زندگی خصوصی که از روی پرده ها به زیر کشیده شدند. یا مثلاً در بازپخش «دلشدگان» اثر به یادماندنی علی حاتمی در تلویزیون، تمامی سکانس ها سانسور میشوند هر چند با توجه به سابقه این سازمان ، دلیلی هم برای نشان دادن واکنش وجود ندارد، چرا که تا به امروز عمده ی اخبار در مورد «ممنوع التصویری هنرمندان و شخصیت ها» در تلویزیون ، پس از وقفه ای طولانی تایید شده است.

http://s3.picofile.com/file/7484415371/jigar000.jpg
اخبار تکمیلی در مورد خری که ممنوع التصویر شد
در حالی که خبر ممنوع التصویر شدن «جیگر» یکی از شخصیت‌های برنامه عروسکی «کلاه قرمزی» منتشر شده، تهییه کننده این برنامه می‌گوید که اطلاعی از این ماجرا ندارد.روابط عمومی شبکه دو سیما اعلام کرده که شخصیت «جیگر» از این مجموعه حذف شده است. دلیل حذف «جیگر» از سوی بخش نظارتی صدا و سیما بد آموزی‌های این عروسک عنوان شده است.عروسک «جیگر» یک الاغ است که از نوروز امسال به مجموعه کلاه قرمزی اضافه شد و تکیه کلام او «جگرم» خیلی زود سر زبان‌ها افتاد.مدرسی تهیه‌کننده مجموعه «کلاه قرمزی»، در مورد این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که او در جریان این اتفاق نبوده و چنین خبری را تازه دارد می‌شنود.برنامه تلویزیونی «کلاه قرمزی» یکی از پر‌بیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون است که پخش آن از اوایل دهه 70 از سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ابتدا کلاه قرمزی و پسرخاله شخصیت‌های اصلی این مجموعه بودند و به تدریج شخصیت‌های دیگری چون پسر عمه زا، فامیل دور، گیگیلی، ببعی، آقوی همساده، دختر عمه زا و ... هم به جمع عروسک‌های این مجموعه اضافه شدند.باز پخش این مجموعه در شبکه‌های نمایش و جام جم هم با حذف عروسک جیگر همراه شده است. البته هنوز مشخص نیست که برای تولید مجموعه‌های جدید باز هم گروه سازنده اجازه استفاده از این عروسک را خواهد داشت یا خیر؟تاکنون 3 فیلم سینمایی با حضور کلاه قرمزی و برخی از عروسک‌های همراش روی پرده رفته که هر سه با استقبال مواجه شده‌اند.آخرین فیلم از این مجموعه با عنوان «کلاه قرمزی و بچه ننه» این روزها روی پرده سینماهای کشور است و انتظار می‌رود به پرفروش ترین فیلم سال تبدیل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد