اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

رشیدپور: به من گفتند که زر نزنم، حالا...!

سایت اعتدال نوشت: بحث ساخت و ساز و ایمنی اماکن و منازل بعد از زلزله جزو پربحث ترین موضوعات می باشد، رضا رشیدپور از مجریان باسابقه صدا و سیما  در همین زمینه در فیس بوک خود نوشت:درست یکسال پیش اجرای مراسم مدیران ستاد بحران برعهده من بود. تمام سخنران ها از جمال و جبروت مدیران توانمند بحران کشور حرف می زدند و در چاپلوسی تهوع آوری از یکدیگر سبقت می گرفتند. چون رشته ی تحصیلی من مهندسی سازه است لابلای اجرای برنامه چند انتقاد فنی مطرح کردم که بلافاصله با عکس العمل شدید مقامات حاضر مواجه شدم . استاندار وقت روی یک تکه کاغذ پاره به مدیر برنامه نوشته بود که "به مجری بگویید ... نزند". یکسال گذشت و من ... نزدم. حالا نوبت شماست!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد