اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

http://s3.picofile.com/file/8204849642/11846551_689701761130950_9034276466754036032_n.jpg

بعد از پایان فیلمبرداری فیلم بوی خوش زن
آل پاچینو: کریس به نظرت من چطور بازی کردم؟ بازی من خوب بود ؟
اودانل: آل به نظرم تو عالی بودی.مثل همیشه بی نظیر. من افتخار می کنم در کنارتو بودم.
راستی آل من چطور؟ من چطور بازی کردم ؟
پاچینو: کریس عزیز من شخص مناسبی برای جواب دادن به این سوال تو نیستم بهتره از کارگردان بپرسی یا کس دیگه ای.
اودانل: چرا آل ...! چرا...! خب راحت باش اگر بد بازی کردم بهم بگو من ناراحت نمی شم.
پاچینو: نه موضوع این نیست. آخه من که ندیدم تو چطور بازی کردی. آخه من کور بودم

نظرات 1 + ارسال نظر
درآمد تضمینی از اینترنت سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:03 ب.ظ http://downloaddd.persianblog.ir

ایا شما میخواهید درآمدی ماهیانه داشته باشید برای این کار شما با هر سنی میتوانید این کار را شروع کنید <br />
ما در سایتمان همه مطالب را به صورت رایگان به شما ارائه میدهیم تا شما با استفاده از ان به درآمدی ثابت و ماهیانه برسید <br />
ما خودمان به شخصه دیده ایم کسانی را که با شک و تردید به این راه پر سود روی آورده اند ولی بعد از گذشت چند ماه با خوش حالی از ما تشکر کرده اند<br />
شما برای شروع به هیچ عنوان نیازی به خرج کردن نداریید فقط کافیست اراده قوی داشته باشید <br />
خیالتان از بابت پول راحت باشد شما به هیچ عنوان نیازی به دادن شماره حساب ندارید بلکه شرکت پول را به در خانه شما ارسال می کند <br />
پس همین الان به این وب بیاید و ببینید چگونه و با چه شرایطی میتوانید درآمد داشته باشید<br />
لینک :http://downloaddd.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد