اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

بازگشت یک بازیگر به روی صحنه بعد از یک بیماری سخت

شهره سلطانی بازیگری که مدتی قبل به دلیل بیماری از صحنه تئاتر دور شده بود، نمایش «پینوکیا» را روی صحنه می‌برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش‌فروش اینترنتی نمایش «پینوکیا » به نویسندگی استفانو بننی و کارگردانی شهره سلطانی از جمعه نه مردادماه آغاز می ‌شود. سعید ملکان به عنوان تهیه کننده و طراح چهره پردازی  به  گروه نمایشی پینوکیا پیوست .

بلیت نمایش  «پینوکیا » که از 15  مردادماه ساعت 21:15 در تالار استاد ناظرزاده به صحنه می‌رود، از جمعه نهم  مردادماه، در سامانه فروش بلیت تیوال و گیشه نت آغاز ‌می شود .

مخاطبان نمایش «پینوکیا » می‌توانند با مراجعه به این دو سامانه اینترنتی نسبت به خرید بلیت این نمایش اقدام کنند.

نمایش پینوکیا نوشته استفانو بننی نویسنده ، شاعر و روزنامه نگار ایتالیایی است که با الهام گرفتن از قصه پینوکیو در فضایی مدرن، نمایشنامه پینوکیا را  به نگارش در آورده است .

پرستو گلستانی، محمدصادق ملک (ملکی )، محمد نادری، بهروز پناهنده، پوریا رحیمی سام، شهره سلطانی نقش آفرینان این نمایش هستند

نمایش پینوکیا به مدت یک ماه در سالن ناظر زاده کرمانی به مدت 80 دقیقه به روی صحنه خواهد رفت.

سلطانی چندی پیش با یک بیماری سخت روبرو شده که به دلیل ابتلا به این بیماری نزدیک یک سال از صحنه نمایش به دور بود تا اینکه با ایفای نقشی در تئاتری به کارگردانی منیژه محامدی تلاش کرد کار خود را از سربگیرد و حالا با اثری به کارگردانی خود روی صحنه تئاتر می‌رود.

دیگر عوامل نمایش پینوکیا عبارتند از : حمید رضا نعیمی دراماتورژ،سعید ملکان تهیه کننده و طراح چهره پرداز ، سعید حسنلو طراح صحنه ،سمانه احمدی مطلق طراح لباس  ،حسین ضروری آهنگساز ،الاهه بخشی طراح حرکت ،محمد مساوات طراح پوستر و بروشور،حسین ایرجی دستیار کارگردان و برنامه ریز ،بهزاد اسحاقی و تارا حیدری گروه کارگردانی ،رضا ملکی عکاس و پیمان یاحقی مشاوره رسانه ای گروه هستند که در این نمایش شهره سلطانی را یاری می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد