اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

رئیس دفتر رهبری: نظام می خواهد مردم را به بهشت ببرد و آخرت آنها را تامین کند

 رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین گفت: همه توطئه‌ دشمنان در این راستا است که بگویند نظام اسلامی نمی‌تواند برای بشریت امروز کارساز باشد. اگر نظام ناکارآمد بود پس چگونه این همه تحول در دنیا بوجود آورد؟

به گزارش نسیم، محمد محمدی گلپایگانی امروز در نهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، با ابلاغ سلام و پیام تاییدات مقام معظم رهبری گفت: دشمنان به دنبال این مساله هستند که بگویند که این نظام انقلابی نمی‌تواند بر مشکلات خود غلبه کنند و رهبر انقلاب در دیدار مردم شریف قم بر این نکته تاکید کردند که فساد فراگیر نظام پهلوی از ارکان حکومت باعث ذلیل شدن و سقوط این رژیم پهلوی شد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: اگر این نظام اسلامی ناکارآمد بود پس چگونه این همه تحول در دنیا بوجود آورد و خود از کجا به کجا رسید؛ امروز کار ما به جایی رسیده است که ملت‌های دیگر رهبر ما و کشور ما را الگوی خود می‌دانند.

او گفت: باید برای مردم تبیین شود که این نظام نه تنها می‌تواند زندگی مادی مردم را تامین کند بلکه می‌خواهد زندگی معنوی مردم را نیز تامین کرده، دست مردم را بگیرد و به بهشت برساند و آخرت مردم را نیز تامین کند.

 محمدی گلپایگانی گفت: روحانیت معزز امروز در اوج عزت است و در بهترین فرصت قرار دارد که باید این فرصت ها را قدر بدانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد