اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ

اخبار داغ روز ایران.عکس های داغ (khafannews3.blogsky.com)

5 وزیر در صف استیضاح

برکناری وزیر علوم یک نقطه عطف در روند هجمه اقلیت مجلس به دولت بود. جریانی که تا چند هفته پیش‌تر، طرح سوال از وزیران را سقف آرزوهای خود دانسته و قد و قواره خود را با استیضاح وزیران رئیس‌جمهور دیپلمات نمی‌سنجید، حالا با موفقیت در استیضاح، بلندپرواز شده است.

دیگر کمتر از استیضاح نمی‌خواهند و راضی نیستند و به همین سبب استیضاح وزرای آموزش‌وپرورش، نیرو، کشور، ارشاد و ارتباطات را کلید زده‌اند. موضوعی که به طور روشن رقابت‌های جناحی را نمایان می‌کند تا چه اذهان عمومی و چه رسانه‌های داخلی آنان را برخلاف تمام ادعاهای خود اعضای جبهه پایداری، اقلیت مخالف دولت بنامند.

علی ایرانپور یکی از طراحان این 3 استیضاح،‌ درباره موضوع استیضاح‌ها اینچنین ادعا کرده است : « استیضاح‌ها به سوءمدیریت مجموعه‌ها بازمی‌گردد و سیاسی نیست.» ادعایی که با توجه به تلاش سه مجموعه از نمایندگان منتسب به جریان پایداری نمی‌تواند پذیرفته شود و تردید در آن زمانی نیز شکل جدی به خود می‌گیرد که ایرانپور به صراحت اعلام می‌کند: «آقای وزیر بیش از اندازه به خودش اعتماد به نفس دارد و در صحبت‌های خودش هم طوری وانمود می‌کند که اوضاع گل و بلبل است.»

حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو و همچنین علی جنتی، وزیر ارشاد از دیگر اعضای کابینه هستند که پایداری‌ها استیضاحشان را به ترتیب با 40 و 30 امضا کلید زده‌اند. مضاف بر اینکه آنان همزمان با این طرها در کنار آن تلاش خود را برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش و آغاز تدوین استیضاح وزیر ارتباطات دو چندان کرده‌اند تا وزن پرونده بالای اقلیت تندروی مجلس در استیضاح‌ها به پرونده طرح سوالاتشان نزدیک‌تر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد